تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ناپیوسته 99

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ناپیوسته

جهت مشاوره در زمینه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ناپیوسته 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد امسال شرکت نموده اند طبق اطلاعیه ای که به تازگی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور منتشر نموده است می توانند در زمان مقرر اقدام به انتخاب رشته در مرحله ی تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 99 نمایند. لیست رشته هایی ک در مرحله انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد امسال آمده است در این مقاله درج شده است.

انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد در صورت داشتن شرایط خاصی امکان پذیر است. لیست شرایطی که متقاضیان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد باید داشته باشند در این مقاله درج شده است. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ناپیوسته

تکمیل ظرفیت ارشد 99

براساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، مقرر گردید در رشته‌محل‌هايی که ظرفيت آنها در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي دولتی و غيردولتی تكميل نشده و همچنین فاقد انتخاب رشته کننده مردود می باشند، پذيرش براساس سوابق تحصيلی بصورت متمرکز صورت پذیرد.

لذا به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در این مرحله می‌رساند که دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته از روز سه شنبه 1399/09/25 از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد و ثبت نام از متقاضیان نیز تا روز یکشنبه 1399/09/30 ادامه خواهد داشت.

در ادامه می توانید از شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 99 را بخوانید.

شرایط تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 99

شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 99 ملزم به داشتن شرایط خاصی می باشد.شرایط تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد سال 99 به شرح زیر می باشند.

  •  حضور در جلسه آزمون کارشناسی ارشد 99  جزو ملاک های اصلی شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد می باشد . قبولی‌ قبلی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت ارشد لغو می شود و برای ادامه تحصیل باید در شته جدید اقدام نمایند.
  • نمره کل داوطلب کنکور کارشناسی ارشد باید بالاتر از نمره صفر در هر کد ضریب باشد .
  • داوطلبانی که در لیست اسامی پذیرفته‌ شده‌ نهایی‌ كد رشته‌ محل‌ های‌ تحصیلی‌ بورسیه‌ و یا دارای‌ شرایط خاص‌ هستند حق انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت ارشد را ندارند.
  • كد رشته‌ های‌ امتحانی‌ كه‌ ظرفیت‌ اعلام‌ شده‌ آن بیش‌ از یک محل‌ تحصیل‌ است داوطلبان‌ ‌می‌‌ توانند نسبت به انتخاب حداکثر 20 کد رشته محل مرتبط با  رشته کنکور خود اقدام کنند.
  • با توجه به نظر دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی پذیرش داوطلبان و دانشجویان در نیم سال اول در هر یک از كد رشته محل‌ های مندرج در این مقاله امکان پذیر خواهد بود.
  • قبولی و گزینش نهایی منوط به رعایت شرایط درج شده در دفترچه های کنکور کارشناسی ارشد سال جاری می باشد.تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ناپیوسته

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد اعلام شده است. در تیتر بعدی زمان دقیق اقدام برای ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد امسال را می توانید بخوانید.

زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 99

راساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور داوطلبان می توانند اقدام به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سال 99 در زمان مقرر نمایند.دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته از روز سه شنبه  25 آذر ماه از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد و ثبت نام از متقاضیان نیز تا روز یکشنبه 30 آذر ماه  ادامه خواهد داشت.

 

** ثبت نام و انتخاب رشته از روز سه شنبه 1399/09/25خواهد بود

** ثبت نام از متقاضیان نیز تا روز یکشنبه 1399/09/30 خواهد بود

 

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۹

جمع بندی مقاله

براساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد امسال شرکت نموده اند می توانند در زمان مقرر که دراین مقاله  درج شده است به سایت سنجش مراجعه نمایند و از بین رشته های تکمیل ظرفیت ارشد اقدام به انتخاب نمایند. شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت ارشد در صورت داشتن شرایط خاص امکان پذیر است که در این مقاله به آن ها اشاره شده است.

 

اگر سوال پاسخ داده نشده ای در ذهنتان باقی مانده است

می توانید با مجموعه بزرگ صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید

تا مشاوران ما شما را به بهترین شکل یاری نمایند.

“موفق باشید”

جهت مشاوره در زمینه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ناپیوسته 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
2 دیدگاه برای “تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ناپیوسته 99”
  1. سلام من کارت علاقه مندی خریدم ولی ثبت نام نکردم میتونم پولم پس بگیرم؟

    • سلام دوست محترم حدودا بعد یک ماه پول عودت داده میشه ولی پیام نمایید

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید