ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سال تحصیلی 97 – 98 آغاز شد. ثبت نام بدون کنکور ارشد آزاد از تاریخ 97/05/11 آغاز شد، متقاضیان مجازند 100 رشته محل مورد علاقه خود را در فرم ثبت نام ارشد بدون آزمون انتخاب نمایند. توصیه ما به داوطلبان این است که ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد آزاد ، را به روزهای پایانی واگذار ننمایند و حتما در اولین فرصت نسبت به امور ثبت نام اینترنتی اقدام فرمایند. برای انجام ثبت نام به آدرس azmoon.org مراجعه نمایید. برای اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور آزاد کلیک نمایید.

زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 – 98

ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد آغاز گردید هر سال زمان ثبت نام در مهر ماه بود ولی امسال برخلاف سال های گذشته ثبت نام از روز پنجشنبه 11 مرداد ماه 97 آغاز شد و داوطلبان این مقطع نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نموده اند، ثبت نام از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس Azmoon.org و تکمیل فرم ثبت نام که شامل اطلاعات فردی و اطلاعات آزمونی انجام می شود.

داوطلبان گرامی می توانند جهت مشاوره انتخاب رشته و قبولی در دانشگاه و رشته مورد علاقه خود، از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

مهلت ثبت نام تا تاریخ 97/05/17 می باشد. هزینه ثبت نام و دریافت کارت اعتباری برابر با هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد است. اگر از ثبت نام جامانده اید می توانید با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس بگیرید کارشناسان تحصیلی و ثبت نام راهنمای شما خواهند بود.

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور آزاد سال 97  ،اعلام شد. از تاریخ 97/07/16 نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اعلام گردید. برای مشاوره قبولی در واحد دانشگاهی و رشته مورد علاقه خود یا شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس حاصل فرمایید و با توجه به راهکارهای ارائه شده از سوی کارشناسان، انتخاب رشته ای مطمئن و موفق داشته باشید.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید