شرایط اخذ تخفیف شهریه دانشگاه‌ علم و صنعت

تخفیف شهریه دانشگاه‌ علم و صنعت

جهت مشاوره در زمینه شرایط اخذ تخفیف شهریه دانشگاه‌ علم و صنعت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸ – ۹۹ در دانشگاه های کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد. بسیاری از دانشجویان شرایط اخذ تخفیف شهریه دانشگاه‌ علم و صنعت را مورد پرسش قرار داده و معتقدند در شرایطی که کلاس های این دانشگاه به صورت غیر حضوری و مجازی برگزار می شود، ارزش شهری کامل از دانشجویان غیر منطقی بوده از آنجا که دانشجویان امکان دسترسی به کتابخانه، آزمایشگاه، امکانات ورزشی، خوابگاه حضور در کلاس‌های درس حضوری را ندارند، می بایست برای آنها شرایط اخذ تخفیف شهریه در نظر گرفته شود.

این خواسته ابتدا در شوراهای صنفی در تمامی دانشگاه ها مطرح گردیده و سپس به مطالبه عمومی از سوی دانشجویان تبدیل شد. وزارت علوم نیز پس از کش و قوس های فراوان بخشنامه ۲۰ ماده ای را در حمایت از دانشجویان و ادامه فعالیت به دانشگاه‌ها در دوران کرونا تصویب و به دانشگاه های سراسر کشور ابلاغ کرد.

این بخشنامه بندهایی در خصوص شرایط برگزاری جلسات دفاع، مهمانی دانشجویان دانشگاه محل زندگی، برگزاری امتحانات به صورت حضوری، برگزاری کلاسهای عملی در تابستان، حضور کیفی اساتید در کلاس های الکترونیکی، حذف نیمسال تحصیلی بدون احتساب در سنوات، نحوه معافیت جریمه آموزشی دانشجو، استفاده از امکانات آموزشی دانشگاه محل زندگی، افزایش یک نیمسال به سقف سنوات دانشجو، حذف کامل نیمسال درسی و انتقال دروس ناتمام به این سال بعد به چشم می خورد.

با این حال تمامی بندهای این بخشنامه می بایست به تایید هیات امنای دانشگاه علم و صنعت رسیده و می توان گفت جنبه اجرایی و دستوری ندارد. تمامی دانشگاه ها به صورت مجزا اقدام به تعیین دستورالعمل خاص جهت اخذ تخفیف شهریه و یا مقررات خاصی جهت حذف ترم دانشجویان نمودند.

شرایط اخذ تخفیف شهریه دانشجویان دانشگاه علم و صنعت نیز توسط معاون آموزشی دانشگاه اعلام شد.

شرایط تخفیف شهریه دانشگاه‌ علم و صنعت

تخفیف شهریه دانشگاه‌ علم و صنعت

معاون آموزشی این دانشگاه در خصوص تخفیف شهریه دانشگاه علم و صنعت به دلیل برگزاری کلاس ها به صورت غیر حضوری توضیحاتی را ارائه داد. لازم به ذکر است که دانشجویان علم و صنعت به دو گروه دانشجویان روزانه در دوره های رایگان و همچنین دانشجویان شهریه پرداز تقسیم می شود.

 وی در خصوص تخفیف شهریه دانشگاه‌ علم و صنعت برای دانشجویان پردیس، نوبت دوم دانشجویان مشمول پرداخت شهریه اضافه سنوات برای دروسی که در نیم سال جاری امتحان می دهند، خبر از نیم بها شدن شهریه ثابت و متغیر این دانشجویان داد.

 وی همچنین افزود: در صورت حذف دروس این دانشگاه، معادل شهریه متغیر دروس حذف شده، دانشجویان پولی دریافت نمایند؛ اما از دانشگاه بستانکار شده و این هزینه از شهریه مصوب در نیم سال آینده آنها کسر خواهد شد.

 وی در انتها با اضافه شدن یک ترم به سنوات تحصیلی دانشجویان به دلیل شرایط فوق العاده در کشور خبر از افزوده شدن یک ترم سنوات به سنوات مشمول آموزش رایگان آنها داد.

 دانشگاه علم و صنعت از تاریخ ۱۰ اسفند کلاس های خود را به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار نموده بنا بر گفته مسئولین دانشگاه در روز ۱۳ اسفند ۸۰ درصد کلاس های این دانشگاه به صورت مجازی و با قوت برگزار شده و اختلالی در فرآیند آموزش دانشجویان صورت گرفته است.

دانشجویان می توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط اخذ تخفیف شهریه دانشجویان دانشگاه علم و صنعت با مشاورین سایت صدای مشاوران از طریق شماره تلفن های موجود در سایت تماس گرفته و از جدیدترین اخبار شرایط تخفیف شهریه و یا افزایش سنوات دانشجویان کسب اطلاع نمایند.

جهت مشاوره در زمینه شرایط اخذ تخفیف شهریه دانشگاه‌ علم و صنعت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید