ثبت نام غیرحضوری دانشگاه آزاد اسلامی 99

ثبت نام دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام غیرحضوری دانشگاه آزاد اسلامی 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبانی که در کنکور سراسری 99 شرکت کرده اند پس از اعلام نتایج کنکور سراسری باید برای ثبت نام در دانشگاهی که موفق به کسب قبولی در آن شده اند اقدام نمیاند. ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی  امسال به صورت غیر حضوری می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روند ثبت نام غیر حضوری دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری این مقاله را مطالعه نمایید.

ثبت نام دانشگاه های دولتی و آزاد

داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده اند ابتدا اقدام به اتخاب رشته در سایت سنجش و وارد کردن کد رشته های دانشگاه های دولتی ، پیام نور ، غیرانتفاعی و … می نمایند. پس از پایان روند انتخاب رشته سراسری داوطلبان کد رشته های دانشگاه آزاد اسلامی را در سایت دانشگاه آزاد وارد می نمانید.

پس از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری دانشگاه های دولتی و دانشگاه های آزاد کشور پذیرفته شدگان در هرکدام از این دانشگاه های باید به سایت دانشگاه مربوطه مراجعه و اقام به ثبت نام نمایند.

دانشگاه آزاد اسلامی نیز در اطلاعیه ای خبر از ثبت نام غیر حضوری دانشگاه آزاد به خاطر شیوع ویروس کرونا در سطح کشور داده است. به این ترتیب پذیرفته شدگان در دانشگاه آزاد باید طبق روندی که  در ادامه می خوانید اقدام به ثبت نام در دانشگاه آزادنمایند.

ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی99

پس از اعلام نتایج کنکور سراسری ، پذیرفته شدگان در دانشگاه آزاد باید برای ثبت نام در رشته ای که موفق به کسب قبولی در آن شده اند اقدام نمایند. طبق دستور العملی که دانشگاه آزاد اسلامی منتشر کرده است ، امسال به دلیل شیوع کرونا ثبت نام دانشگاه آزاد به صورت غیر حضوری انجام می گردد.

  • ثبت نام براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته از دوشنبه 28 مهر ماه آغاز شده است.
  • پذیرفته شدگان در دانشگاه آزاد  می توانند با مراجعه به سامانه آموزشیار به نشانی http://edu.iau.ac.ir و آگاهی از جدول زمانی ثبت نام دانشگاه آزاد سالامی در این دانشگاه به صورت مجازی ثبت نام نمایند.
  • نتایج کنکور سراسری کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلی در حال حاضر بر روی سایت رسمی دانشگاه آزاد به نشانی http://azmoon.org منتشر شده است.

زمان ثبت نام در دانشگاه آزاد

پس از اعلام نتایج در سایت رسمی دانشگاه آزاد جدولی تحت عنوان زمان بندی ثبت نام دانشگاه آزاد در سامانه آموزشیار این دانشگاه برای پذیرفته شدگان منتشر شد.  ثبت نام براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته از دوشنبه 28 مهر ماه آغاز شده است.

شما می توانید طبق جدول زیر اقدام به ثبت نام در سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد نمایید.

ثبت نام دانشگاه آزاد

نحوه ثبت نام غیر حضوری دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسامی در اطلاعیه اعلام کرده است که پذیرفته شدگان در این دانشگاه می توانند روند ثبتنام خود را از تاریخ 28 مهر ماه 99 انجام دهند. ثبت نام دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی ، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته انجام می گیرد.طبق روندی که در ادامه مشاهده می نماید می توانید در دانشگاه آزاد ثبت نام نمایید.

  • مراجعه به سایت آموزشیار به نشانی http://edu.iau.ac.irثبت نام دانشگاه آزاد
  • می توانید جدول زمان بندی ثبت نام دانشگاه آزاد 99  را در سمت چپ عکس بالا مشاهده نمایید.
  • کلیک بر روی گزینه پذیرش غیر حضوری پذیرفته شدگان 99
  • کد ملی خود را برای ورود به پرتال وارد نمایید.ثبت نام دانشگاه آزاد

 

با دانلود دفترچه زیر می توانید ادامه روند ثبت نام غیر حضوری در دانشگاه آزاد اسلامی را به راحتی انجام دهید :

 دفترچه ثبت نام غیر حضوری دانشگاه آزاد اسلامی

شهریه دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی جزو دانشگاه های شهریه پرداز کشور است. هرسال تعداد زیادی از داوطلبان کنکور سراسری اقدام به انتخاب رشته های دانشگاه آزاد می نمایند. پس از اعلام نتایج کنکور سراسری داوطلبان به دنبال آگاهی از شهریه دانشگاه قبولی خود می باشند. با مطالعه مقالات زیر می توانید اطلاعات خوبی در رابطه با شهریه دانشگاه آزاد مقاطع مختلف به دست آورید.

 

شهریه کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی 99- 1400

شهریه مقطع کاردانی دانشگاه آزاد

 

جمع بندی مقاله

امسال به دلیل شیوع کرونا روند ثبت نام ها در دانشگاه های کشور تغییر کرده است. ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی نیز به صورت غیر حضوری انجام می گیرد. پذیرفته شدگان می توانند طبق موارد بررسی شده در این مقاله اعم از زمان و نحوه ثبت نام غیر حضوری دانشگاه آزاد روند ثبت نام خود را انجام دهند.

در صورتی که در ذهنتان سوال پاسخ داده نشده ای

درباره “ثبت نام دانشگاه آزاد ”باقی مانده است

می توانید با مجموعه بزرگ صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید

تا مشاوران ما شما را به بهترین شکل یاری نمایند.

“موفق باشید”

 

 

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام غیرحضوری دانشگاه آزاد اسلامی 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید