سامانه نقل و انتقال دانشجویان علوم پزشکی

سامانه نقل و انتقال دانشجویان علوم پزشکی

جهت مشاوره در زمینه سامانه نقل و انتقال دانشجویان علوم پزشکی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه نقل و انتقال دانشجویان علوم پزشکی از 98/02/15 برای نیمسال اول 98-99 فعال شد. این صفحه راهنمای این سامانه نقل و انتقال دانشجویان علوم پزشکی است. برای درخواست نقل و انتقال ، دانشجویان علوم پزشکی از طریق سامانه درخواست انتقالی دانجشویان اقدام نمایند. مهلت ثبت درخواست انتقالی جديد در دانشگاه مبداء برای نيمسال اول 99-98 از تاريخ 1398/02/15 شروع و تا تاريخ 1398/03/15 ادامه دارد. 

سامانه نقل و انتقال دانشجویان علوم پزشکی- مهلت نقل و انتقال

سامانه نقل و انتقالی دانشجویان علوم پزشکی برای ثبت درخواست انتقالی از تاریخ 98/02/15 فعال شد و تا 15خرداد 98 ، آماده ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویان می باشد.

دانشجویان ملزم به تکمیل و ثبت درخواست انتقالی و فرم درخواست میهمانی می باشند. دانشگاه مبدا بعد از بررسی فرم ها ، با درخواست میهمانی دانشجو موافت خواهد کرد. 

برای ثبت درخواست انتقالی به سایت نقل و انتقالی دانشجویان علوم پزشکی مراجعه کنید و در صورت وجود هرگونه مشکل در این سامانه، از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان صدای مشاور تماس بگیرید. کارشناسان راهنمای شما خواهند بود و امکان ثبت درخواست انتقالی به صورت تلفنی امکانپذیر است.

پیش از مراجعه اقدام به ثبت درخواست، برای اطلاع از شرایط میهمانی و انتقال و آماده کردن اطلاعات مورد نیاز و اسکن مدارک لازم برای ثبت درخواست انتقالی ، با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.

دانشجویانی که مدارک و اطلاعات خود را صحیح وارد نکرده اند، حداکثر تا تاریخ 98/03/26 برای رفع نقص مربوطه اقدام کنید. 

برای ورود به سامانه نقل و انتقالات، نیاز به وارد کردن شماره دانشجویی و کد ملی خواهید داشت.

دانشجویانی که با درخواست انتقالی آن ها موافقت شده است، لازم است مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای انتقالی را به دانشگاه مبدا ، تا تاریخ 98/04/27 ارسال نمایند.

برای تکمیل فرایند انتقال لازم است، در پایان مراحل ثبت درخواست، حتما دکمه ذخیره را انتخاب کنید. بعد از ذخیره اطلاعات درخواست شما، توسط دانشگاه یا دانشگاه های مقصد دریافت و بررسی می شود. در غیر اینصورت درخواست شما ثبت نشده و ترتیب اثر داده نمی شود. پیشنهاد ما به دانشجویان گرامی این است که برای انجام سریع و صحیح ثبت درخواست انتقالی دانشگاه علوم پزشکی ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند. کارشناسان تمام مراحل را برای متقاضیان انجام خواهند داد.

نحوه پیگیری وضعیت درخواست انتقالی دانشگاه علوم پزشکی ، از طریق سامانه نقل و انتقال دانشجویان وزارت بهداشت انجام می شود. برای ورود به این سامانه نیاز به شماره دانشجویی و کد ملی دارید. بنابراین وارد سامانه نقل و انتقالات شده و براي ثبت درخواست انتقالي جديد يا پيگيري درخواست انتقالي ثبت شده خود، شماره دانشجويي و كد ملي را وارد نماييد.

دانشجویان گرامی می توانند برای ثبت درخواست نقل و انتقال خود در سامانه نقل و انتقال دانشجویان علوم پزشکی ، از طریق تماس تلفنی با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور اقدام نمایند.

مطالب مرتبط با دانشگاه های علوم پزشکی (برای مشاهده کلیک کنید: )

نحوه ثبت نام دانشگاه علوم پزشکی لرستان 98

معرفی دانشگاه علوم پزشکی کاشان 98

ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد علوم پزشکی 98

کارنامه و رتبه قبولی رشته های دانشگاه علوم پزشکی تهران

آخرین رتبه قبولی علوم آزمایشگاهی دانشگاه تهران

جهت مشاوره در زمینه سامانه نقل و انتقال دانشجویان علوم پزشکی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید