اعلام نتایج المپیاد های علمی

اعلام نتایج المپیاد های علمی

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج المپیاد های علمی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

هر ساله برای افزایش سطح علمی دانش آموزان دوره دوم متوسطه و عمیق شدن یادگیری های آن ها، المپیاد های علمی در چند مرحله توسط باشگاه دانش پژوهان جوان برگزار می شود. این المپیاد ها به صورت انفرادی یا تیمی در رشته های ریاضی، فیزیک، زیست شناسی، شیمی، ادبیات، کامپیوتر، جغرافیا، اقتصاد، مدیریت، نجوم و اختر فیزیک، سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی برگزار می گردند. نتایج این المپیاد ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا تنها در صورت قبولی مرحله پیشین، می توانید در مرحله بعدی المپیاد های علمی دانش آموزی شرکت نمایید. نتایج این المپیاد ها را می توانید از طریق سایت oly.medu.ir مشاهده نمایید. اطلاعات مورد نیاز در رابطه با المپیاد های علمی دانش آموزی و زمان برگزاری و اعلام نتایج هر مرحله را در ادامه توضیح می دهیم.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام و چگونگی شرکت در المپیاد های علمی اینجا کلیک کنید.

نتایج المپیاد های علمی دانش آموزی اعلام شد ( به روز رسانی 23 شهریور 99 )

نتایج آزمون مرحله دوم المپیاد های شیمی، ادبیات، جغرافیا و فیزیک (دو برابر ظرفیت، ورودی آزمون عملی دوشنبه) بارگذاری شده است.  طبق روال سال‌های گذشته امکان درخواست بازبینی وجود دارد و در صورت نیاز درخواست‌ها بازبررسی خواهند شد.
با تکمیل گام قبل نتایج المپیادهای اقتصاد و‌ مدیریت، تفکر و کارآفرینی، ریاضی، زیست‌شناسی، سلول‌های بنیادی، علوم زمین، کامپیوتر و نجوم و اختر فیزیک نیز اعلام خواهند شد.
لطفاً تنظیمات گوشی همراه خود را طوری تنظیم کنید که پیامک ‌های تبلیغاتی را بپذیرد تا بتوانید پیامک‌های احتمالی از سوی باشگاه دانش پژوهان جوان را دریافت کنید.
اطلاعات تکمیلی در oly.medu.ir اعلام خواهد شد.

زمان اعلام نتایج المپیاد های علمی

زمان اعلام نتایج آزمون های المپیاد علمی دانش آموزان امسال کمی با سال های گذشته متفاوت خواهد بود. دلیل این امر به تعویق افتادن تمامی کلاس های درسی و امتحانات و به طور کل سیستم کشور بوده است. تاریخ حدودی اعلام نتایج این آزمون ها را در ادامه در یک جدول قرار دادیم. در صورت اعلام هر اخبار جدیدی در رابطه با تاریخ دقیق اعلام نتایج المپیاد های علمی، مطالب در همین مقاله آپدیت می شود.

مرحله های المپیاد علمی تاریخ شروع آزمون ها زمان اعلام نتایج المپیاد علمی زمان اعلام نتایج اعتراض ها
مرحله اول هفته اول بهمن ماه هفته اول اسفند ماه هفته دوم اسفند ماه
مرحله دوم هفته اول اردیبهشت ماه هفته دوم خرداد ماه هفته دوم خرداد ماه
دوره آموزشی تابستانه هفته اول تیر ماه هفته آخر مرداد ماه هفته دوم شهریور ماه
دوره آموزشی طلای کشور هفته اول آذر ماه هفته دوم اسفند ماه هفته دوم اسفند ماه

دقت نمایید که تنها در صورتی حق شرکت در مراحل بعدی آزمون المپیاد علمی را دارا هستید که مراحل قبلی را با موفقیت پشت سر گذاشته و جزو پذیرفته شدگان این آزمون بوده باشید. در غیر این صورت نمی توانید به آزمون مرحله بعد راه پیدا نمایید.

نحوه اعلام نتایج المپیاد های علمی

شرکت کنندگان آزمون های المپیاد علمی دانش آموزی می بایست در زمان مقرر شده ( طبق جدول بالا ) به سایت oly.medu.ir مراجعه نموده و نتایج اعلام شده خود را مشاهده کرده و نسبت به شرکت و ثبت نام در مراحل بعدی اقدام نمایند. دقت نمایید که نتایج تنها از طریق همین سایت اعلام خواهد شد، پس از هر گونه مراجعه حضوری بپرهیزید.

نحوه اعلام نتایج المپیاد های علمی

در زمان اعلام نتایج المپیاد های علمی می توانید با ورود به سایت، گزینه مشاهده نتایج آزمون المپیاد های علمی را مشاهده کنید. روی لینک کلیک کرده و با وارد کردن اطلاعات کاربری خود ( کد کاربری و رمز عبور )، می توانید وارد سامانه شوید. توجه کنید که غیر از زمان هایی که مخصوص اعلام نتایج می باشد، این لیک در سایت oly.medu.ir فعال و قابل مشاهده نمی باشد.

نحوه اعتراض به اعلام نتایج المپیاد علمی

پس از دریافت کارنامه اعلام نتایج المپیاد های علمی در صورتی که در آزمون پذیرفته نشده باشید، یک کارنامه بر اساس پاسخ های داده شده به سوالات آزمون توسط شما یعنی سوالات با پاسخ صحیح، غلط و سوالات جواب داده نشده، به شما داده خواهد شد. این گروه از داوطلبان آزمون می توانند با مراجعه به سایت رسمی المپیاد های علمی به نشانی oly.medu.ir نسبت به ثبت اعتراض اقدام نمایند. برای این کار پس از ورود به سایت، با ورود اطلاعات شخصی می توانید به پنل کاربری خود وارد شوید. سپس ب توجه به کارنامه دریافتی خود نسبت به ثبت و ذخیره فرم الکترونیکی درخواست بررسی مجدد آزمون خود اقدام نمایید.

مزایای شرکت در المپیاد های علمی

شرکت در المپیاد های علمی دانش آموزی نه تنها به درس و کنکور بچه ها لطمه نمی زند، بلکه آن ها با مطالعه اصولی دروس برای نتایج اعلام شده بهتر می توانند از دیگران پیشی بگیرند. این المپیاد ها دارای چند مزیت عمده می باشند که در ادامه به چند مورد اشاره می نماییم.

  • تقویت پایه درسی دانش آموزان: معمولا دانش آموزانی که در این المپیاد ها شرکت می کنند همان طور که گفته شد می توانند با مطالعه اصولی دروس برای نتایج بهتر، نکات را بسیار عمیق تر بررسی کنند و یاد بگیرند. همچنین مطالبی که بسیار فراتر از سطح کتاب های درسی می باشد را مطالعه می کنند که به ارتقای سطح علمی خودشان و یادگیری آسان تر دروس مدرسه منجر می گردد.
  • تحصیل در دانشگاه: دانش آموزانی که در المپیاد های علمی شرکت می کنند، معمولا در دیگر نقاط زندگی درسی خود نیز موفق تر هستند. یکی از این نقاط، تحصیل در دانشگاه می باشد. زیرا این افراد به صورت دانشگاهی درس خواندن را از ابتدا یاد می گیرند و از طرفی مطالب پایه دروس ترم های اول دانشگاه را از قبل مطالعه نموده و برای یادگیری آن ها در دانشگاه مشکلی نخواهند داشت.
  • تمرین سخت کوشی: دانش آموزانی که در این المپیاد ها شرکت می کنند، به دلیل سخت درس خواندن و حضور در این نوع آزمون ها، بسیار سخت کوش تر از دیگران هستند. این افراد به دنبال نتایج اعلام شده بهتر برای المپیاد های علمی هستند پس همیشه بیشتر از دیگران برای درس خواندن تلاش می کنند.

آمار قبولی مرحله دوم المپیاد علمی

آمار قبولی مرحله دوم آزمون المپیاد های علمی دانش آموزی اعلام شد. در بخی زیر می توانید آمار قبولی داوطلبان المپیاد های چهار رشته شیمی، فیزیک، زیست شناسی و نجوم را در مدارس مختلف مشاهده نمایید. طبق آمار ها بیشترین آمار قبولی مربوط به مدرسه علامه حلی 1 تهران و انرژی اتمی بوده است.

آمار قبولی مرحله دوم المپیاد نجوم

آمار قبولی مرحله دوم المپیاد علمی

آمار قبولی مرحله دوم المپیاد شیمی

آمار قبولی مرحله دوم المپیاد علمی

آمار قبولی مرحله دوم المپیاد فیزیک

آمار قبولی مرحله دوم المپیاد علمی

آمار قبولی مرحله دوم المپیاد زیست شناسی

آمار قبولی مرحله دوم المپیاد علمی

سوالات متداول

  1. زمان اعلام نتایج المپیاد های علمی در چه تاریحی است؟
    جدول زمانی اعلام نتایج در مقاله آورده شده است.
  2. آیا شرکت در المپیاد های علمی باعث عقب ماندن او از کنکور و درس های مدرسه می شود؟
    خیر. مطالعه برای المپیاد های علمی کمک زیادی به دانش آموز در درس های مدرسه می کند.
  3. زمان برگزاری المپیاد ها به چه صورت است؟
    مرحله اول المپیاد های علمی معمولا در بهمن ماه است که حدود 400 الی 1000 نفر در آن پذیرفته می شوند و می توانند به مرحله بعد راه پیدا کنند. مرحله دوم در اردیبهشت ماه برگزار می گردد که پذیرفته شدگان آن وارد مرحله تابستان می شوند.

جمع بندی

در این مقاله در ارتباط با زمان اعلام نتایج المپیاد های علمی دانش آموزی صحبت کردیم و مزایای شرکت در این آزمون ها را برشمردیم. نحوه اعلام نتایج و چگونگی اعتراض به نتایج ثبت شده در سایت را نیز توضیح دادیم. در صورت بروز هرگونه مشکل و سوال در این رابطه، می توانید از کارشناسان صدای مشاوران کمک بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج المپیاد های علمی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید