هزینه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98

تقویم آموزشی دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98 مطلع می شوید. دعوت شدگان به مصاحبه یک یا چند واحد دانشگاهی، ملزم به پرداخت هزینه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد در رشته محل های مربوط از طریق نشانی azmoon.org میباشند. آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد توسط سازمان سنجش ادقام و برگزار می شود. بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری ،داوطلبان دانشگاه دولتی برای ثبت نام در مصاحبه به sanjesh.org مراجعه کرده و داوطلبان دانشگاه آزاد به سایت این دانشگاه به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند. شیوه مصاحبه دانشگاه آزاد به صورت متمرکز است و نیازی به امتخاب مناطق آمایشی نیست.

هزینه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد سال 98

پرداخت هزینه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد در سال 98 ، بابت ثبت نام مصاحبه یک یا چند واحد از دانشگاه آزاد انجام می شود. نحوه پرداخت هزینه ثبت نام مصاحبه دکتری آزاد ۹۸ به صورت اینترنتی انجام می شود. 

میزان هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد در سال 98 به مبلغ 92000 تومان می باشد.

 

نحوه پرداخت هزینه مصاحبه دانشگاه آزاد 98

نحوه پرداخت هزینه مصاحبه دانشگاه آزاد بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری و اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه از طریق نشانی azmoon.org انجام می شود. برای پرداخت هزینه به صورت اینترنتی مطابق مراحل زیر اقدام نمایید:

مرحله اول: ورود به سامانه دانشگاه آزاد و انتخاب سامانه ثبت نام مصاحبه آزمون دکتری تخصصی 98

هزینه ثبت نام مصاحبه دکتری

مرحله دوم : کادر زیر را مشاهده خواهید کرد و لازم است شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی داوطلب دکتری را وارد نمایید:

هزینه ثبت نام مصاحبه دکتری

مرحله سوم : در این مرحله پنل شخصی داوطلب آزمون دکتری باز می شود. لازم است در پنل شخصی خود، رشته محل هایی که قصد ثبت نام در مصاحبه آن را دارید، انتخاب کنید. کد رشته ها به صورت گزینه ای درج می شود و کافیست کدرشته های مورد نظر خود را انتخاب کنید. 

توجه داشته باشید که بعد از پرداخت هزینه و ثبت نام مصاحبه در هر یک از کد رشته ها ، امکان لغو ثبت نام و عودت وجه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد وجود ندارد. اما اگر تمایل به اضافه کردن رشته های ثبت نامی مورد علاقه خود دارید، می توانید مجددا به سامانه مراجعه کنید.

مرحله چهارم : در مرحله چهارم از ثبت نام مصاحبه دکتری آزاد ، تعداد رشته محل های انتخابی خود و هزینه نهایی برای پرداخت را مشاهده می کنید. سپس روی دکمه ادامه پرداخت کلیک میکنید.

مرحله پنجم : وارد درگاه پرداخت اینترنتی بانکی می شوید. در این مرحله می توانید هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد سال 98 را پرداخت کنید. بعد از پرداخت هزینه ثبت نام رسید پرداخت هزینه ثبت نام مصاحبه دکتری را دریافتت کنید.

داوطلبان دعوت شده به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد سال 98 می توانند برای مشاوره در زمینه نحوه پرداخت هزینه مصاحبه با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید