ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شرایط تحصیل برای شاغلین را به شکل مناسبی فراهم نموده و امروزه بیشتر متقاضیان این دانشگاه را شاغلین تشکیل می دهند. ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 2 بار در سال است.

پذیرش در مقاطع کاردانی و کارشناسی می باشد، لازم به ذکر است که دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کارشناسی ارشد تنها یک بار اقدام به پذیرش دانشجو نموده است و از 3سال پیش تا کنون در این مقطع پذیرش بدون کنکور نداشته است و پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد صرفا از طریق کنکور است. این دانشگاه دارای 31 واحد استانی و حدود 1000 مرکز آموزشی می باشد.

تحصیل در علمی کاربردی دارای شهریه می باشد. برای اطلاع از شهریه علمی کاربردی با شماره تلفن زیر تماس حاصل بگیرید:

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی همانطور که توضیح داده شد در دو مقطع کاردانی و کارشناسی انجام می شود که در این مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مطابق لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی می باشد که در همین سایت ارائه گردیده است.

 

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ، در مقاطع کاردانی ، کارشناسی به شرح زیر انجام می شود:

ثبت نام کاردانی علمی کاربردی 99

ثبت نام مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی یا فوق دیپلم برای افرادی که دارای مدرک دیپلم ریاضی، تجربی، انسانی، فنی و حرفه ای و کارو دانش می باشد، فراهم است. یکی از نقاط قوت این دانشگاه مقطع کاردانی است که هیچ محدودیتی برای تغییر رشته ندارد و درصورتی که مدرک تحصیلی دیپلم داوطلب، هیچ ارتباطی با رشته دانشگاهی که انتخاب نموده است، نداشته باشد، هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت و صرفا داشتن مدرک دیپلم برای انتخاب هر رشته ای در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کابردی، کافی می باشد.

و نکته دیگری که وجود دارد این است که داوطلبان ملزم به داشتن مدرک پیش دانشگاهی نیز نمی باشند. داوطلبان می توانند بدون کنکور وارد دانشگاه شوند و بعد از طی نمودن 4الی 5 ترم موفق به کسب مدرک کاردانی شوند.

ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی 99

امکان تحصیل بدون کنکور در مقطع کارشناسی (کاردانی به کارشناسی یا کارشناسی ناپیوسته) و ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی وجود دارد. توجه داشته باشید که این دانشگاه در مقطع کارشناسی پیوسته پذیرش دانشجو ندارد یعنی شما نمی توانید با داشتن مدرک دیپلم و با تحصیل در 4سال متوالی مدرک کارشناسی دریافت کنید و حتما باید مدرک فوق دیپلم داشته باشید.

در این مقطع نیز نیازی نیست که مدرک فوق دیپلم داوطلب، مرتبط با رشته انتخابی در مقطع کارشناسی باشد. و بعد از حدود 4 الی 5 ترم موفق به کسب مدرک کارشناسی خواهید شد. هزینه تحصیل در این مقطع حدودا 700 الی 900 هزار تومان می باشد که نسبت به دانشگاه آزاد مبلغ شهریه آن پایین تر است.

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99 هر سال برای دو ورودی مهر ماه و بهمن ماه اعلام شد. زمان ثبت نام کاردانی برای ورودی مهر 99 ،  99/06/04 لغایت 99/06/11 و کارشناسی برای ورودی مهر ماه 99/06/11 لغایت 99/06/17 خواهد بود.

داوطلبان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در ورودی بهمن ماه در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی حتما تا پایان دی 99 ، مدرک دیپلم خود را گرفته باشند و یا وضعیت قبولی آنها در دروس مشخص باشد.

داوطلبان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن در کارشناسی ناپیوسته حتما مدرک فوق دیپلم خود را تا پایان دی ماه دریافت نمایند این تاریخ تا 30 بهمن ماه امکان تمدید دارد.

داوطلبان ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی و کارشناسی دانشکاه علمی کاربردی ورودی مهر حتما تا تاریخ 31 شهریور ماه 99 مدرک دیپلم خود را گرفته باشند.

شرايط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی و الکترونیکی می باشد. توجه داشته باشید که حتما در ورود اطلاعات خود دقت نمایید که اطلاعات به صورت اشتباه وارد نگردد چون ورود اطلاعات اشتباه حتی غیر عمد تقلب و تخلف محسوب می شود و امکان تحصیل در این دانشگاه را از دست خواهید داد.

اگر معدلتان هنوز قطعی نشده معدل بالاتر و حدودی وارد نکنید حتما برای ورود و ثبت اطلاعات خود با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل نمایید. توصیه می کنیم قبل از اقدام به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی حتما از شرایط ثبت نام که در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به صورت کامل ذکر شده است را مطالعه نمایید.

جهت مشاوره انتخاب رشته علمی کاربردی می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید کارشناسان پاسخگوی داوطلبان گرامی خواهند بود.

 

شرايط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کاردانی 99

  • دارا بودن شرایط عمومی تحصیل در نظام آموزش عالی
  • دارا بودن دیپلم کامل متوسطه در رشته های ریاضی، تجربی، انسانی، فنی حرفه ای و کاردانش
  • افراد دارای دبپلم متوسطه رشته های ریاضی، تجربی، انسانی نیازی به گذراندن دوره پیش دانشگاهی ندارند.

شرايط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کارشناسی 99

داوطلبان متقاضي ثبت نام كه داراي شرايط عمومی و اختصاصی می باشند، امکان ثبت نام خواهند داشت. گزینش دانشجو در این مقطع به دو صورت متمرکز و نیمه متمرکز انجام می شود.

گزینش دانشجو به روش متمرکز:
در کدرشته محل هایی که پذیرش به روش متمرکز است با توجه به امتیاز کل داوطلبان، اولویت های انتخابی و ظرفیت اختصاص داده شده به هر سهمیه، فهرست پذیرفته‌شدگان نهایی مشخص می شود.
گزینش دانشجو به روش نیمه‌متمرکز:
در کدرشته محل هایی که با مصاحبه یا آزمون عملی انجام می شود، گزینش نهایی داوطلبان به صورت نیه متمرکز برمبنای امتیاز کل و از بین معرفی شدگان چند برابر ظرفیت بعد از مصاحبه یا آزمون عملی و با توجه به صلاحیت عمومی انجام می شود.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی و کاربردی

می توانید جهت دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید. 

همچنین می توانید به مقاله ثبت‌‎نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی 99 برای اطلاعات بیشتر مراجعه نمایید.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
2 دیدگاه برای “ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99”
  1. 군포출장샵
    Its like you read my mind! You appear to know so much
    about this, like you wrote the book in it or something.
    I think that you can do with some pics to drive the message home a
    little bit, but other than that, this is fantastic blog.

    A great read. I will certainly be back.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید