شهریه مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد 98 – 99

شهریه دانشگاه آزاد رشته هوشبری

جهت مشاوره در زمینه شهریه مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از میزان شهریه مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد 98 – 99 مطلع می شوید. با اطلاع از میزان شهریه دانشگاه آزاد برای تحصیل در این دانشگاه اقدام کنید. شهریه کارشناسی دانشگاه آزاد شامل دو بخش شهریه ثابت و متغییر است. میزان شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد در هر سال تحصیلی، با توجه به نوع رشته تعداد واحد نظری و عملی متفاوت می باشد. همچنین میزان شهریه کارشناسی دانشگاه آزاد برای وردیان کنکور و بدون کنکور نیز متفاوت است. در این صفحه به شرح موضوع شهریه مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد می پردازیم.

شهریه مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد 98 – 99

شهریه مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد 98 – 99 در هر نیم سال با توجه به تعداد واحد و نوع واحدهای نظری و عملی که انتخاب خواهید کرد متفاوت خواهد بود. میزان شهریه کلی در هر ترم، شامل شهریه ثابت است که در هر دو نیمسال تحصیلی یکسان است و شهریه متغیر، در هر نیم سال متفاوت خواهد بود.

میزان شهریه دانشگاه آزاد هر سال حدود 10 الی 15 درصد افزایش دارد. دانشجویان علاوه بر پرداخت شهریه ملزم به پرداخت هزینه بیمه نیز می باشند. که مبلغ آن حدود 3000 تومان است. میزان هزینه خدمات آموزشی با توجه مقطع تحصیلی متفاوت است.

شهریه مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد

برخی از رشته های پرطرفدار دانشگاه آزاد شامل رشته های فنی مهندسی ، علوم انسانی ، علوم ورزشی، هنر، علوم پایه و علوم پزشکی ،پرستاری، مامایی، اتاق عمل، علوم آزمایشگاهی، هوشبری و اتاق عمل می باشد.

برای اطلاع از میزان شهریه دانشگاه آزاد کلیک کنید.

شهریه دانشگاه آزاد برای داوطلبانی که از طریق کنکور وارد دانشگاه شده اند با شهریه دانشجویانی که به صورت بدون کنکور ثبت نام کرده اند، متفاوت است. شهریه دانشجویانی که از طریق کنکور وارد این دانشگاه شده اند، نسب به پذیرفته شدگان بدون کنکور پایین تر است.

میزان شهریه دانشجویانی که از طریق تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد، به تحصیل پرداخته اند نیز نسبت به دانشجویانی که از به صورت بدون کنکور وارد دانشگاه شده اند، پایین تر است. شهریه دانشجویانی که از طریق ذخیره دانشگاه آزاد ، به تحصیل می پردازند از دانشویان مرحله تکمیل ظرفیت بیشتر است. همچنین میزان شهریه پردیس خودگردان از سایر شیوه های پذیرش این دانشگاه بالاتر است. بنابراین پیشنهاد می دهیم حتما برای اطلاع از میزان شهریه سال تحصیلی 98 – 99 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور (شماره تلفن های مندرج در همین صفحه) تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه شهریه مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید