شهریه مدرسه سلام تهران

شهریه مدرسه سلام تهران

جهت مشاوره در زمینه شهریه مدرسه سلام تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله می توانید از میزان و مقدار شهریه مدرسه سلام در تهران مطلع شوید. این مدارس در اکثر مناطق تهران شعبه داشته و علاقه مندان می توانند با اطلاع از شهریه مدارس سلام در این مدرسه ها ثبت نام کرده و اقدام به تحصیل نمایند. در ادامه از نحوه پرداخت و میزان افزایش شهریه مدارس سلام در سال تحصیلی 99 – 1400 مطلع شوید.

شهریه مدراس سلام

مدارس سلام جزو مدارس غیر انتفاعی می باشد که در ازای خدمات و امکانات آموزش و رفاهی برای دانش آموزان، شهریه دریافت می نماید. این شهریه در هر سال با توجه به اعلام سازمان آموزش و پرورش و همچنین خدمات آموزشی که مدرسه در اختیار دانش آموزان قرار می دهد متفاوت می باشد. در ادامه می توانید از میزان این شهریه ها مطلع شوید. این مدارس تنها از دانش آموزانی که از لحاظ سطح علمی در رتبه بالا قرار دارند و یا از معدل بالایی برخوردار هستند ثبت نام انجام می دهد. در ابتدای ثبت نام از دانش آموز آزمون ورودی گرفته خواهد شد و در صورت کسب حد نصاب نمره لازم می توانند اقدام به پرداخت شهریه کرده و در این مدارس ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

شهریه مدارس سلام در ابتدایی

شهریه مدارس سلام در ابتدایی : شهریه مدارس سلام در ابتدایی از 2 میلیون تومان شروع شده و تا 7 میلیون تومان متغیر می باشد. این تغییرات بر حسب میزان امکانات رفاهی و پایه های تحصیلی متفاوت است. با توجه به تغییرات اعمال شده در هر سال برای شهریه مدارس سلام، می توانید با کارشناسان ما در مجموعه صدای مشاوران تماس حاصل نمایید تا به طور دقیق از میزان تغییرات شهریه مدارس سلام مطلع شوید. در ادامه می توانید شهریه مدارس سلام در دوره توسط را مشاهده نمایید و با توجه به میزان این شهریه ها تصمیم خود را برای ورود به این مدارس گرفته و اقدام به ثبت نام نماید.

مطالب مرتبط 

شهریه مدرسه تیزهوشان 99

شهریه مدارس ابتدایی سما

شهریه مدارس غیر انتفاعی در زمان کرونا

شهریه مدارس سلام در متوسطه

شهریه مدارس سلام در دوره متوسطه اول از 4 میلیون تومان شروع شده و تا 7 میلیون و پانصد هزار تومان متغیر می باشد. در دوره متوسطه دوم نیز کمترین شهریه چیزی در حدود 4 میلیون و پانصد هزار تومان تا 11 میلیون تومان می باشد. این میزان شهریه ها با توجه به درصد تغییر شهریه در هر سال متفاوت می باشد.

برای اطلاع از میزان دقیق شهریه مدارس سلام در مقطع پیش دانشگاهی می توانید با کارشناسان ما در مجموعه صدای مشاوران و شماره های درج شده در این مقاله تماس حاصل نمایید.

در صورت در دسترس نبودن تلفن ثابت می توانید از طریق سایت صدای مشاوران بسته های تماسی با تخفیف های ویژه خریداری نمایید.

میزان افزایش شهریه مدارس سلام

مدارس سلام از جمله مدارس  غیر انتفاعی می باشد میزان افزایش شهریه مدارس سلام در هر سال توسط آموزش و پرورش تعیین می شود اما با توجه به شرایط تحصیلی، امکات رفاهی و هزینه های جانبی که برای تحصیل در این مدارس ارائه می شود میزان تغییرات شهریه مدارس سلام چیزی در حدود 20 – 30 درصد در هر سال تحصیلی می باشد. شهریه های ذکر شده در بالا شهریه مصوب از آموزش و پرورش می باشد ولی شهریه مدارس سلام با توجه به هزینه های ارائه دهنده از مدارس اندکی از شهریه مصوب متفاوت می باشد.

نحوه پرداخت شهریه مدارس سلام

نحوه پرداخت شهریه مدارس سلام با توجه به شرایط پرداخت که از طرف مدرسه ارائه می شود متفاوت است. این مدارس در بعضی مواقع به صورت اقساطی نیز دریافت شهریه دارند و شما می توانید با اطلاع از این موضوع به میزان یک سوم شهریه را در اول سال تحصیلی پرداخت کرده و مابقی به صورت اقساطی و در طول سال تحصیلی به مدرسه پرداخت نمایید. در بعضی از مدارس پرداخت شهریه به صورت چک نیز قابل قبول می باشد. در هر صورت نحوه پرداخت شهریه در مدارس سلام بستگی به اعلام مدیران و مسولان مدرسه می باشد.

جمع بندی

در مقاله بالا از میزان شهریه مدرسه سلام در تهران صحبت شده است . شما می توانید با اطلاع از این شهریه ها در این مدارس اقدام به ثبت نام نمایید. در ادامه مقاله بالا از نحوه پرداخت شهریه در این مدارس مطلع خواهید شد.

 

آیا ورود به مدرسه سلام نیازمند قبولی در آزمون است ؟

بله این مدارس در ابتدای ورود بین داوطلبان آزمون برگزار می نماید و دانش آموزان با کسب نمره لازم می توانند در این مدارس پذیرش شوند.

شهریه مدارس سلام در سال تحصیلی 99 – 1400 چقدر است ؟

دراین مقاله می توانید شهریه مدارس سلام را به طور کامل و با توجه به آخرین تغییرات مشاهده نمایید.

جهت مشاوره در زمینه شهریه مدرسه سلام تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید