اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری

کارنامه انتخاب رشته دکتری نتایج اولیه آزمون دکتری

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تاریخ و زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری منتشر گردید برای اطلاع از زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری کلیک نمایید. می توایند از طریق همین صفحه و راهنمای ارائه شده نتایج اولیه آزمون دکتری را ملاحظه نمایید. همانطور که می دانید آزمون دکتری سراسری با آزمون دکتری آزاد ادغام شده است و هم اکنون نتایج اولیه آزمون دکتری 98 اعلام گردیده است. داوطلبانی که حداقل در یکی از انتخاب های خود به حد نصاب رسیده اند مجاز به انجام مصاحبه حضوری خواهند بود.

نحوه مشاهده نتایج اولیه آزمون دکتری 98

نحوه مشاهده نتایج اولیه آزمون دکتری از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش انجام می شود. برای ملاحظه نتایج اولیه آزمون دکتری و دریافت کارنامه آزمون دکتری , با توجه به نتیجه کارنامه و مجاز بودن برای انجام مصاحبه حضوری ، با مطالعه دفترچه انتخاب رشته دکتری 98 که از طریق همین سایت قابل دانلود می باشد ، اقدام به انتخاب رشته نمایید. توجه داشته باشید که با استفده از اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ، کارت اعتباری خریداری نمایید و فرم بررسی صلاحیت عمومی دکتری 98 را دریافت و تکمیل نمایید.

در صورت نیاز به کسب راهنمایی در انجام مراحل انتخاب رشته و تهیه کارت اعتباری و مشاوره تحصیلی انتخاب رشته ، از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

دریافت کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری

می توانید همین جا کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری را دریافت نمایید. برای مشاهده نتایج اولیه آزمون دکتری از طریق یکی از دو روش زیر وارد شوید:

روش اول : جستجو بر اساس مشخصات فردي

روش دوم : جستجو بر اساس شماره پرونده و شماره شناسنامه (درصورتی که شماره پرونده خود را فراموش و یا گم کرده اید با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایید و شماره پرونده خود را دریافت نمایید.)

سایت سازمان سنجش

برای دریافت مستقیم کارنامه نتایج آزمون دکتری 98 کلیک نمایید.

بعد از دریافت نتایج آزمون دکتری 98 در صورت مجاز شدن در هر کدرشته ، باید آمادگی شرکت در مصاحبه حضوری رشته و دانشگاه مورد نظر را داشته باشید برای اطلاع از نحوه مصاحبه آزمون دکتری از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید کارشناسان پاسخگوی تمامی سوالات داوطلبان عزیز خواهند بود.

لینک مطالب مرتبط با دکتری 98 :

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد دکتری 98

 

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید