تمدید زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 – 99

ذخیره دانشگاه آزاد چیست

جهت مشاوره در زمینه تمدید زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 – 99 مطلع میشوید. زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 – 99 ، معمولا بعد از انتخاب رشته دانشگاه سراسری انجام می شود . انتخاب رشته دانشگاه های آزاد انجام شد. داوطلبانی که از مهلت تعیین شده برای انتخاب رشته آزاد جامانده اند، می توانند در تمدید زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد نسبت به اولویت بندی انتخاب های خود اقدام نمایند.

داوطلبانی که در کارنامه اولیه آنها عنوان شده که برای انتخاب رشته از دانشگاه آزاد مجاز شدند ، لازم است به سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org مراجعه نمایند. 

تمدید مهلت انتخاب رشته داشگاه آزاد 98 – 99 

زمان و تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، تا 98/06/02 اعلام شد. داوطلبانی که به هر دلیل از انجام ثبت نام جامانده اند و یا قصد ویرایش انتخاب رشته خود را دارند می توانند در تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 – 99 اقدام نمایند.

داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 98 شرکت کردند . طبق اطلاعیه سازمان سنجش ، نتیجه اولیه آنان در روز چهارشنبه مورخ 98/05/16 به صورت کارنامه بر روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی sanjesh.org گرفت.

داوطلبانی که طبق مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی ( پذیرش با کنکور ) شدند ، می توانند برای انتخاب رشته اقدام نمایند. انتخاب رشته دانشگاه آزاد برخلاف ثبت نام آزمون سراسری ،به طور مجزا از انتخاب رشته دانشگاه سراسری انجام می شود.

نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 – 99

داوطلبان در مهلت مقرر برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد، به سایت دانشگاه آزاد مراجعه نمایند.پیشنهاد می دهیم حتما برای مشاوره انتخاب رشته آزاد، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه علاوه بر مشاوره انتخاب رشته، مراحل انتخاب رشته اینترنتی را برای متقاضیان انجام می دهند. برای انجام انتخاب رشته دانشگاه آزاد لازم است هزینه انتخاب رشته ، به صورت اینترنتی پراخت شود. هزینه در غالب خرید کارت اعتباری انتخاب رشته پرداخت می شود. قبل از پرداخت هزینه انتخاب رشته لازم است دفترچه راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد را به دقت مطالعه نمایید.

و در ارتباط با گروه آزمایشی که در کنکور شرکت کردید ، رشته های زیر مجموعه و محل های دانشگاهی را مشاهده نمایید. همچنین شرایط و ضوابط انتخاب رشته دانشگاه آزاد را از طریق توضیحات مندرج در سایت دانشگاه آزاد مطالعه نمایید . به هر داوطلب ، حداکثر 100 کد رشته محل از یک گروه آزمایشی ، حق انتخاب داده می شود .

انتخاب های خود را طبق اولویت وارد فرم انتخاب رشته اینترنتی نمایید . برای ورود به فرم انتخاب رشته ، نیاز به کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد دارید . که در قسمت انتهایی کارنامه اولیه ، این کد درج شده است . اولویت های انتخابی شما طبق نمره کل آزمون سراسری ، بررسی خواهد شد . و نتایج از طریق سایت دانشگاه آزاد اطلاع رسانی می شود. 

داوطلبان عزیز می توانند برای اطلاعات بیشتر با سامانه صدای مشاور ، (شماره تلفن های مندرج در همین صفحه) تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه تمدید زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید