ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد علوم پزشکی 98

ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد علوم پزشکی

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد علوم پزشکی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد علوم پزشکی 98 همین امروز آغاز شد. با توجه به آغاز ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی داوطلبان می توانند جهت انجام ثبت نام و ویرایش اطلاعات ثبت نامی و کسب راهنمایی در رابطه با ثبت نام جاماندگان کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی 98 از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند و ثبت نام نمایند.

داوطلبان آزمون ارشد علوم پزشکی می توانند برای انجام ثبت نام ، خرید کارت اعتباری ، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی و اطلاع از آخرین اخبار مربوط به آزمون از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

مهلت ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد علوم پزشکی 98

داوطلبان ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی میتوانند برای اطلاع از مهلت مجدد ثبتنام با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند. توصیه ما به داوطلبان این است که در مهلت مقرر، هر چه سریع تر نسبت به انجام ثبت نام و در صورت نیاز ویرایش اطلاعات ثبت نام اقدام نمایند. برای انجام ثبت نام نیاز به خرید کارت اعتباری کارشناسی ارشد علوم پزشکی خواهید داشت، برای تهیه کارت اعتباری می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 98

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی: این آزمون های آزمایشی کارشناسی ارشد علوم پزشکی در مرحله اول ۲۰ اردیبهشت، مرحله دوم ۳ خرداد و مرحله سوم ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ برگزار می‌شود. در صورت نیاز به کسب انتقال در زمان ثبت درخواست انتقالی مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد 98 با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:

داوطلبان آزمون ارشد علوم پزشکی می توانند برای انجام ثبت نام و خرید کارت اعتباری و اطلاع از آخرین اخبار مربوط به آزمون از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد علوم پزشکی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید