شهریه مدارس ابتدایی سما

شهریه مدارس ابتدایی سما

جهت مشاوره در زمینه شهریه مدارس ابتدایی سما

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله می توانید شهریه مدارس ابتدایی سما را مشاهده نمایید. این مدارس در هر سال با توجه به خدمات و امکانات رفاهی و آموزش که ارائه می دهد شهریه های متفاوتی دارد. در ادامه می توانید شهریه مدارس ابتدایی سما را در سال 99 – 1400 مشاهده نمایید. همچنین تغییرات اعمال شده در طی چند سال در میزان شهریه این مدارس در این مقاله مشخص شده است.

میزان شهریه مدارس ابتدایی سما

به منظور ارائه خدمات برای دانش آموزان مدارس ابتدایی غیر دولتی تشکیل شده است از این مدارس می توان به مدارس ابتدایی سما اشاره کرد. این مدارس با دریافت شهریه از دانش آموزان خدمات آموزشی و تحصیلی به دانش آموزان ارائه می دهند. در هر سال خدمات آموزشی تغییر پیدا خواهد کرد و به طبع شهریه این مدارس نیز افزایش پیدا می نماید. در این مقاله در رابطه به تغییرات شهریه ابتدایی مدارس سما و نحوه پرداخت شهریه صحبت شده است.

برای اطلاع از میزان دقیق شهریه های مدارس غیر دولتی سما در سراسر کشور می توانید با شماره های درج شده در این مقاله تماس حاصل نمایید. کارشناسان مجرب و با اطلاع، می توانند شما را در این زمینه یاری دهند.

شهریه مدارس سما

شهریه مدارس سما در مقطع ابتدایی به شرح جدول زیر می باشد. این میزان مربوط به سال جاری می باشد و با احتساب 20 – 25 درصد افزایش شهریه در جدول زیر قرار گرفته شده است. تمامی مبالغ زیر به تومان می باشد.

پایه شهریه 96-97 شهریه 97-98 شهریه 98-99 شهریه 99-1400
ابتدایی 5.850.000 7.312.000 9.140.000 11.425.000
پیش دبستان 4.682.000 5.853.000 7.316.000 9.145.000

شهریه های بالا شهریه های مصوب آموزش و پرورش می باشد. در مدارس با توجه به خدمات اضافه ای که ارائه می دهند می توانند هزینه های دریافتی متفاوتی را داشته باشند.

شهریه مدارس سما :
  • حدود شهریه مدارس سما متوسطه اول : 6000000 تومان
  • حدود شهریه مدارس سما متوسطه دوم : 7000000 تومان
  • حدود شهریه مدارس سما پیش دانشگاهی: 8000000 تومان

مطالب مرتبط

شهریه مدارس شاهد 99 – 1400

شهریه مدارس غیر انتفاعی در زمان کرونا

شهریه مدارس تیزهوشان

مدارس ابتدایی سما

مدارس ابتدایی سما از مدارسی غیر دولتی در کشور می باشد. این مدرسه یکی از زیر مجموعه های مدارس سما می باشد. مدارس ابتدایی سما برای دانش آموزانی که در آن تحصیل می کنند خدمات گسترده ای را ارائه داده است. شهریه مدارس ابتدایی سما هر ساله درصد مشخصی تغییر می کند. در سال جدید میزان تغییر شهریه 10 – 20 درصد بوده است. شهریه مدارس سما به دلیل غیر دولتی بودن از سوی آموزش و پرورش تعیین می گردد. در ادامه می توانید میزان شهریه مدارس ابتدایی سما را مشاهده نمایید. در هر سال با توجه به خدمات رفاهی و امکانات آموزشی که این مدارس ارائه می دهد می تواند شهریه دریافتی متفاوتی از دیگر مدارس غیر دولتی داشته باشد.

نحوه پرداخت شهریه مدارس ابتدایی سما

با توجه به غیر دولتی بودن این مدارس شما می توانید با استفاده از فرایند اقساطی کردن شهریه مبلغ مورد نظر برای ثبت نام در این مدارس را پرداخت نمایید. شما می توانید در ابتدا چیزی حدود یک سوم مبلغ مورد نظر را پرداخت کرده و بقیه مبلغ را می توانید در طول ترم تحصیلی پرداخت نمایید.

جمع بندی

در این مقاله می توانید شهریه مدارس ابتدایی سما را در سال تحصیلی 99 – 1400 مشاهده نمایید و از تغییرات اعمال شده بر روی شهریه ها در سال جاری مطلع شوید. نحوه پرداخت اقساطی شهریه ها نیز مشخص شده است.

جهت مشاوره در زمینه شهریه مدارس ابتدایی سما

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید