اعلام نتایج کنکور سراسری انسانی 98

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج کنکور سراسری انسانی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان علام نتایج کنکور سراسری انسانی در این صفحه اعلام می شود. کارنامه اعلام نتایج مرحله اول کنکور سراسری 98، از سوی سازمان سنجش منتشر می شود. برای دریافت نتایج کنکور از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

داوطلبان می توانند جهت دریافت کارنامه نتایج اولیه و مشاوره انتخاب رشته کنکور انسانی از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

اعلام نتایج کنکور سراسری انسانی 98

اعلام نتایج کنکور سراسری انسانی 98 مهم ترین موضوع برای همه کسانی است که در این آزمون شرکت می نمایند. بعد از اعلام نتیجه مرحله اول مشخص می شود که چه افرادی مجاز به  انتخاب رشته کنکور سراسری 98 خواهند بود. افراد مجاز به انتخاب رشته می توانند با مشاوره کارشناسان حرفه ای در امر انتخاب رشته اقدام نموده و پس از دریافت نتایج انتخاب رشته می توانند در صورت قبولی، در دانشگاه مورد نظر که مجاز به ادامه تحصیل در آن شده اند، ثبت نام نمایند و همچنین می توانند با استفاده از کارنامه سبز یا کارنامه نهایی خود، امکان پذیرش در سایر دانشگاه ها و رشته ها را بررسی بنمایند.

برای اطلاع از زمان اعلام نتایج کلیک نمایید.

داوطلبان عزیز گروه آزمایشی علوم انسانی، می توانند جهت سهولت در دریافت نتایج اولیه کنکور سراسری 98 و انتخاب رشته و کسب اطمینان خاطر از انتخاب مناسب ترین رشته و دانشگاه، با کارشناسان صدای مشاوران تماس گرفته و تنها با یک تماس تلفنی برای تمام سئوالات ذهن خود، به پاسخ روشن و گویا برسید.

دریافت کارنامه اعلام نتایج اولیه کنکور از طریق پر نمودن فرم مشخصاتی که از سوی سازمان سنجش منتشر می شود، در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت و به سه طریق انجام می شود.

کارنامه اعلام نتايج مرحله اول آزمون سراسري سال 1398

مشاوره انتخاب رشته و ثبت نام در دانشگاه

قبول شدگان نهایی دوره های روزانه، شبانه، غیر انتفاعی، پیام نور، غیر متمرکز و تربیت معلم می توانند جهت دریافت راهنمایی و مشاوره ثبت نام با صدای مشاوران تماس حاصل نمایند.

پس از اعلام نتایج کنکور 98 زمان محدودی برای ثبت نام و نام نویسی وجود خواهد داشت و تا زمان شروع کلاس های دانشگاه زمان بسیار کوتاه است.

داوطلبان عزیز گروه آزمایشی علوم انسانی این امکان را دارند که برای دریافت نتایج مرحله اولیه کنکور 98، به صورت تلفنی و همچنین راجع به مراحل بعدی (انتخاب رشته کنکور 98، تکمیل ظرفیت، ثبت نام در دانشگاه، تغییر رشته و…) و رفع هر گونه سئوال و ابهام با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج کنکور سراسری انسانی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید