ثبت نام اینترنتی آزمون TOEFL سال 98

آزمون TOEFL

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام اینترنتی آزمون TOEFL سال 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام اینترنتی آزمون تافل TOEFL سال 98 ، از طریق سایت www.ets.ir انجام می شود . در مورد آزمون toefl می توان گفت ، این آزمون برای شناسایی توانایی زبان انگلیسی افراد غیر انگلیسی زبان است . افرادی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور و یا قصد مهاجرت را دارند می توانند در این آزمون شرکت نمایند . چون اکثر موسسات و دانشگاه های سراسر جهان این مدرک را معتبر می داند .

افرادی که در حد متوسط زبان انگلیسی را می دانند می توانند در آزمون toefl شرکت نمایند . و حد نصاب قبولی در این آزمون کسب نمره 70 از 120 می باشد . ثبت نام و شرکت در آزمون toefl شرایط خاصی ندارد و همه افراد متقاضی می توانند ثبت نام نمایند

نحوه برگزاری آزمون TOEFL اینترنتی (IBT) در سال 98 

آزمون IBT در مراکز متعدد برگزاری آزمون های زبان در سراسر جهان ، در تاریخ های متعدد طبق جدول زمان بندی برگزار می گردد . هر سال 30 الی 40 آزمون در بیشتر مناطق برگزار می گردد . آزمون IBT در یک اتاقی که  لابراتور رایانه ای است برگزار می گردد .

در این اتاق حدود 15 دستگاه رایانه وجود دارد . که فاصله دستگاه ها حداقل یک متر و 20 سانتی متر  می باشد .  هنگام ورود به اتاق هیچ گونه وسایل اضافی همراه نداشته باشید . همراه داشتن تلفن همراه ، کاغذ ، دیکشنری ، کاغذ و خودکار مموع است . مراقب آزمون هدفون ، کاغذ و مداد در اختیار شما خواهد گذاشت . 

اطلاعاتی در مورد آزمون TOEFL اینترنتی 

آزمون TOEFL اینترنتی ، جایگزین دو نوع آزمون مبتنی بر کامپیوتر و مبتنی بر کاغذ می باشد . که در اواخر سال 2005 معرفی شد . این آزمون از طریق اینترنت برگزار می شود . این آزمون ، برخلاف آزمون های قبلی تمام مهارت های زبانی را پوشش می دهد . در صورتی که آزمون های TOEFL قدیمی بیشتر برروی گرامر تاکید داشت . در هرماه چندین مرتبه آزمون IBT برگزار می گردد .

زمان این آزمون 4 ساعت می باشد . و دارای 4 بخش می باشد . حدود 36 الی 70 سوال مربوط به بخش Reading یا درک مطلب می باشد . برای پاسخگویی به این بخش حدود 60 الی 100 دقیقه زمان در نظر گرفته می شود. 34 الی 51 سوال مربوط به بخش شنیداری یا Listening است . و زمان پاسخگویی 60 الی 90 دقیقه می باشد . 10 دقیقه استراحت و بخش سوم شامل 6 پرسش در مورد Speaking است که زمان 20 دقیقه در نظر گرفته شده است . بخش آخر Writing که شامل دو مقاله می باشد . و زمان 50 دقیقه می باشد . 

نحوه امتیاز دهی آزمون TOEFL اینترنتی 

امتیاز آزمون TOEFL ، از صفرتا 120 محاسبه می شود . حد نصاب قابل قبول ، نمره 75 می باشد . برای هر یک از 4 بخش آزمون IBT ، نمره بین صفر تا 30 در ظر گرفته می شود .  

هزینه ثبت نام آزمون TOEFL در سال 98 

یکی از روش های پرداخت هزینه ثبت نام در آزمون TOEFL خرید ووچر از طریق سایت سازمان سنجش می باشد . که در حال حاضر سیستم خرید اینترنتی سازمان سنجش برای سال 2019 فعال می باشد . داوطلبان ثبت نام در آزمون TOEFL لازم است به عنوان آزمون و عنوان کارت قبل از اقدام به خرید اینترنتی دقت لازم را بفرمایند . هزینه هر کارت آزمون TOEFL IBT VOUCHER برای ثبت نام در آزمون های 6 ماه اول سال 2019 2 میلیون و 350 هزار تومان می باشد . 

برای اطلاع از نحوه مراحل ثبت نام اینترنتی و نحوه ایجاد حساب کاربری در سایت موسسه ای تی اس اینجا کلیک نمایید . 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام اینترنتی آزمون TOEFL سال 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید