دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1400

زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1400 و همچنین شرایط ثبت نام کنکور سراسری موضوعی است که در این مقاله شرح داده خواهد شد خواهد شد.

داوطلبان محترم شرکت در کنکور سراسری 1400 جهت اطلاع از شرایط ثبت نام بایستی به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه کرده و دفترچه ثبت نام کنکور سراسری را دریافت نمایند. دفترچه ثبت نام شرایط عمومی و اختصاصی ، نحوه ثبت نام کنکور سراسری و سهمیه ها را بررسی کرده و هم زمان با آغاز زمان ثبت نام کنکور سراسری منتشر خواهد شد . ​

مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 1400 ، برای تمامی متقاضیان ثبت نام کنکور سراسری الزامی می باشد. داوطلبان توجه داشته باشند که لازم است، تمامی قسمت های دفترچه را به دقت مطالعه نمایند تا ثبت نام کنکور سراسری 1400 را به درستی انجام دهند و یا برای ثبت نام صحیح با کارشناسان مجرب صدای مشاور، که سال ها در این زمینه فعالیت داشته اند تماس حاصل فرمایند. برای اطلاع از شرایط ثبت نام کنکور 1400 کلیک کنید.

ثبت نام کنکور سراسری 99 - 1400

شرایط عمومی دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1400

  1. اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیانی که در قانون اساسی تصریح شده است.
  2. عدم دشمنی و مخالفت با نظام جمهوری اسلامی ایران.
  3. داشتن سلامت جسمانی متناسب با رشته ی مورد نظر.
  4. عدم رفتار خلاف شئونات تحصیلی، شغلی و اسلامی.
  5. عدم اعتیاد و استفاده داوطلب به هرگونه مواد مخدر یا محرک.

شرایط اختصاصی دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1400

  1. فارغ التحصیلان تمامی مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری می توانند در کنکور سراسری سال 1400 ثبت نام نمایند.
  2. افرادی که قصد شرکت در کنکور سراسری 1400 را دارند. و مدرک کاردانی در یکی از رشته های علوم پزشکی را دارند بایستی حتما در شهریور ماه 1400 جهت ورودی بهمن ماه؛ طرح نیروی انسانی خود را به اتمام رسانده باشند.
  3. متقاضیانی که در دوره ی روزانه در یکی از مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول تحصیل هستند. امکان ثبت نام در کنکور سراسری 1400 را نخواهد داشت. به شرط آن که تا اواخر بهمن 99 از دانشگاه روزانه محل تحصیل خود انصراف داده باشند.
  4. داوطلبان کنکور 1400 بایدحداقل دارای مدرک دیپلم ۴ ساله نظام قدیم یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم) باشند. تنها داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی خود را تا پایان شهریور 99 دریافت نموده اند، امکان ثبت نام کنکور 1400 را دارند.
  5. دانشجویانی که قصد شرکت در کنکور 1400 را دارند و می خواهند از دانشگاه فعلی شان انصراف دهند باید فرم شماره 3 انصراف را تکمیل نموده و تاریخ انصراف قطعی دانشجو بایستی قبل از اسفند 99 باشد.
  6. البته داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی خود را تا پایان شهریور سال ثبت نام کنکور سراسری 1400 اخذ کنند می توانند در این کنکور1400 شرکت نمایند.
  7. درصورتی که دانش آموزی با شرکت در کنکور سراسری 1400 و پذیرفته شدن در یکی از دوره های غیر روزانه در دانشگاهی مشغول به تحصیل باشد، می تواند بدون انصراف از دانشگاه محل تحصیل در کنکور سراسری 1400 ثبت نام کند و پس از قبولی در کنکور از دانشگاه قبلی خود انصراف دهد.
  8. آقایانی که قصد انصراف از دانشگاه فعلی شان را دارند و قبلا سابقه انصراف نداشته اند می توانند برای یک سال از معافیت تحصیلی انصراف استفاده نمایند.

مدارک لازم جهت ثبت نام کنکور سراسری 1400

آغاز راه ثبت نام در کنکور سراسری 1400 با خرید کارت اعتباری و شماره سریال ثبت نام در کنکور سراسری است که از سایت سازمان سنجش در موعد مقرر قابل تهیه می باشد. در ادامه راه شما فقط نیاز به یک عکس 3*4 داشته که می بایست آن را با فرمت زیر در سایت بارگزاری کرده و ثبت نام خود را ادامه دهید.

  • عکس ارسالی داوطلب بدون حاشیه و در ابعاد 4×3 باشد.
  • عکس باید در قالب jpg ارسال شود.
  • حجم عکس باید کمتر از 70 کیلوبایت باشد.
  • تصویر ارسالی باید رنگی با پس زمینه سفید و واضح و تمام رخ باشد.

پس از آن با در دست داشتن شناسنامه می بایست اطلاعات شخصی و هویتی خود را وارد نموده و همچنین کد سوابق تحصیلی دیپلم ، کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی ، کد مربوط به منطقه و کدپستی محل سکونت ، کد وضعیت نظام وظیفه داوطلبان مرد ، معدل کتبی دیپلم نیز از سایر موارد لازم برای ثبت نام در کنکور سراسری می باشد.

تاثیر معدل در کنکور سراسری 1400

اگر شما داوطلبی هستید که همزمان هم امتحانات دیپلم و هم پیش دانشگاهی شما به صورت نهایی برگزار شده باشد. تاثیر معدل 30 درصد و به صورت مثبت برای شما خواهد بود.

البته این تاثیر برای داوطلبین نظام قدیم و جدید متفاوت می باشد و در ضمن هیچ گونه تاثیر منفی بر تراز کنکور شما نخوتهد داشت و فقط تاثیر مثبت دارد. یعنی اگر معدل شما پایین باشد آن را تاثیر نمی دهند و به زبان ساده تنها تاثیر مثبت و قطعی دارد. برای اطلاع از جزئیات تاثیر معدل در کنکور سراسری 1400 می توانید این مقاله را مطالعه بفرمایید.

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 1400

هر ساله حدودا 30 روز بعد از آزمون کنکور سراسری نتایج اولیه آن اعلام می شود. و داوطلبان می توانند در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش کارنامه ائلیه خود را مشاهده کنند. سال گذشته این نتایج اولیه در 15 مرداد ماه منتشر شد.

انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 و دانشگاه آزاد

مهم ترین کار پس از اعلام نتایج کنکور سراسری ، انتخاب رشته است. چن سالی است که کنکور همه مراکز آموزشی از جمله دانشگاه های دولتی و آزاد ادغام شده و داوطلبین مجاز به انتخاب رشته باید در زمان اعلام شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش رشته های مورد علاقه و همچنین دانشگاه های مورد نظر خود را به ترتیب اولویت انتخاب کنند.

داوطلبین ورود به دانشگاه آزاد نیز پس از اعلام نتایج می توانند به سایت azmoon.org مراجعه کرده و انتخاب رشته خود را انجام دهند. همچنین داوطلبین گرامی بسیاری از داوطلبین با وجود رتبه خوب، به دلیل انتخاب رشته اشتباه از ورود به دانشگاه های معتبر بازمانده اند. به همین دلیل داشتن یک مشاور تحصیلی خوب برای انتخاب رشته کنکور ضروری می باشد. اگر به دنبال اطلاعات تخصصی و مشاوره در این زمینه هستید ؛ می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین مرکز صدای مشاوران تماس گرفته و از آخرین اخبار مطلع شوید.

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید