زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد سال 98

زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد سال 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد سال 98 مطابق با سال گذشته بعد از اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه سراسری انجام می شود . سال گذشته نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه آزاد در 17 شهریور 97 اعلام شد . بنابراین به داوطلبانی که در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد شرکت نمودند توصیه می شود در اوایل شهریور ماه از طریق سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon . org پیگیر اطلاعیه اعلام نتایج مصاحبه دکتری باشند . 

نحوه مشاهده نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد سال 98

داوطلبانی که در آزمون دکتری شرکت کردند و طبق کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته شدند ، طبق نتایج انتخاب رشته در صورتی که در یک یا چند کد رشته محل دارای حد نصاب نمره دعوت به مصاحبه بودند به منظور شرکت در مصاحبه می بایست در سایت دانشگاه آزاد ثبت نام  انجام می دادند . مهلت ثبت نام در مصاحبه دکتری تا 29 خرداد ماه بود . زمان شرکت در مصاحبه برای تمامی رشته ها و واحدهای دانشگاهی از روز شنبه 22 تیر ماه در واحد علوم و تحقیقات تهران در حال برگزاری است و تا 10 مرداد ماه ادامه دارد . کسانی که در مهلت مقرر همراه با مدارک لازم در واحد دانشگاهی علوم و تحقیقات تهران برای انجام مصاحبه حاضر شدند ، برای پیگیری نتیجه مصاحبه خود می توانند در شهریور ماه به سایت azmoon.org مراجعه نماید . با ورود به سایت اطلاعیه ای مبنی بر اعلام نتایج آزمون دکتری تخصصی 98 را مشاهده می نمایید . بر روی این اطلاعیه کلیک نمایید .

از شما کد ملی و شناسه داشگاه آزاد را می خواهد ، با وارد کردن این اطلاعات می توانید از قسمت سمت راست صفحه ، گزینه مربوط به اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری را انتخاب نمایید . و نتیجه مصاحبه خود را مشاهده نمایید . 

نحوه مشاهده نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه سراسری 98

داوطلبانی که در مصاحبه آزمون دکتری سراسری شرکت کردند می توانند اوایل شهریور ماه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند . اطلاعیه ای مبنی بر اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری سال 98 را مشاهده می نمایید . با ورود به این اطلاعیه با داشتن مشخصات ثبت نامی ، شماره داوطلبی ، شماره پرونده و داشتن کد ملی می توانید نتیجه مصاحبه دکتری دانشگاه سراسری را مشاهده نمایید . 

نحوه ثبت نام در کد رشته محل قبولی آزمون دکتری سال 98

بعد از مشاهده نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و داشگاه آزاد و تصمیم گیری در مورد ثبت نام و تشکیل پرونده در دانشگاه قبول شده ، می توانید به سایت دانشگاه قبول شده مراجعه نمایید . و از تاریخ ارائه مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه و تاریخ مراجعه حضوری مطلع شوید . در صورتیکه تشکیل پرونده در دانشگاه قبولی دو مرحله ای باشد ، یعنی تشکیل پرونده حضوری و اینترنتی داشته باشد ، لازم است ابتدا تشکیل پرونده اینترنتی از طریق سایت دانشگاه قبولی انجام شود . و بعد از آن برای ثبت نام حضوری طبق تاریخ ارائه شده در سایت دانشگاه اقدام شود . 

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد سال 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید