تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 98

افزایش ظرفیت پذیرش دانشگاه علمی کاربردی سال 98 - 99

جهت مشاوره در زمینه تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این صفحه از تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه علمی کابردی 98 مطلع می شوید. برای شرکت در تکمیل ظرفیت لازم است از شرایط تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مطلع شوید. واجدین شرایط می توانند برای ثبت نام بدون کنکور علمی کابردی اقدام کنند. پرداخت هزینه ثبت نام تکمیل ظرفیت به صورت اینترنتی به حساب سازمان سنجش ، انجام می شود. هر داوطلب مجاز به انتخاب یک کد رشته محل از یک گروه آموزشی است. اگر مشخصاتتان در دو کد رشته یا دو مرکز ثبت شود، یکی از انتخاب های شما حذف می شود.

تبت نام نهایی به صورت حضوری انجام می شود. برای ثبت نام بدون کنکور تکیمل ظرفیت علمی کاربردی در رشته های پرطرفدار در مرکز مورد نظر خود، سریع اقدام کنید، زیرا اولویت پذیرش با افرادی است که زودتر ثبت نام می کنند. پیشنهاد می دهیم برای ثبت نام سریع و صحیح ، همچنین مشاوره انتخاب بهترین رشته، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. (شماره تلفن های موجود در همین صفحه).

clickثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98

click دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 98

با توجه به شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 98 ، درصورتی که دارای مدرک معتبر دیپلم باشید، می توانید در یکی از کدرشته محل های تکمیل ظرفیت کاردانی دانشگاه علمی کاربردی به صورت بدون کنکور ثبت نام نمایید.

درصورتی که دارای مدرک کاردانی می باشید، امکان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کارشناسی ناپیوسته را خواهید داشت. درصورتی که بعد از ثبت نام و آغاز کلاس های علمی کاربردی، تعداد دانشجویانی که ثبت نام نهایی نموده اند، به حد نصاب نرسد، دانشگاه برای تکمیل ظرفیت ، اقدام به پذیرش بدون کنکور می کند. و این ظرفیت خالی را با دانشجویانی که تقاضای ثبت نام بدون کنکور دارند، تکمیل می کند. معمولا این دانشگاه هر سال تکمیل ظرفیت دارد.

داوطلبانی که در آزمون دانشگاه علمی کاربردی شرکت کرده و قبول شده اند ولی علاقه ای به ادامه تحصیل در رشته مورد پذیرش ندارند، می توانند در موعد ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی ، اقدام به ثبت نام در رشته ای دیگر نمایند.

برای مشاهده لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردیکلیک کنید.

برای مشاهده لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردیکلیک کیند.

دانشگاه علمی کاربردی

متقاضیان گرامی باید قبل از زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی ، مدرک کاردانی -فوق دیپلم (مدرک سه ساله نظام جدید فنی حرفه ای ، کاردانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم متوسطه 4ساله یا 6ساله نظری و فنی حرفه ای) را داشته باشند. این مدارک برای تایید هنگام ثبت نام تحویل گردد.

بعد از ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی ، متقاضیان به عنوان قبولی شدگان مشروط ، اعلام می شوند. شروع زمان تحصیل با توجه به تایید نهایی سازمان سنجش خواهد بود.

تاریخ و زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی دو بار در سال برای ورودی مهر ماه و بهمن ماه اقدام به پذیرش دانشجو میکند. بعد از اعلام نتایج نهایی ثبت نام دانشجویان و شروع ترم تحصیلی در این دانشگاه، زمان تکمیل ظرفیت علمی کاربردی اعلام می شود. 

برای مشاهده راهنمای سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردیکلیک کنید.

برای اطلاع از شهریه دانشگاه علمی کاربردیکلیک کنید.

برای اطلاع از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 98کلیک کنید.

زمان دقیق تکمیل ظرفیت بدون کنکور علمی کاربردی هنوز به طور دقیق مشخص نشده است. ولی به محض تعیین در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد. برای اطلاع از اخبار جدید می توانید با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید