زمان اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد 98

زمان اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد 97

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری، خواهد بود. زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 98 از روز شنبه 98/06/23 آغاز شد. همانطور که می دانید کنکور سراسری و آزاد همزمان و مشترک برگزار شد و آزمون جداگانه ای وجود نداشت.

برای اطلاع از زمان اعلام نتایج کنکور سراسری کلیک نمایید.

 

زمان اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد

نتایج نهایی آزمون سراسری دانشگاه آزاد در تاریخ 98/06/23 اعلام می شود. برای اطلاع از نتایج و یا ثبت اعتراض به نتایج به نشانی azmoom.org مراجعه کرده و یا از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید. از مهر ماه 98 نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اعلام می شود.

برای اطلاع از زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد کلیک نمایید:

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

در رابطه با تکمیل ظرفیت لازم به ذکر است، که داوطلبان باید توجه داشته باشند که ظرفیت ها محدود می باشد و باید هنگام اعلام زمان تکمیل ظرفیت به سرعت جهت انتخاب رشته و دانشگاه اقدام نمایند. داوطلبان گرامی می توانند جهت سهولت و سرعت در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند.
بیش از 95 درصد ظرفیت پذیرش رشته‌ محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی بدون کنکور است. شته‌های خوب و پر تقاضا هم در دوره‌های بدون کنکور وجود دارد و این تصور که رشته‌های بدون کنکور خوب نیستند یا متقاضی ندارندکاملا اشتباه است و فقط رشته های پزشکی در دانشگاه آزاد، شامل مرحله کنکور می باشند و سایر رشته ها همگی بدون کنکور امکان ثبت نام دارند.
دانشگاه آزاد همانند دانشگاه‌های دولتی بر مبنای مصوبه سازمان سنجش عمل می‌کند و چون حدود 400 واحد دانشگاهی در سراسر کشور وجود دارد به طور طبیعی اگر فردی بخواهد رشته‌ای در محل سکونت خود انتخاب نماید مشکلی وجود ندارد.
پذیرش بدون آزمون دکتری و ارشد دانشگاه آزاد در دوره ارشد و دکتری بدون کنکور می باشد و شیوه پذیرش آن از طریق آیین‌نامه استعداد های درخشان دانشجو می‌ پذیرد و رشته‌ های کارشناسی با کنکور ناپیوسته می توانند از طریق تماس با کارشناسان صدای مشاوران نسبت به ثبت‌ نام اقدام نمابند.

زمان اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد 97

کانال تلگرام انتخاب رشته دانشگاه صدای مشاوران

زمان ثبت نام و برگزاری کنکور دانشگاه آزاد 98

برای اطلاع از تاریخ و زمان ثبت نام کنکور سراسری-آزاد کارشناسی 98 با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایید. در خصوص ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد بیش از 95 درصد در رشته های با آزمون دانشگاه آزاد لازم است از طریق سایت سنجش اقدام نمایید و با خرید کارت اعتباری صورت می گیرد. البته جهت سادگی و سرعت در انجام مراحل ثبت نام می توانید با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایید. در صورت ایجاد هر گونه تغییر در زمان ثبت نام، به محض اعلام، در همین سایت منتشر خواهد می شود.

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

به محض انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور آزاد 98، لینک آن در همین سایت در اختیار شما عزیزان قرار داده خواهد شد. و کلیه رشته محل هایی که در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد نباشد بصورت بدون کنکور، قابل ثبت نام می باشند. همانطور که قبلا گفتیم، دانشگاه آزاد هر سال، 2 بار در مقاطع کاردانی پیوسته  کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون کنکور دانشجو می پذیرد و بیش از 95 درصد رشته های دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی، البته در رشته های غیر پزشکی، بدون کنکور است.

برایدریافت آخرین دفترچه موجود و دانلود دفترچه انتخاب رشته آزاد می توانید روی همین لینک کلیک نمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام کنکور آزاد کارشناسی 98

مدارک ثبت نام کنکور آزاد كارشناسی ناپيوسته- کاردانی به کارشناسی آزاد 98 و مدارک لازم جهت ثبت نام کنکور كاردانی پيوسته و كارشناسی پيوسته آزاد 98 روی همین لینک کلیک نمایید. و جهت رفع هرگونه سوال و رفع ابهام و اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد 98، با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید.

 

 

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید