تاریخ و زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی

زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی

جهت مشاوره در زمینه تاریخ و زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تاریخ و زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی تمدید شد. ثبت نام آزمون نظام مهندسی معمولا 2 بار در هر سال انجام می گردد. زمان ثبت نام از 12 تیر در سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 99 آغاز میشود. توصیه ما به داوطلبان این آزمون این است که حتما مقالات، شرایط شرکت در آزمون نظام مهندسی  و زمان دریافت کارت آزمون نظام مهندسی  99 امسال را در همین سایت مطالعه نمایند. داوطلبان گرامی با مطالعه این صفحه از اخبار ثبت نام در دوره دوم سال 99 یا همان نوبت دوم ثبت نام آزمون نظام مهندسی سال 99 و نوبت اول مطلع می شوند.

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 99 کلیک کنید.

ثبت نام آزمون نظام مهندسی,سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 97,آزمون نظام مهندسی 97,ثبت نام آژمون نظام مهندسی 97,ثبت نام نظام مهندسی 97,ثبت نام آزمون نظام مهندسی مهر 97,زمان آزمون نظام مهندسی 97,ثبت نام ازمون نظام مهندسی,www.inbr.ir,آزمون نظام مهندسی 97-99,inbr.ir,زمان آزمون نظام مهندسی 97 نوبت دوم,ثبت نام نظام مهندسی آبان 97 

تاریخ و زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی

تاریخ و زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی مهر برای دوره دوم آزمون نظام مهندسی و نوبت دوم آزمون نظام مهندسی اعلام شد. اکنون نوبت به نوبت اول 99 رسید:

زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی مهر 99 اعلام شد، ثبت نام از 12 تیر 99 آغاز میشود.

اولین دوره آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان سال 99 در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 18 و 19 مهر ماه به صورت هماهنگ و هم زمان در تمام رشته های مهندسی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته های معماری طراحی، نظارت و اجرا- عمران محاسبات، نظارت و اجرا -تاسیسات مکانیکی طراحی و نظارت- تاسیسات برقی طراحی و نظارت- شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک برگزار خواهد شد.
زمان ثبت نام نظام مهندسی مهر در روز چهارشنبه ۹۸/۰۴/۱۲  تا روز جمعه ۹۸/۰۴/۲۱ بود که تا 24تیرماه تمدید شد.

وزارت راه و شهرسازی زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی مهر 99  یا همان آزمون ورود به حرفه مهندسان نوبت دوم 99 و نوبت اول را اعلام مینماید.

تاریخ و زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی

تغییر زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی:

طی آخرین اخبار در تاریخ 97/09/05 در خصوص زمان ثبت نام و برگزاری آزمون نظام مهندسی نوبت دوم سال ۹۷ ، زمان دقیق مشخص شد، زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی از 97/08/23 آغاز و تا 97/09/03 اعلام شد که تمدید گردید.

توجه:

تمديد مهلت ثبت ‌نام آزمون های نظام مهندسی بهمن ۹۷ تا جمعه 97/09/09

به اطلاع كليه داوطلبان آزمون های ورود به حرفه مهندسان بهمن ماه 97 می رسانیم که ، ثبت نام آزمون نظام مهندسی تا روز جمعه مورخ 97/09/09 تمدید شد. داوطلبان تا پايان ساعت 16 روز جمعه برای ثبت نام مهلت دارند، توصيه میکنیم هرچه زودتر در مهلت زمانی تعيين شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.

زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی در 97/11/11 و 97/11/12 خواهد بود. در مورد منابع آزمون نظام مهندسی ، باید بگوییم که منابع تاکنون هیچ تغییری نکرده و در سال 97 هیچ کتاب جدیدی وارد بازار نشر نشده است، بنابراین منابع آزمون بدون تغییر است. تمام اخبار جدید مربوط به ثبت نام آزمون نظام مهندسی، نحوه برگزاری آزمون نظام مهندسی و تغییرات منابع در همین صفحه ، اطلاع رسانی می شود ، بنابراین برای مطلع شدن از اخبار آزمون نظام مهندسی هر روز به همین صفحه مراجعه کنید و یا از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس بگیرید. برای دریافت منابع آزمون نظام مهندسی نوبت دوم/ دوره دوم 97 لینک زیر را انتخاب کنید:

 

ثبت نام آزمون نظام مهندسی دانلود لیست منابع آزمون نظام مهندسی آبان 97

 

لازم به ذکر است که ثبت نام آزمون نظام مهندسی از طریق سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان به آدرس inbr.ir انجام می شود. با توجه به محدوديت زمان ثبت نام، به تمام داوطلبان محترم توصيه مي‌شود كه برای ثبت نام، از تاریخ اعلام رسمی به تدريج تا پايان مهلت تعيين شده اقدام نموده و ثبت نام خود را به روزهای پايانی موكول نکنید. جهت ثبت نام لازم است، یک کارت اعتباری خریداری نموده و با وارد کردن اطلاعات شخصی، ثبت نام خود را انجام دهید و قبل از آن لازم است که عضو نظام مهندسی استان خود باشید و کد نظام مهندسی داشته باشید. بیشتر داوطبان ثبت نام آزمون نظام مهندسی به دلیل عدم آگاهی از این موضوع و با توجه به زمان محدود ثبت نام و زمان طولانی تایید اطلاعات برای عضویت در نظام مهندسی استان ، از ثبت نام جا می مانند. برای اطلاع از شرایط دریافت کد نظام مهندسی و انجام ثبت نام می توانید با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

برای ثبت نام آزمون نظام مهندسی و اطلاع از شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام در آزمون نظام مهندسی، از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید، کارشناسان راهنمای شما خواهند بود و مراحل ثبت نام آزمون نظام مهندسی را برای داوطلبان انجام می دهند.

دفترچه ثبت نام نظام مهندسی

داوطلبان گرامی می توانند برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی روی لینک زیر کلیک نمایند. دفترچه آزمون دوره دوم نظام مهندسی آبان 97 هنوز منتشر نشده است، ولی به محض انتشار ، دفترچه مذکور از طریق همین مقاله در اختیار شما عزیزان قرار داده خواهد شد. برای دانلود آخرین دفترچه روی لینک زیر کلیک نمایید:

ثبت نام آزمون نظام مهندسی دانلود دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ابان 97

ثبت نام آزمون نظام مهندسی راهنمای تصویری نحوه ثبت نام آزمون نظام مهندسی آبان 97

ثبت نام آزمون نظام مهندسی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 97

نحوه و شرایط شرکت در آزمون نظام مهندسی

  • ابتدا مراجعه به سایت WWW.INBR.IR  – مطالعه دستورالعمل آزمون – پرداخت هزینه آزمون ( اینترنتی)
  • برای مشاهده راهنمای ثبت نام در سامانه نظام مهندسی لینک زیر را انتخاب کنید:

نظام مهندسی WWW.INBR.IR 

  • ورود به سامانه ثبت نام و انجام ثبت نام – پرینت از فرم ثبت نام
  • عضویت در سایت نظام مهندسی استان
  • در تکمیل فرم ثبت نام باید دقت نمود، در صورت نیاز به تغییرات می بایست به سازمان نظام مهندسی استان مراجعه نمود.
  • پرینت کارت شناسایی آزمون
  • آزمون ورود به حرفه مهندسان را وزارت راه و شهرسازی با همکاری سازمان سنجش برگزار می شود.
  • آزمونها در رشته های عمران(نظارت، اجرا ،محاسبات)- معماری(نظارت ،اجرا ، طراحی)- تاسیسات مکانیکی- تاسیسات برقی- شهرسازی- نقشه برداری- ترافیک برگزار میشود.
  • برای کارشناسی های ناپیوسته می بایست ، عنوان کارشناسی و کاردانی یکی باشد ( هم عنوان باشند).
  • برای کارشناسی های ارشد می بایست ، عنوان کارشناسی و کارشناسی ارشد یکی باشد.
  • جهت اطلاع از هم عنوان بودن رشته ها به اداره کل راه و شهرسازی استان خود  مراجعه کنید.
  • سابقه کار از تاریخ فارغ التحصیلی لیسانس تا 12 شهریور 1396 باید 3 سال تمام باشد.
  • سنوات کاری کاردانی به ازای هر 5 سال معادل یک سال سنوات کاری کارشناسی محاسبه می گردد.
  • سنوات کاری کاردانی از فارغ التحصیلی کاردانی تا فارغ التحصیلی کارشناسی است.
  • سنوات کاری کاردانی برای آزمون محاسبات عمران و طراحی معماری محسوب نمی گردد.
  • حداقل سوابق کاری جهت آزمون مهندسان (دکترا: 1 سال، کارشناسی ارشد: 2 سال، کارشناسی: 3 سال)است.
  • آزمونها با همکاری شرکت خدمات آموزش سازمان سنجش- دانشگاههای معتبر کشور- افراد حقیقی و حقوقی با تجربه و شاغل در حرفه مهندسی ساختمان و آشنا به مقررات ملی، برگزار می گردد.
  • در صورت اعتراض داوطلبان آزمون به اشتباه بودن بعضی از سوالات یا دو گزینه ای بودن آنها اعتراضات را کمیته تخصصی هر رشته بررسی می کند. در صورت پذیرش اعتراض، مستقیما امتیاز آن سوال بین سوالات دیگر سرشکن می شود و در غیر این صورت اعتراض به کمیته های تجدید نظر و نهایی هر رشته احاله می شود و رای کمیته نهایی غیرقابل تغییر بوده و عینا جهت اعمال درپاسخنامه ابلاغ می گردد.
  • کمیته های تجدید نظر مرکب از اساتید برجسته و حرفه ای در رشته های مربوطه می باشند.
  • رشته های اصلی تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهر سازی، نقشه برداری و ترافیک با یک آزمون میتوانند صلاحت نظارت و طراحی  را اخذ کنند.
  • آزمونها به صورت تستی (60 سوال با نمره منفی) (به جز آزمون طراحی معماری) و به صورت کتاب باز برگزار می شود.
  • حد نصاب قبولی در آزمون 50 درصد یعنی 30 سوال درست از 60 سوال است.
  • اعتبار قبولی در آزمونهای نظام مهندسی حداکثر 4 سال از تاریخ آزمون است.
  • برای اطلاع از نحوه اعتراض به نتابج آزمون نظام مهندسی کلیک نمایید.

 

برای ثبت نام آزمون نظام مهندسی و اطلاع از شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام در آزمون نظام مهندسی، از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید، کارشناسان راهنمای شما خواهند بود و مراحل ثبت نام آزمون نظام مهندسی را برای داوطلبان گرامی انجام می دهند.

ثبت نام آزمون نظام مهندسی,سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 97,آزمون نظام مهندسی 97,ثبت نام آژمون نظام مهندسی 97,ثبت نام نظام مهندسی 97,ثبت نام آزمون نظام مهندسی مهر 97,زمان آزمون نظام مهندسی 97,ثبت نام ازمون نظام مهند

لغو آزمون های نظام مهندسی اسفند 99

بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت‌کنندگان در آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردانان و معماران تجربی اسفند ۹۸ می رساند که خبر لغو آزمون های نظام مهندسی اسفند 99 به صورت رسمی اعلام شد، آزمون یاد شده که مقرر بود روزهای ۱۵ و ۱۶ اسفندماه سال جاری به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شود به دلیل حفظ سلامت عمومی جامعه و جلوگیری از شیوع احتمالی کرونا تا اطلاع ثانوی معوق و زمان برگزاری آزمون های نظام مهندسی اسفند 99 متعاقبا از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد.

سی,www.inbr.ir,آزمون نظام مهندسی 97-99,inbr.ir,زمان آزمون نظام مهندسی 97 نوبت دوم,ثبت نام نظام مهندسی آبان

97

جهت مشاوره در زمینه تاریخ و زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
2 دیدگاه برای “تاریخ و زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی”
  1. با سلام
    لطف کنید متن خبری رو که نوشتید یه بار خودتون مطالعه کنید!
    لغو آزمون های اسفند معلوم نیست واسه سال 99 هستش یا 98؟
    برای مشاهده متن خبر کلیک کنید برا سال 98رو نشون میده!؟!؟

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید