سایت ثبت نام تیزهوشان هفتم به هشتم 98 – 99

درصدهای قبولی در تیزهوشان

جهت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام تیزهوشان هفتم به هشتم 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت ثبت نام تیزهوشان هفتم به هشتم 98 – 99 به نشانی hoosh8.medu.ir به منظور ثبت نام داوطلبان ورود به مدارس تیزهوشان هفتم به هشتم و سایر خدمات در نظر گرفته شده است. آزمون تیزهوشان هفتم به هشتم، برای گزینش دانش آموزان مستعد برای ورود به مدارس تیزهوشان پایه هشتم برگزار می شود. برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان هفتم به هشتم و تکمیل ظرفیت هشتم به سایت ثبت نام تیزهوشان هفتم به هشتم مراجعه نمایید.

سایت ثبت نام تیزهوشان هفتم به هشتم hoosh8.medu.ir

نشانی سایت ثبت نام تیزهوشان هفتم به هشتم، hoosh8.medu.ir می باشد. برای ورود به سایت تیزهوشان هفتم به هشتم نیاز به کد ملی دانش آموز و رمز عبور سامانه همگام خواهید داشت. این سایت در حال آماده سازی و بروز رسانی است. درصورتی که رمز عبور سامانه همگام را ندارید و یا برای ورود به سامانه ثبت نام تیزهوشان هشتم با مشکل روبرو شده اید، می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

ثبت نام مدارس تیزهوشان هفتم به هشتم 98-99 به صورت دو مرحله ای است. داوطلبان آزمون تیزهوشان باید اقدام برای ثبت نام آنلاین و اینترنتی نمایند. سپس لازم است هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان هشتم 98 را پرداخت نمایید. پرداخت هزینه ثبت نام از طریق درگاه پرداخت آنلاین سایت انجام می شود.

سایت تیزهوشان تنها مرجع ثبت نام تیزهوشان هفتم به هشتم است، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و اعلام نتایج تیزهوشان و تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم می باشد. دانش آموزان و والدین گرامی می توانند تمام مراحل ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان هشتم، اعلام نتایج و ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان را به کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور بسپارند. کارشناسان سامانه صدای مشاور تمام مراحل اینترنتی در سایت ثبت نام تیزهوشان هفتم به هشتم را تنها از طریق تماس تلفنی ، برای متقاضیان عزیز انجام خواهند داد.

ثبت نام میان پایه تیزهوشان هفتم به هشتم، به صورت اینترنتی از طریق سایت ثبت نام تیزهوشان هشتم انجام می شود. درصورت مراجعه حضوری به مدارس، مسئولین پاسخگو نخواهند بود. 

جهت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام تیزهوشان هفتم به هشتم 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید