اعلام نتایج آزمون EPT ای پی تی دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

آزمون ای پی تی EPT

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون EPT ای پی تی دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اعلام نتایج آزمون EPT ای پی تی دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ و آزمون فراگیر مهارت های عربی دوره قبل در بهمن ماه بود. داوطلبان آزمون EPT می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام نتایج آزمون ای پی تی را ملاحظه نمایند و در صورت نیاز به کسب راهنمایی و یا عدم دسترسی به اینترنت ، از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرند تا از طریق تماس با کارشناسان از نتایج آزمون ای پی تی EPT دانشگاه آزاد مطلع شوند. توصیه ما به داوطلبان این است که حتما مقالات مربوط به سوالات و کلید آزمون EPT دانشگاه آزاد ، راهنمای ثبت نام آزمون ای پی تی EPT دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ را مطالعه نمایند.

برای اطلاع از نمره قبولی آزمون ept,نمونه سوالات آزمون ept,سهمیه ایثارگران در آزمون ept,مدت زمان آزمون ept,جدول زمانبندی آزمون ept در سال ۱۴۰۰,منابع آزمون ept,آزمون ept چیست؟,بخشنامه جديد نمره آزمون ept مقطع دكتري و هر سوال دیگری در این باره می توانید از طریق تماس با شماره تلفن های موجود در همین صفحه مطلع شوید.

زمان علام نتایج آزمون Ept و فراگیر ارزیابی مهارت های عربی دانشگاه آزاد :

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی نتایج آزمون Ept و آزمون فراگیر ارزیابی مهارت‌های عربی را اعلام کرد.

با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی English.iau.ac.ir از نتیجه آزمون خود مطلع شوید و یا با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس گرفته و از نتایج ازمون مطلع شوید.

نتایج آزمون EPT دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ از طریق سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام شد. داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی English.iau.ac.ir از نتیجه این آزمون آگاهی شوند. اعلام نتایج آزمون Ept و آزمون مهارت های عربی در دی ماه ۱۴۰۰ خواهد بود برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

توجه داشته باشید که بازیابی شماره پرونده داوطلبان از طریق شماره ده رقمی 9099071613 امکانپذیر است.

داوطلبانی که برای دریافت نتایج آزمون نیاز به راهنمایی دارند می توانند با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرند کارشناسان ما پاسخگوی سوالات عزیزان شرکت کننده در آزمون ای پی تی می باشند. داوطلبانی که شماره پرونده آزمون EPT خود را گم کرده و یا شماره پرونده آزمون EPT را فراموش نموده اند نگران نباشند زیرا این امکان فراهم می باشد که از طریق شماره تماس هایی که اعلام گردیده است، شماره پرونده داوطلبی آزمون EPT را دریافت نمایند. به گزارش روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، مرکز آزمون های استاندارد زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی جهت آمادگی داوطلبان ، کلاس های آموزشی برگزار می‌کند. متقاضیان در صورت تمایل و نیاز می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی English.iau.ac.ir جهت شرکت در کلاس ها ثبت نام نمایند.

داوطلبان گرامی آزمون EPT در صورت نیاز به کسب راهنمایی و یا عدم دسترسی به اینترنت ،می توانند از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرند تا از طریق تماس با کارشناسان از نتایج آزمون ای پی تی EPT دانشگاه آزاد مطلع شوند.

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون EPT ای پی تی دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
2 دیدگاه برای “اعلام نتایج آزمون EPT ای پی تی دانشگاه آزاد ۱۴۰۰”
  1. سلام شماره ای که برای بازیابی شماره پرونده اعلام کردید از شهرستان جواب نمیده
    میشه راهنمایی کنید با کد شهرستان باید بگیرم یا نه

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید