زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 98 – 99

زمان و تاریخ اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری اعلام شد. شرکت کنندگان محترم در زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری که از طریق این مقاله منتشر شده است. کارنامه نتیجه انتخاب رشته داوطلبان مجاز آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 99 را دریافت خواهد نمود. فقط داوطلبانی مجاز به انجام مصاحبه و مراجعه به دانشگاه ها می باشند که کدرشته محل مربوطه را درج و حد نصاب لازم را کسب نموده باشند.

داوطلبان آزمون دکتری می توانند برای مشاوره انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری 99 از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایند.

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری سال 98-99

تاریخ و زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری سال 99 و انتشار کارنامه انتخاب رشته داوطلبان ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز مجاز به انتخاب رشته و کدرشته احتمالا در اردیبهشت 99 می باشد. داوطلبان با ورود به سایت سازمان سنجش، جهت انتخاب رشته اقدام نمایند. در صورت نیاز به راهنمایی و برای انجام انتخاب رشته دکتری 99 از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایند.
بر اساس ضوابط پذیرفته شدگان از میان کل داوطلبان انتخاب رشته کننده در کدرشته محل های انتخابی که دارای حد نصاب نمره علمی لازم می باشند انتخاب می شوند. ضرورت دارد با توجه به نکات مندرج در اطلاعیه مربوطه و مطابق با برنامه زمانی مربوط که توسط دانشگاه ها اعلام می گردد، نسبت به شرکت در مرحله دوم آزمون دکتری که مرحله ارزیابی تخصصی می باشد، اقدام نمایند.

به همراه داشتن مدارک لازم ،برای هر یک از دانشگاه های مربوط الزامیست. توجه داشته باشید که منحصرا داوطلبانی مجاز به انجام مصاحبه و مراجعه به دانشگاه ها می باشند که کدرشته محل مربوطه را درج و حدنصاب لازم را کسب کرده باشند.

برای دریافت مستقیم کارنامه و دریافت نتایج آزمون دکتری 99 کلیک نمایید.

نتایج انتخاب رشته دکتری در اواخر اردیبهشت و نهایتاً اوایل خردادماه اعلام خواهد شد. در این نتایج مشخص می‌شود که هر داوطلب باتوجه به نمره آزمون خود در کدام‌یک از انتخاب‌هایش دعوت به مصاحبه شده است. کلیه داوطلبانی که حداقل در یکی از انتخاب‌های خود دعوت به مصاحبه شده باشند باید از اواخر ادیبهشت با ورود به سایت سازمان سنجش و خرید کارت اعتباری فرم صلاحیت عمومی را تکمیل نمایند.

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید