تمدید انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹

تمدید انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹

جهت مشاوره در زمینه تمدید انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تمدید انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ مسئله ایست که اکثر داوطلبان کنکور با آن سر و کار دارند و هر ساله به دنبال تاریخ تمدید آن هستند. تمدید انتخاب رشته کنکور سراسری 99 یکی از فرصت هایی است که سازمان سنجش در اختیار داوطلبان کنکور می گذارد. در زمان تمدید انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ داوطلبانی که انتخاب رشته خود را تکمیل نموده اند قادرند نسبت به ویرایش و حذف کد رشته های خود اقدام نمایند. در این مقاله به تمامی سوالات شما درباره تمدید انتخاب رشته کنکور سراسری 99 پاسخ خواهیم داد.

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری

پیشنهاد ما به شما برای رفع استرس و انتخاب رشته فوق العاده بدون نیاز به زمان تمدید انتخاب رشته کنکور سراسری تماس با بهترین متخصصین انتخاب رشته در مرکز تخصصی مشاوره صدای مشاوران است. برای تماس با مشاوران ما می توانید با شماره تماس 9099071613  از طریق تلفن ثابت تماس حاصل فرمایید.

علت تمدید انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹

علت تمدید انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ مشکلات دانشجویان در انتخاب رشته در زمان مقرر شده است. نافرجام بودن دانشجویان در رابطه با انتخاب رشته در زمان مقدر شده یکی از استرس زا ترین مسائل کنکور است؛ به همین دلیل زمانی برای تمدید انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ در نظر گرفته شده است. همچنین برای انتخاب بهتر رشته ها و محل های تحصیل (دانشگاه ها) زمان لازم است. با توجه به حیاتی بودن این مسئله و نیاز مبرم این موضوع به مشاورین زبده گاها زمان مشخص شده توسط سازمان سنجش کشور بسیار اندک می باشد. به همین دلیل سازمان سنجش هرسال پس از تعیین زمان انتخاب رشته آن را تمدید می نماید.

علت تمدید انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹

اعلام نتایج کنکور سراسری 99 / تمدید انتخاب رشته کنکور سراسری

اعلام نتایج کنکور سراسری 99 در دو مرحله انجام می پذیرد. اعلام نتایج کنکور سراسری 99 شامل اعلام نتایج اولیه کنکور، اعلام نتایج نهایی کنکور است. اعلام نتایج اولیه کنکور در روز یکشنبه مورخ 99.06.30 اعلام گردید. طبق رسم هر ساله دفترچه انتخاب رشته نهایتا تا دو روز بعد دفترچه انتخاب رشته به دست متقاضیان خواهد رسید. و مهلت انتخاب رشته فرا می رسد. همانطور که در بخش های بالاتر به شما اطلاع رسانی نموده ایم در این زمان به دلیل عدم دسترسی همه شرکت کنندگان به دفترچه و عدم انتخاب صحیح رشته ها، سازمان سنجش برای تمدید انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ اقدام می نماید. در نهایت پس از  تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری 99 دانشگاه ها با همکاری سازمان سنجش کد رشته های همه دانشجویان را بررسی می نمایند و نسبت به پذیرش دانشجویان اقدامات اقدامات مربوطه را انجام خواهند داد.

اعلام نتایج کنکور سراسری 99، تمدید انتخاب رشته کنکور سراسری

زمان تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹

زمان تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ هر سال با توجه زمان انتخاب رشته متفاوت می باشد. در سال 98 زمان انتخاب رشته تا تاریخ 24 مرداد ماه ادامه داشت. سازمان سنجش پس از اتمام این زمان طبق رسم هرساله آن را تا تاریخ 26 مرداد ماه تمدید نمود.

زمان تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹

امسال با توجه به این که با شیوع کرونا سال تحصیلی دیر تر تمام شد و کنکور به تعویق افتاد تاریخ اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۹ نیز به همین ترتیب به تعویق افتاد. زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ از روز چهارشنبه مورخ 99.06.02 لغایت روز شنبه مورخ 99.07.05 می باشد. اما به هنوز تاریخی برای زمان تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ در دسترس نیست. به محض اعلام زمان تمدید این مقاله بروز رسانی خواهد شد.

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری نوبت به اخذ دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 99 می رسد. پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99 در تاریخ 99.06.30 داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته در واحد های دانشگاهی روزانه و شبانه شده اند می توانند پس از دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ نسبت به انتخاب 150 رشته اقدام نمایند. در زمان تمدید انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ داوطللبانی که قصد ویرایش و یا حذف کد رشته ها را دارند می توانند از طریق سایت سنجش اقدام نمایند.

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 99 به محض نشر در همین مطلب قرار خواهد گرفت.

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹

سوالات متداول تمدید انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹

همه ی مباحث کنکور پر از ابهامات و سوالات متداول است. در این بخش قصد داریم تا تعدادی از سوالات متداول در خصوص تمدید انتخاب رشته کنکور سراسری 99 را را مطرح نموده و پاسخ آن ها را به شما بدهیم.

انتخاب رشته چندبار تمدید می شود؟

انتخاب رشته فقط 1 بار تمدید می شود.

مهلت تمدید انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ چند روز است؟

مهلت انتخاب رشته معمولا 2 روز است.

چند رشته قابل انتخاب است؟

پس اعلام نتایج انتخاب رشته 150 کد رشته قابل انتخاب می باشد.

دفترچه انتخاب رشته را از کجا باید دریافت نماییم؟

دفترچه انتخاب رشته در همین مقاله سایت پس از انتشار قابل دریافت می باشد.

بهترین روش برای انتخاب رشته چیست؟

بهترین روش برایانتخاب رشته از نظر مالی و همچنین دقت و پیشگیری از اشتباهات متداول انتخاب رشته تلفنی می باشد.

سوالات متداول تمدید انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹

مطالب مرتبط

جهت مشاوره در زمینه تمدید انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید