دریافت کد منطقه برای سوابق تحصیلی

دریافت کد منطقه برای سوابق تحصیلی

جهت مشاوره در زمینه دریافت کد منطقه برای سوابق تحصیلی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دریافت کد دیپلم برای سوابق تحصیلی

دریافت کد دیپلم برای سوابق تحصیلی مورد نیاز می باشد، برای دریافت کد منطقه دیپلم، کد منطقه ای که در آن دیپلم دریافت نموده اید وارد نمایید و برای دریافت کد منطقه پیش دانشگاهی، کد منطقه ای که مدرک پیش دانشگاهی خود را در آن وارد نموده اید وارد نمایید. برای دریافت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی و کد سوابق تحصیلی دیپلم کلیک کنید.

دریافت کد منطقه برای سوابق تحصیلی

  • دریافت کد محل اشتغال برای سوابق تحصیلی

دریافت کد محل اشتغال برای سوابق تحصیلی مورد نیاز می باشد، برای دریافت کد محل اشتغال، از طریق همین مقاله و جستجو نمودن بر اساس عنوان اقدام نمایید.

  • دریافت کد استان برای سوابق تحصیلی

دریافت کد استان برای سوابق تحصیلی نیز مورد نیاز می باشد شما می توانید با کمک نرم افزاری که در این مقاله در اختیار شما قرار داده شده است به این کد دسترسی پیدا نمایید. بنابراین می توانید روی کد استان کلیک نمایید و در صفحه باز شده، کد استان و نام استان ها را مشاهده نمایید و  کد مورد نظر را بیابید.

  • دریافت کد بخش برای سوابق تحصیلی

دریافت کد بخش برای سوابق تحصیلی را می توانید از طریق کلیک بر روی کد بخش انجام دهید و دو فیلتر مشاهده خواهید نمود از طریق فیلتر اول می توانید نام استان مورد نظرتان را انتخاب کرده و با فیلتر دوم می توانید شهرستان مربوط را بیابید سپس جستجو را انجام دهید و کد بخش را دریافت نمایید.

اخذ کد پیگیری اتباع خارجی برای سوابق تحصیلی

دریافت کد پیگیری اتباع خارجی برای سوابق تحصیلی را از طریق همین مقاله و با نرم افزاری که در اختیار شما قرار داده شده است دریافت نمایید و با کلیک بر روی گزینه کد پیگیری اتباع غیر ایرانی، صفحه سیستم ثبت اطلاعات اتباع خارجی سازمان سنجش آموزش کشور را خواهید دید و از طریق این صفحه می توانید به دو شیوه اطلاعات خود را ثبت نمایید. روش اول برای افرادی است که دارای کد اتباع غیر ایرانی نمی باشند و روش دوم برای افرادی است که کد اتباع غیر ایرانی دارند، با انتخاب هر کدام از روش ها یک فرم ثبت اطلاعات در اختیار شما قرار داده می شود. داوطلبان گرامی می توانند درصورت وجود هر گونه سوال و ابهام در رابطه با پر نمودن این فرم ها با کارشناسان صدای مشاوران تماس نموده تا بتوانند به سادگی ثبت نام نمایند.

دریافت کد سهمیه ایثارگران ، خانواده شهدا ، جانبازان و رزمندگان در کنکور 1401

داوطلبانی که  دارای سهمیه 25 درصدی ایثاگران و جانبازان ، سهمیه 5 درصدی ایثاگران در کنکور 1401 ، سهمیه بسیج ، سهمیه مناطق زلزله زده و … هستند. باید برای اعمال سهمیه خود کد ایثارگری 12 رقمی ارتش برای کنکور 1401 و یا کد ایثارگری سپاه برای کنکور 1401 و … را دریافت نمایند و در زمان ثبت نام با استفاده از این کد سهمیه خود را در کنکور 1401 اعمال کنند. اگر در گرفتن کد اعمال سهمیه خود سوالی دارید می توانید با کارشناسان مرکز صدای مشاوران تماس بگیرید.

توصیه می کنیم مقاله اصول صحیح انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 ما را مطالعه نمایید تا قبولی خود را در رشته دانشگاهی مورد علاقه خود تضمین نمایید.

برای دریافت کد مناطق و سوابق تحصیلی و … یا مواجه شدن با مشکل در ثبت نام در کنکور 1401 می توانید با مشاوران مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613  تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه دریافت کد منطقه برای سوابق تحصیلی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید