تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۱۴۰۱

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

جهت مشاوره در زمینه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۱۴۰۱ چیست ؟بسیاری از داوطلبان شرکت کننده در کنکور سراسری به دنبال کسب اطلاعات درباره زمان و نحوه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۱۴۰۱ می باشد. در ادامه این مقاله روند و زمان برگزاری تکمیل ظرفیت کنکور سراسری بررسی شده است. تمیل ظزفیت در سایت سنجش و بهدلیلی خالی ماندن ظزفیت های دانشگاه و موسسات عالی آموزشی کشور برگزار می گردد.

با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

تکمیل ظرفیت کنکور چیست

شاید سوالی که در ذهن بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۱ امسال شکل گرفته باشد این سوال باشد که تکمیل ظرفیت کنکور چیست؟ هر سال پس از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری شاهد خالی ماندن بسیاری از ظرفیت های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور می باشیم. داوطلبان کنکور سراسری می توانند از این طریق در صورتی که موفق به کسب قبولی نشده باشند از رشته محل قبولی خود رضایت نداشته باشند مجدداً پذیرش در دانشگاه های کشور امتحان نمایند.

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۹

تکمیل ظرفیت کنکور ۱۴۰۱

احتمال بسیار زیاد امسال نیز بسیاری از ظرفیت های دانشگاه ها پس از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری خالی خواهد ماند. دلیل خالی ماندن بسیاری از ظرفیت های دانشگاه ها و موسسات عالی کشور این موضوع است که بسیاری از پذیرفته شدگان تمایل به تحصیل در رشته قبولی خود ندارد و یا رشته قبولی خود در دانشگاه آزاد را برای ادامه تحصیل انتخاب کرده اند.
به دلیل خالی ماندن ظرفیت دانشگاه ها شورای سنجش و پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۱۴۰۱ را برگزار می نماید. سوال بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری این است که آیا تکمیل ظرفیت کنکور امسال نیز انجام می شود یا خیر؟
هنوز به طور دقیق زمان برگزاری تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۱۴۰۱ اعلام نشده است ولی در زمان مقرر می‌تواند به سازمان سنجش مراجعه نمایند و دانلود انتخاب رشته کنکور سراسری اقدام به پر کردن فرم انتخاب رشته اینترنتی تکمیل ظرفیت در این سایت نمایند.

به محض انتشار اطلاعیه در رابطه با برگزاری تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۱۴۰۱ این مقاله برای شما به روز رسانی میگردد.

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۹

شرایط تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۱۴۰۱

هرسال پس از انتخاب رشته و اعلام نتایج نهایی سراسری گروهی از رشته‌ها در بسیاری از دانشگاه ها با ظرفیت خالی باقی می مانند.داوطلبان کنکور سراسری به منظور شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور ۱۴۰۱ باید شرایط خاصی را داشته باشند. در ادامه می توانید شرایطش تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۱۴۰۱ را مطالعه نمایید.

  • داوطلب می بایست در کنکور سراسری ۱۴۰۱ شرکت کرده باشد
  • داوطلب باید مجاز به انتخاب رشته در دوره مورد نظر گشته باشد.
  • رشته و دانشگاه مورد نظر در دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ارائه شده باشد.

نکته مهم :  توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که اگرداوطلب کنکور در رشته انتخابی خود در زمان تکمیل ظرفیت موفق به کسب قبولی شود، قبولی قبلی اش در کنکور سراسری باطل خواهد شد.

 

جمع بندی

در این مقاله سعی شده است به سوالات شما در رابطه با تکمیل ظرفیت کنکور سراسری پرداخته شود. معمولا هرسال تکمیل ظرفیت کنکور به خالی ماندن ظزفیت بسیاری از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی برگزار می گردد. در صورت انتشار اخباری مبنی بر تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 1401 این مقاله بروز رسانی می گردد.

در صورتی که در ذهنتان سوال پاسخ داده نشده ای باقی مانده است

می توانید با مجموعه بزرگ صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید

تا مشاوران ما شما را به بهترین شکل یاری نمایند.

“موفق باشید”

جهت مشاوره در زمینه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید