زمان آغاز امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه آزاد 98

تقویم آموزشی دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه زمان آغاز امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان آغاز امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه آزاد از 25 خرداد 98است. طبق اطلاعیه دانشگاه آزاد ، امتحانات پایان ترم دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی 25 خرداد ماه می باشد. 

زمان آغاز و پایان امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه آزاد 98

روابط عمومی دانشگاه آزاد زمان آغاز و پایان امتحانات پایان ترم این دانشگاه را برای تمامی مقاطع تحصیلی از روز شنبه 98/03/25 و پایان امتحانات دانشگاه آزاد برای تمامی مقاطع را روز پنجشنبه 98/04/06 اعلام کرد. دانشجویان عزیز می توانند برای اطلاع از زمان آغاز و پایان ترم پاییز 98 ، با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرند.

زمان ثبت نام و انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه آزاد سال 98 از تاریخ 98/04/08 الی 98/04/13 خواهد بود. 

تاریخ و زمان شروع کلاس های ترم تابستان از 98/04/15 است.

نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد

سامانه منادا monada.iau.ir-دانشگاه آزاد برای انجام خدمات نقل و انتقال راه اندازی شده است برای مشاهده راهنمای ورود به سامانه منادا monada.iau.ir دانشگاه آزاد سال 98-99 است. سایت منادا نقل و انتقالات دانشگاه آزاد برای پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد است. روی لینک زیر کلیک کنید:

click سامانه منادا monada.iau.ir-دانشگاه آزاد

 

طرح لغو شهریه دانشگاه آزاد برای دانشجویان

دانشگاه آزاد جهت رفاه حال دانشجویان طرح هایی را در نظر گرفته است. همچنین دانشجویان در پرداخت شهریه می توانند از تخفیفاتی بهره ببرند. یکی از این طرح ها ، طرح لغو پرداخت شهریه دانشگاه آزاد 98-99 است در این طرح دانشجویان می توانند تمام مبلغ شهریه به صورت وام قرض الحسنه از طریق بانک های طرف قرارداد با دانشگاه پرداخت نمایند. در واقع اعتباری از سوی دانشگاه و بانک برای دانشجو تعریف می شود. دانشجو به صورت اقساط ، میزان شهریه دانشگاه آزاد را به بانک پرداخت می کند. در این طرح با لغو پرداخت شهریه دانشگاه آزاد در هنگام تحصیل، با بانک ها توافق شده است که با توجه به سرمایه و اعتبار دانشگاه، تمام شهریه را از سوی بانک ها در ابتدای ترم به دانشگاه آزاد پرداخت نمایند. دانشجویان مبالغ شهریه را به صورت وام قرض الحسنه ، پراخت خواهند کرد.

طرح دوم ، طرح پرداخت شهریه دانشگاه آزاد پس از فارغ التحصیلی است. دانشجویان آزاد، بعد از اتمام تحصیل ، علاوه بر دریافت وام و تسهیلات و تخفیف شهریه، دانشجویان بعد از  فارغ التحصیلی ، شهریه خود را پرداخت می کنند. درمورد تخفیفات شهریه می توانید برای اطلاع از تخفیف شهریه دانشگاه آزاد تا 50 درصد وتخفیف شهریه دانشگاه آزاد معدل بالای 17، تخفیف شهریه دانشگاه آزاد برای بسیجیان فعال روی لینک های آبی داخل متن کلیک کنید.

جهت مشاوره در زمینه زمان آغاز امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید