زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت هشتم تیزهوشان 99

اعلام نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت هشتم تیزهوشان 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت هشتم تیزهوشان 99 همان میان پایه هشتم مدارس تیزهوشان می باشید؛ می توانید نتایج تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم را دریافت کنید. نتایج تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم در سایت این پایه به نشانی hoosh.medu.ir منتشر می شود.

نحوه و زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت هشتم تیزهوشان 99

نحوه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت هشتم تیزهوشان 99 به صورت اینترنتی است. اعلام نتایج از طریق سامانه تکمیل ظرفیت پایه هشتم تیزهوشان انجام می شود. نشانی سایت اعلام نتایج تکمیل ظرفیت هشتم تیزهوشان hoosh.medu.ir است.

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت هشتم تیزهوشان 99 زمان اعلام نتایج آزمون تکمیل ظرفیت هشتم پایان شهریور ماه اعلام شد.

زمان ثبت نام دانش آموزان هفتم به هشتم مرحله تکمیل ظرفیت تیزهوشان 98 – 99 : زمان ثبت نام تیزهوشان پایه هشتم در شهریور ماه منتشر می شود.زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت هشتم تیزهوشان

دانش آموزان عزیز و والدین گرامی می توانند برای دریافت نتایج تکمیل ظرفیت هشتم تیزهوشان به سامانه اعلام نتایج به نشانی hoosh.medu.ir مراجعه نمایند. امکان دریافت نتایج به صورت تلفنی فراهم شده است. می توانید از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید. نتایج اعلام تکمیل ظرفیت میان پایه هشتم را از کارشناسان این سامانه دریافت کنید.

پذیرفته شدگان نهایی تیزهوشان هشتم که نام آن ها در لیست قبول شدگان تیزهوشان هشتم است، برای ثبت نام حضوری با مدارک مورد نیاز به مدرسه محل قبولی مراجعه کنند. حتما یکی از والدین دانش آموز، برای ثبت نام حضوری به مدرسه مراجعه نماید. عدم مراجعه به موقع به مدرسه برای تشکیل پرونده به منزله انصراف از تحصیل دانش آموز می باشد. برای اطلاع از مدارک لازم برای ثبت نام حضوری تکمیل ظرفیت هشتم تیزهوشان یا همان میان پایه هفتم به هشتم، با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور پاسخگوی تمام سوالات شما خواهند بود.

تعداد شرکت کنندگان آزمون تیزهوشان

در این آزمون که نهم و دهم مرداد ماه برای پایه‌های هفتم و دهم برگزار شد، 213 هزار و 88 نفر در پایه هفتم و 117 هزار و 528 نفر در پایه دهم باهم به رقابت پرداختند که از بین این افراد 17 هزار و 327 نفر در پایه هفتم و 11 هزار و 875 نفر در پایه دهم پذیرش خواهند.

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت هشتم تیزهوشان 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید