خاطرات روز کنکور

خاطرات روز کنکور

جهت مشاوره در زمینه خاطرات روز کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

همه ی ما یه روزی دانش آموز بودیم و هممون این ترس رو داشتیم که روز کنکور احتمالا روزی پر از استرس میشه و ما باید چیکار کنیم! وقتی این مقالرو می نویسم یاد خاطرات روز کنکور خودم می افتم که چطور با اون همه استرس خودمو کنترل میکردم و امیدوار بودم به آینده…

به نظرم بهتره به کنکور به چشم یه چالش مفید تو زندگیمون نگاه کنیم و فقط برای آینده تلاش کنیم بدون فشار و استرس راه و هدفمون رو مشخص کنیم، براش تلاش کنیم بدون فکر به نتیجش…

 به نظرم جالبه که شما هم خاطرات روز کنکور یا هر خاطره ی خوب و بدی که راجع به کنکور دارین برامون کامنت بزارین و اونو به اشتراک بزاریم بین بچه های کنکوری.

خاطرات اعلام نتایج کنکوری ها

خاطرات اعلام نتایج کنکوری ها همیشه یه پروسه هیجان انگیز و همه منتظر نتایج و ثمره تلاششون هستن. اما امان از روزی که در کنکور قبول نشی و این خاطره تبدیل بشه به یه خاطره بد در زندگیت. اما دوستای من حتما حتما یادتون باشه که شکست همیشه مقدمه یه پیروزی بزرگ وقتی شکستو تجربه می کنی اگه اون شکست برات درس داشته باشه میتونه راهی باشه برای یه پیروزی بزرگ و به یاد موندنی حتی خاطرات روز کنکور هم میشه بهترین و شیرین ترین خاطرات.

خاطرات روز کنکور

دوستای کنکوری رستگار رحمانی رو یادتونه! ایشون در مناطق کرد نشین کشورمون زندگی می کردن در واقع در مناطق محروم بدون هیچ امکاناتی، در سال اول که کنکور دادن رتبه 30 کشوری شدن ولی به دلایلی موفق به ثبت نام نشدن جالبه بدونین ایشون رشتش ریاضی بوده و به خاطر دلایل شخصی موفق به رفتن به دانشگاه نشده و به سربازی رفتن.

بعد از تموم شدن سربازی یعنی در سال 88 کنکور تجربی شرکت می کنن و رتبه 1 کشوری رو به دست میارن… جالبه بدونین به خاطر شرایطشون سازمان سنجش به ایشون شک می کنه و برای بار دوم ازشون آزمون می گیرن و اینبار هم رتبه 1 میشن! بدون کمترین امکانات رفاهی تنها با کتاب های درسی! جالب نیست ! فقط با تلاش و مشخص کردن هدف. ایشون در حال حاضر بزرگترین جراح مغز و اعصاب کشورمون هستن.

خاطرات پشت کنکوری ها 

خاطرات پشت کنکوری ها یکی از خاطراتی که میشه به شدت برای افراد پشت کنکوری جذاب باشه تا به راحتی بتونن با خوندن این خاطرات، ارادشون رو محکم تر کنن و عزمشون رو جزم کنن برای یه کنکور بهتر تا بتونن در این آزمون موفق بشن.

وقتی با یه پشت کنکوری صحبت می کردم و اون داشت از خاطرات پشت کنکوری بودنش می گفت، یه نکته خیلی مهم به ذهنم رسید همه ی پشت کنکوری ها یه اراده پولادین برای رسیدن به موفقیت کم دارن. پشت کنکوری بودن سخت نیست از این موضوع نترسین فقط ارادتون رو قوی کنین.

وقتی می گم ارداه پولادین یعنی باید بدونیم که برای رسیدن به هدفمون حاضریم چه بهایی رو پرداخت کنیم. این بها ممکنه نرفتن به مهمونی، سفر و هزار تا تفریح دیگه باشه که تو این سن و سال همه دنبالش و از انجام این کارا لذت می برن. اما چیزی که باعث موفقیت تو میشه متفاوت بودن و تلاش وقتیه که همه دارن استراحت می کنن.

خاطرات پشت کنکوری ها

خاطره ای از روز کنکور 

وقتی روز کنکور آماده میشی تا بری سمت محل آزمون توی ذهنت هزاران امید و آرزو هست هزاران سوال و ابهام اما همه ی اینا دست آخر یه خاطره از روز کنکور میشن که بعد از ماه ها و یا حتی سال ها به شدت می تونه یاد آورش برات هیجان انگیز باشه پس بهتره به کنکور به چشم یه امتحان یا یه آزمون نگاه نکنید با این دید برین امتحان بدین که کنکور یه وسیله هست برای رسوندن شما به اهدافتون و همه اینا میشه خاطرات روز کنکور شما!

 

روز کنکور بهترین یا بدترین روز

خاطرات روز کنکور بهترین یا بدترین روز ! جواب این سوال پیش شما، شما هستین که می تونین با تلاش و آرامش روز کنکور رو به بهترین یا بدترین روز تبدیل کنین. بهترین چیز در روز کنکور حفظ آرامش و ذهن متمرکز برای جواب دادن به سوالا اینکه استرس بگیرین و فکر کنین که اگه یه سوال جواب ندم دیگه تموم شد و من دیگه نمیتونم موفق بشم یه فکر منفی که ممکنه با این فکر تمام تلاش شما از بین بره پس بهتره با این افکار ذهن خودتون رو درگیر نکنین به جای اون به موفقیت فکر کنین و اینکه الان وقتش رسیده نتیجه تلاشتون رو به دست بیارین پس براش بجنگین…

روز کنکور چگونه است

دوستای عزیزم شما می تونین خاطرات روز کنکورتون رو با ما به اشتراک بزارین مطمِئن باشین خیلیا هستن که با شنیدن خاطرات شما از استرس کنکور و پشت کنکوری بودنشون کم میشه و شما به آرامش بیشترشون کمک می کنین.

جهت مشاوره در زمینه خاطرات روز کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید