زمان بندی آزمون نظام مهندسی 98 – 99

زمان بندی آزمون نظام مهندسی 97 - 98

جهت مشاوره در زمینه زمان بندی آزمون نظام مهندسی 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان بندی آزمون نظام مهندسی 98- 99 طی مراحل مختلف از ابتدای ثبت نام در آزمون نظام مهندسی تا برگزاری آزمون نظام مهندسی مشخص گردیده است در این مقاله جدول زمان بندی آزمون نظام مهندسی سال 98 به اطلاع داوطلبان آزمون نظام مهندسی خواهد رسید. توصیه ما به داوطلبان این است که حتما مقالات مربوط به آزمون نظام مهندسی و راهنمای ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 را در همین سایت مطالعه نمایند.

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 98 کلیک کنید.

شرکت کنندگان محترم آزمون نظام مهندسی می توانند برای انجام ثبت نام آزمون نظام مهندسی مهر 98،  از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 کارشناسان مشاور تماس حاصل فرمایند، کارشناسان ثبت نام را برای شما انجام خواهند داد.

 

تاریخ و زمان بندی آزمون نظام مهندسی 98

تاریخ و زمان بندی آزمون نظام مهندسی 98 و مراحل اجرایی و زمانبندی آزمون نظام مهندسی دوره اول به شرح ذیل می باشد؛

طی آخرین اخباردرخصوص زمان ثبت نام و برگزاری آزمون نظام مهندسی نوبت اول سال 98 زمان دقیق ثبت نام مشخص شد.  ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان نوبت اول سال 98 ، پیرو جدول مندرج در این صفحه می باشد.

داوطلبان تا پايان مهلت مذکور برای ثبت نام مهلت دارند، توصيه میکنیم هرچه زودتر در مهلت زمانی تعيين شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون های ورود به حرفه ‌می‌رساند، نوبت بعدی آزمون‌های مربوط، در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ مهر‌ماه سال 97 برای کلیه رشته های مهندسی، شهرسازی، عمران (محاسبات، نظارت و اجرا)، معماری (طراحی، نظارت و اجرا)، تاسیسات مکانیکی (طراحی و نظارت)، تاسیسات برقی(طراحی و نظارت)، نقشه‌برداری و ترافیک و رشته‌های کاردان‌های فنی ساختمان شهرسازی، عمران، معماری، نقشه برداری، تأسیسات مکانیکی و تأسیسات برقی و تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

برای مشاهده اطلاعیه رسمی وزارت راه و شهر سازی درخصوص زمان ثبت نام و برگزاری آزمون نظام مهندسی لینک زیر را انتخاب کنید:

اطلاعیه رسمی زمان ثبت نام و برگزاری آزمون نظام مهندسی مهر 98

برای مطلع شدن از اخبار آزمون نظام مهندسی از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس بگیرید.

ردیف تاریخ اجرا موضوع
1 98/04/12 شروع ثبت نام آزمون نظام مهندسی مهر 98
2 98/04/24 پایان تمدید مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی مهر 98
3 98/07/15 ارائه کارت شناسایی آزمون نظام مهندسی بر روی سایت
4 98/07/17 پایان زمان اخذ کارت شناسایی آزمون
5 هماهنگی موارد اصلاحی استان با شرکت خدمات آموزی توسط سازمان های استان
6 98/07/18 و 98/07/19 تاریخ برگزاری آزمون نظام مهندسی
7 زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسیمهر 98

متقاضیان گرامی می توانند برای اطلاع از جدیدترین اخبار نظام مهندسی از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

 

دانلود دفترچه نظام مهندسی مهر 98

دانلود دفترچه ثبت نام نظام مهندسی مهر 98

برای مشاهده نحوه ثبت نام آزمون نظام مهندسی مهر 98 کلیک کنید.

 

ثبت نام آزمون نظام مهندسی سال 98

ثبت نام آزمون نظام مهندسی شامل مدرک تحصیلی ( مدارک مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای صدور پروانه اشتغال به کار مورد تایید می باشد. متقاضیان میبایست توجه داشته باشند که در زمان ثبت نام آزمون، با توجه به مدرک تحصیلی خود شرایط لازم را از حیث امکان اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی مطابق با آخرین ضوابط و مصوبات کمیسیون هم ارزی رشته ها دارا باشند و در غیر این صورت، صرف ثبت نام و قوبلی در آزمون هیچگونه حقی را برای داوطلبان ایجاد نخواهد کرد و دفتر مققرات ملی و کنترل پاسخگوی این افراد نخواهد بود.) مورد دوم سابقه کار حرفه ای(نحوه محاسبه سابقه کار حرفه ای به این صورت است که حداقل سوابق کاری حرفه ای برای شرکت در آزمون ورود به حرفه مهندسان از تاریخ اخذ مدرک تحصیلی زمان آزمون می باشد.) برای اطلاع از تمامی شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی و نحوه اعتراض به نتابج آزمون نظام مهندسی می توانید روی لینک های آبی کلیک نمایید.

شرکت کنندگان محترم آزمون نظام مهندسی می توانند برای انجام ثبت نام آزمون نظام مهندسی مهر 98،  از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 کارشناسان مشاور تماس حاصل فرمایند، کارشناسان ثبت نام را برای شما انجام خواهند داد.

جهت مشاوره در زمینه زمان بندی آزمون نظام مهندسی 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
1 دیدگاه برای “زمان بندی آزمون نظام مهندسی 98 – 99”
  1. با کارشناسی 3ساله ارشد 2سال.اگه یک یا دومهندس پایه یک نامه بدن وفقط ازمدرک تحصیلی کارشناسی3سال وارشد2سال گذشته می تونید شرکت کنید.سن محدودیت نداره.قبولی تا چهارسال حفظ میشه.زمان مشخص نیست

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید