انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری 98

جهت مشاوره در زمینه انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان گرامی حتما اصطلاح انتخاب رشته مجازی کنکور به گوشتان رسیده است، با این روش داوطلبان این امکان را دارند که با توجه به وضعیت علمی و نمره‌ ای که در آزمون سراسری کسب کرده اند، خود را با داوطلب مشابه آزمون سراسری سال 96 مقایسه و امکان قبولی خود را مشاهده نمایند.

برای این منظور همه ی تغییرات و شرایط و ضوابط گزینش آزمون 97 در فایل اطلاعات آزمون سراسری 96 اعمال گردیده است. سامانه انتخاب رشته مجازی کنکور97، به محض ارائه، برای کلیه داوطلبان گروه ‌های آزمایشی علوم تجربی، ریاضی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی، از طریق همین سایت دراختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

 

خدمات مشاوره انتخاب رشته مجازی کنکور 97

سامانه صدای مشاوران  آماده ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی در کلیه سطوح و مقاطع تحصیلی به شما عزیزان می باشد. داوطلبان گرامی می توانند با برقراری تماس تلفنی، با کارشناسان حرفه ای صدای مشاوران تماس بگیرید و به اطلاعات بروز کارسناسان صدای مشاوران بهره مند گردید.

صدای مشاوران، در رشته های تحصیلی دبیرستان و دانشگاه راهنمای شما خواهند بود  و با جزییات رشته مورد نظر خود آشنا می شوید. از تاریخ و نحوه پذیرش دانشگاه های مختلف با آزمون و بدون آزمون ورودی مطلع شوید. تنها با یک تماس تلفنی، حتی بدون نیاز به مراجعه حضوری به هیچ مرکزی از منزل یا محل کارتان با مشاوران مجرب سامانه صدای مشاوران تماس برقرار نمایید.

انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری 97

 

نرم افزارهای انتخاب رشته مجازی

جهت انتخاب رشته مجازی نرم افزارهایی وجود دارد که نحوه عملکرد آن ها به این صورت می باشد که انتخاب های شما را به دو صورت عمومی  و اختصاصی دسته بندی کرده و پیشنهاد می دهد. توضیحات بیشتر و استفاده رایگان و آنلاین از نرم افزار انتخاب رشته صدای مشاوران، در همین سایت در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

داوطلبان گرامی می توانند، جهت دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی و انتخاب رشته تلفنی کنکور سراسری 97 با کارشناسان حرفه ای صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید