راهنمای ثبت نام آزمون ای پی تی EPT دانشگاه آزاد 1400

راهنمای ثبت نام آزمون ای پی تی EPT دانشگاه آزاد 97

جهت مشاوره در زمینه راهنمای ثبت نام آزمون ای پی تی EPT دانشگاه آزاد 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله راهنمای ثبت نام آزمون ای پی تی EPT دانشگاه آزاد 1400 می باشد. داوطلبان ثبت نام آزمون ای پی تی EPT توجه داشته باشند که ثبت نام آزمون ای پی تی EPT آغاز شده است. تاریخ و زمان مهلت ثبت نام آزمون ای پی تی اعلام گردید. معمولا تمدید ثبت نام آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی پیرو درخواستهای مکرر داوطلبان اعلام میشود. تقویم زمانی برگزاری آزمون EPT ای پی تی که به صورت هماهنگ برگزار می گردد مطابق جدول ارائه شده می باشد. برای اطلاع از اعلام نتایج آزمون EPT کلیک نمایید.

زمان ثبت نام و برگزاری آزمون ای پی تی EPT دانشگاه آزاد 1400

همانطور که گفتیم زمان ثبت نام و برگزاری آزمون ای پی تی EPT دانشگاه آزاد 1400 به شرح زیر است:

 

زمان برگزاری آزمون EPT

زمان برگزاری آزمون تغییر کرد و درتاریخ 1400/03/31 برگزار می شود.

 

مهلت ثبت نام آزمون EPT خرداد 1400

زمان و نحوه ثبت نام آزمون EPT بهمن 1400، بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی،از چهارشنبه 26 دی ماه آغاز و تا ساعت 24 روز چهارشنبه 3 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

زمان و حوزه‌های برگزاری آزمون EPT

آزمو ای پی تی در روز جمعه 12 بهمن ماه 1400 به طور همزمان در شهرهای تهران، شیراز، تبریز، مشهد، اصفهان، اهواز ،کرج، کرمان، کرمانشاه و ساری برگزار خواهد شد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه Ept

زمان دریافت کارت ورود به جلسه پیش از برگزاری آزمون در ترایخ 31 خرداد است.

نحوه ثبت نام آزمون EPT

داوطلبان می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی english.iau.ac.ir نسبت به ثبت نام اقدام و همچنین از منابع و بودجه بندی سوالات این آزمون ها آگاهی یابند و یا با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.

شایان ذکر است به دلیل برگزاری همزمان آزمون EPT و آزمون فراگیر مهارتهای عربی هر داوطلب مجاز به ثبت نام در یکی از آزمون های مذکور است و شرکت همزمان در دو آزمون فوق امکان پذیر نیست.

منابع آزمون EPT

داوطلبان اغلب خواندن منابع زیر را برای این آزمون مفید دانسته‌اند:

– کتاب لغات ضروری تافل

–کتاب رایگان زبان عمومی آزمون های زبان دکتری وب‌سایت پی‌اچ‌دی تست

– کتاب تافل دکتری مرجع کامل آزمون‌های زبان، انتشارات کتابخانه فرهنگ

– کتاب تافل کیت

– دانلود رایگان جزوه EPT

توجه!

به دلیل برگزاری همزمان آزمون ای پی تی و آزمون فراگیر مهارت‌های عربی، هر داوطلب مجاز به ثبت نام در یک آزمون‌ است و شرکت همزمان در دو آزمون ممکن نیست.

زمان ثبت نام و برگزاری آزمون ای پی تی دانشگاه آزاد

 

داوطلبان ثبت نام آزمون زبان ای پی تی دانشگاه آزاد می توانند برای انجام سریع و صحیح ثبت نام ، اطلاع از منابع آزمون و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ای پی تی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایند تا کارشناسان ثبت نام را برای ایشان انجام دهند.

برگزاری آزمون زبان ای پی تی EPT دانشگاه آزاد 1400

برگزاری آزمون زبان ای پی تی EPT دانشگاه آزاد 1400 به طور همزمان در شهرهای تهران، شیراز، تبریز، مشهد، اصفهان، اهواز ،کرج، کرمان، کرمانشاه و ساری 31خرداد 1400 برگزار خواهد شد. به اطلاع داوطلبان گرامی شرکت در آزمون EPT می رساند برای همکاران و اعضای گرامی هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی (حق التدریس و تمام وقت و پاره وقت) مطابق بخشنامه شماره ۳۴۴۶۷/آ مورخ ۹۳/۱۱/۵ انتخاب واحد دانشگاهی محل اشتغال به عنوان حوزه امتحانی ممنوع است. متقاضیان استفاده از سهمیه رزمندگان لازم است کد رهگیری 12 رقمی را به منظور استفاده از امتیاز این سهمیه در محل مربوطه درج نمایند. توجه داشته باشید که ثبت نام شما در آزمون EPT زمانی قطعی و تکمیل خواهد شد که پرداخت مالی صورت گرفته و تائید نهایی پرداخت انجام گردیده باشد و از سیستم شناسه پرداخت حتما دریافت نمائید.

این آزمون در روز جمعه 12 بهمن ماه 1400 به طور همزمان در شهرهای تهران، شیراز، تبریز، مشهد، اصفهان، اهواز ،کرج، کرمان، کرمانشاه و ساری برگزار خواهد شد.

 

داوطلبان می توانند برای دریافت کد رهگیری 12 رقمی سهمیه رزمندگان از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ای پی تی EPT دانشگاه آزاد 1400

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ای پی تی EPT دانشگاه آزاد 1400 از روز چهارشنبه 10 بهمن ماه است. تقویم زمانی برگزاری آزمون Ept را در بالا ملاحظه نموده اید ، برای اطلاع از زمان صدور کارت هر آزمون با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.

نحوه و شرایط ثبت نام آزمون زبان ای پی تی EPT دانشگاه آزاد 1400

نحوه و شرایط ثبت نام آزمون زبان ای پی تی EPT دانشگاه آزاد 1400 به شرح زیر می باشد:

  • ثبت نام به صورت غیر حضوری و به صورت اینترنتی انجام می شود.
  • ثبت نام داوطلب زماني قطعي و تكميل خواهد بود كه پرداخت مالي صورت گرفته و تائيد نهايي پرداخت انجام شده باشد
  • در وارد كردن اطلاعات خود دقت داشته باشيد، برای انجام ثبت نام توسط کارشناسان و همچنین اطلاع از منابع و بودجه بندی سوالات آزمون ای تی پی EPT از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.
  • ثبت نام خود را به مسئولین کافی نت ها واگذار ننمایید، چنانچه مغايرتي در اطلاعات مندرج در سايت با مشخصات فردي شما وجود داشته باشد، از حضور شما در جلسه آزمون ممانعت به عمل مي آيد.
  • سوالات به صورت تستي است و نمره منفي ندارد.
  • همراه داشتن هر گونه وسايل الكترونيكي در جلسه آزمون ممنوع است.
  • در زمان حضور در جلسه آزمون ارائه كارت شناسايي معتبر مطابق با اطلاعات مندرج در سايت الزامي می باشد.
  • شروع آزمون ساعت 9 صبح است و درب حوزه امتحاني 30 دقيقه قبل از زمان شروع آزمون بسته خواهد شد، لذا به داوطلبان اكيدا توصيه مي شود يك ساعت قبل از شروع آزمون در محل حوزه امتحاني حاضر باشند.
  • داوطلبان می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی ENGLISH.IAU.AC.IR نسبت به ثبت نام اقدام نمنایند.
  • همچنین پس از برگزاری آزمون، کلید و سئوالات از طریق سامانه یاد شده در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت .

داوطلبان ثبت نام آزمون زبان ای پی تی دانشگاه آزاد می توانند برای انجام سریع و صحیح ثبت نام ، اطلاع از منابع آزمون و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ای پی تی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایند تا کارشناسان ثبت نام را برای ایشان انجام دهند.

جهت مشاوره در زمینه راهنمای ثبت نام آزمون ای پی تی EPT دانشگاه آزاد 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید