فرم تایید معدل در کنکور کارشناسی ارشد 98

فرم تایید معدل کارشناسی ارشد 97

جهت مشاوره در زمینه فرم تایید معدل در کنکور کارشناسی ارشد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

فرم تایید معدل در کنکور کارشناسی ارشد یکی از مواردی است که باید در تقاضا نامه ثبت نام اینترنتی داوطلبان درست و با دقت درج شود. چرا که هم در زمان برگزاری آزمون و هم در زمان ثبت نام دانشگاه این معدل به کار می آید و در نظر گرفته می شود. معدل تاثیر 20 درصدی در پذیرش و نتیجه نهایی داوطلبان دارد لازم است معدل با دقت درج شود ضمنا معدل درج شده در زمان ثبت نام نباید بیشتر از معدل موجود در مدرک تحصیلی باشد.

در غیر اینصورت ثبت نام دانشجوی پذیرفته شده با مشکل مواجه و قبولی آنها لغو خواهد شد. اگر دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی می باشید و هنوز فارغ التحصیل نشده اید و قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد را دارید به شما پیشنهاد می کنیم با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید. برای اطلاع از ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد کلیک نمایید.

فرم تایید معدل در کنکور کارشناسی ارشد ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد 98

 

نحوه ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد متقاضیان و دانشجویان سال آخر کارشناسی

دانشجوی سال آخر به دانشجویی اطلاق می شود که جهت آزمون کارشناسی ارشد سال 98 تا تاریخ 31 شهریور 1398 به صورت رسمی و قطعی از دانشگاه فارغ التحصیل شود و دانشگاهش مود پذیرش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا شورای عالی انقلاب فرهنگی یا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی باشد.

این دانشجویان می بایست در موقع ثبت نام اینترنتی به انتهای دفترچه ثبت نامی منتشر شده از سوی سازمان سنجش اموزش کشور رفته و فرم تایید معدل کارشناسی یا همان فرم مخصوص میانگین تعداد واحدهای گذرانده دانشجویان سال آخر دوره های کارشناسی متقاضی شرکت در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته 1398 را پرینت گرفته و با تکمیل قسمت الف فرم مورد نظر موارد خواسته شده را تکمیل نمایند و قسمت ب موجود در این فرم باید به مهر امضای معاون آموزشی دانشگاه محل تحصیل کارشناسی داوطلب برسد.

معدلی که در این فرم وارد می شود باید با دقت  محاسبه و وارد شود. معدل وارد شده در این فرم مبنای محاسبه نمره نهایی داوطلب می باشد و در صورت پذیرفته شدن، این معدل لازم است ارائه شود در صورت مغایرت معدل درج شده در این فرم با معدل اعلام شده به سازمان سنجش از ثبت نام  داوطلب پذیرفته شده توسط دانشگاه مورد نظر خودداری می شود.

ضمنا داوطلبان لازم است از این فرم دو نسخه تهیه نموده و یک نسخه را تا زمان اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان نزد خود نگاه دارند. و نسخه دیگر را به دانشگاه تحویل داده تا در پرونده آنها بایگانی شود تا در صورت استعلام معدل داوطلب دانشگاه بتواند پاسخ لازم را ارائه نماید. اگر شما متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد از دانشجویان سال آخری هستید با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس بگیرید، اگر در دوره کارشناسی فارغ التحصیل می شوید ممکن است این نگرانی را داشته باشید که با معدل درج شده مغایر با معدل گزارش شده به سازمان سنجش چه کنید در اینصورت باید به شما بگوییم که می توانید در مرحله دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نسبت به ویرایش و یا درج معدل فارغ التحصیلی و یا معدل تعداد واحدهای گذرانده شده (جهت فارغ التحصیلان 98/6/31) اقدام نمایید. جهت تکمیل فرم تایید معدل برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد می توانید با مرکز مشاوره صدای مشاوران تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه فرم تایید معدل در کنکور کارشناسی ارشد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید