زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی 98

زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی 97

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبانی که در آزمون نظام مهندسی 98 ثبت نام نموده اند لازم است از تاریخ و زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی مهر 98 مطلع باشند، زیرا این آزمون دارای محدودیت سنی می باشد. در این مقاله زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی و زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی به اطلاع داوطلبان رسیده است. آزمون نظام مهندسی برای دارندگان مدارک تحصیلی رشته مهندسی عمران، مهندسی معماری، تاسیسات مکانیک، ترافیک، شهرسازی و نقشه برداری برگزار می گردد. داوطلبان آزمون نظام مهندسی توجه داشته باشند که این آزمون در سال دو بار برگزار می گردد. آزمون نظام مهندسی تمام رشته ها به استثنای طراحی رشته معماری بصورت تستی و چهار گزینه ای است و آزمون طراحی تشریحی خواهد بود. حدنصاب قبولی در آزمون های ورود به حرفه مهندسان در تمام رشته ها و بخش های آن در آزمون نظام مهندسی 50% خواهد بود. توصیه ما به داوطلبان این است که حتما مقالات مربوط به لیست منابع آزمون نظام مهندسی ، رشته های مجاز جهت ثبت نام آزمون نظام مهندسی را در همین سایت مشاهده نمایند.

تاریخ و زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی مهر 98

پیرو اطلاعیه ثبت نام آزمون مهر ۹۸ دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان به اطلاع کلیه متقاضیان اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی میرسانیم که اولین دوره آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان سال 98 در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 18 و 19 مهر ماه به صورت هماهنگ و هم زمان در تمام رشته های مهندسی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته های معماری طراحی، نظارت و اجرا- عمران محاسبات، نظارت و اجرا -تاسیسات مکانیکی طراحی و نظارت- تاسیسات برقی طراحی و نظارت- شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک برگزار خواهد شد.
زمان ثبت نام نظام مهندسی مهر در روز چهارشنبه ۹۸/۰۴/۱۲  تا روز جمعه ۹۸/۰۴/۲۱ است.

تاریخ و زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی بهمن  97

برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی و زمان توزیع کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون نظام مهندسی 97 لینک های زیر را انتخاب کنید:

نظام مهندسی زمان ثبت نام و برگزاری آزمون نظام مهندسی آبان 97

نظام مهندسی تاریخ و زمان توزیع کارت ورود به جلسه

نظام مهندسی دانلود دفترچه ثبت نام نظام مهندسی آبان 97

 

زمان و نحوه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 97

زمان و نحوه ثبت نام آزمون نظام مهندسی دو بار در سال اعلام می گردد، مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی آغاز شده است. این ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی انجام می گردد و خرید کارت اعتباری ثبت نام الزامی میباشد. عضویت در نظام مهندسی و داشتن کد نظام مهندسی برای ثبت نام نظام مهندسی اختیاری می باشد. برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی که پیش رو داریم این مقاله را مطالعه نمایید و در صورتی که از ثبت نام آزمون نظام مهندسی جامانده اید، برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون بعدی می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

نحوه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 97

نحوه ثبت نام آزمون نظام مهندسی که طریق سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی انجام می شود. برای اطلاع از شرایط آزمون نظام مهندسی می توانید روی لینک های زیر کلیک نمایید.

نظام مهندسی نحوه شرکت در آزمون نظام مهندسی

نظام مهندسیراهنمای ثبت نام آزمون نظام مهندسی

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی از طریق سامانه نظام مهندسی انجام می شود. همانطور که گفتیم آزمون نظام مهندسی دو بار در سال برگزار می گردد ثبت نام دوره دوم در آبان و آذر 97 است.

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید