استخدام سازمان محیط زیست ۱۴۰۳

استخدام سازمان محیط زیست

جهت مشاوره در زمینه استخدام سازمان محیط زیست ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله قصد داریم تا درباره استخدام سازمان محیط زیست سال ۱۴۰۳ با شما سخن بگوییم. یکی  از بهترین موقعیت های شغلی که سالانه قادر به استفاده از آن هستید آزمون استخدامی است که توسط سازمان سنجش برگزار می گردد. بخشی که امروز قصد داریم درباره آن به شما اطلاع رسانی کنیم استخدام سازمان حفاظت محیط زیست است.

تمدید ثبت نام آزمون استخدامی

متقاضیان شرکت در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور سال ۱۴۰۳ : بدلیل برگزارهمزمان اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری و ثبت نام آزمون استخدامی و بار شدید مراجعه کنندگان به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور تعدادی از متقاضیان نتوانستند ثبت نام خود را با موفقیت انجام دهند.

 

استخدام 500 محیط بان در سال ۱۴۰۳

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: تاکنون ۵۰۰ محیط بان جذب شدند و البته سهمیه سال جاری، به علت پیش بینی نشدن مسائل مالی آن از سوی سازمان برنامه و بودجه، جذب نشد. ریاست سازمان حفاظت محیط زیست این موضوع را دنبال کردند تا سهمیه این تعداد محیط بان نیز محفوظ باشد و بتوانیم در سال آینده با سهمیه سال ۱۴۰۳، ۵۰۰ استخدامی داشته باشیم.

محبت خانی در ادامه درباره کمبود محیط بان در کشور گفت: کمبود نیروی انسانی یکی از موضوعاتی است که با آن مواجه هستیم. ما برنامه مجوز جذب سالانه ۲۵۰ نفر به مدت ۱۰ سال را داریم و استخدام این تعداد نیرو را دنبال می‌کنیم. تاکنون دو سال از این برنامه را اجرا کرده ایم و آن را ادامه خواهیم داد و سعی می‌کنیم با اضافه کردن این تعداد نیرو از کمبود نیروی انسانی که باعث سختی کار برای محیط بان‌ها می‌شود بکاهیم.

او افزود: تاکنون ۵۰۰ نفر جذب شدند و البته سهمیه سال جاری، به علت پیش بینی نشدن مسائل مالی آن از سوی سازمان برنامه و بودجه، جذب نشد. ریاست سازمان حفاظت محیط زیست این موضوع را دنبال کردند تا سهمیه این تعداد محیط بان نیز محفوظ باشد و بتوانیم در سال آینده با سهمیه سال ۱۴۰۳، ۵۰۰ استخدامی داشته باشیم.

او افزود: از سویی دیگر مزایای ماده ۳۵ را داشتیم که این مزایا صرفا از سوی کارمندان دولت دریافت می‌شد، اما محیط بان ها از آن محروم بودند اما با پیگیری‌های انجام شده وضعیت حقوقی محیط بان ها تقریبا همسان‌سازی انجام شد و اختلافی که بین محیط‌بان‌ها و کارمندان دولت وجود داشت برطرف شده است. امتیازاتی هم در نظر گرفته شد که در مقایسه با کارمندان دولت و به واسطه کار شبانه روزی درصدی به عنوان سختی کار لحاظ شود که این مبلغ تامین شده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در پاسخ به این سوال که محیط‌بان‌ها معتقدند با توجه به سختی کاری که دارند حقوق آن‌ها نباید با کارمندان عادی مقایسه شود، گفت: دو سال پیش محیط بان ها حداقل ۳۰ درصد کمتر از کارمندان دولت در شرایط مساوی حقوق دریافت می‌کردند، اما ما نیز موضوع را دنبال می‌کنیم و معتقدیم وضعیت معیشتی محیط‌بان‌ها با توجه به سختی کاری که دارند باید به خوبی تامین شود. ما به دنبال ارتقا معیشت همه کارکنان سازمان خواهیم بود و امیدواریم در سال ۱۴۰۳ شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم.

در همین راستا زمان ثبت نام آزمون استخدامی به محض اعلام در همین مقاله به روز رسانی خواهد شد،  زمان ثبت نام آزمون استخدامی که سه سال پیش برگزار شد از تاریخ 1399/07/01 لغایت 1399/07/04 تمدید شده بود،  متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش جهت ثبت نام خود اقدام نمایند.

متقاضیانی که دارای سهمیه ایثارگر هستند و در بازه زمانی گفته شده سهمیه آنان برای آزمون استخدامی مورد تایید قرار نگرفته است در صورتی که با مراجعه و پیگیری موضوع سهمیه خود را حل نموده اند میتوانند در مهلت زمان اعلامی با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام خود اقدام نموده اند و اطلاعات آنان با موفقیت ثبت شده است می توانند نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

منابع آزمون استخدام سازمان محیط زیست سال ۱۴۰۳

در این بخش قصد داریم تا منابع آزمون استخدام سازمان محیط زیست سال ۱۴۰۳ را برای شما بازگو نماییم.

آزمون استخدامی به 2 بخش تقسیم می شود.

  • آزمون عمومی
  • آزمون تخصصی (آزمون استخدام سازمان محیط زیست سال ۱۴۰۳ )

منابع آزمون استخدام  عمومي 

یکی از آزمون ها که آزمون اولیه می باشد را آزمون عمومی می نامند. که می توانید منابع آزمون استخدام عمومی را در بخش زیر مشاهده نمایید.

  1. فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL)
  2. رياضي مقدماتی و آمار
  3. زبان و ادبيات فارسي
  4. معارف اسلامی
  5. زبان عمومی انگليسي
  6. هوش و توانمنديهاي عمومي

نکته: اقلیت های دینی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف هستند و نمره آن ها بر اساس بقیه دروس محاسبه می شود وامتیاز سوالات معارف در دیگر سوالات پخش خواهد شد.

منابع آزمون استخدام  عمومي 

منابع آزمون تخصصي استخدام سازمان محیط زیست سال ۱۴۰۳

منابع آزمون تخصصي استخدام سازمان محیط زیست براي هر يك از مشاغل در جدول شماره 1 مشخص شده است. كليه سوالات مواد آزمون عمومي و اختصاصي به صورت چهار گزينهاي با ضريب يك ( 1) مي باشند. ضمناً به ازاي هر پاسخ اشتباه به سوالات، يك سوم نمره منفي در نظر گرفته خواهد شد.منابع و مواد آزمون استخدامی را در حدول 1 می توانید مشاهده نمایید.منابع آزمون استخدام سازمان محیط زیست سال ۱۴۰۳ در صفحات (23و32و33)  قابل مشاهده می باشد.

زمان ثبت نام آزمون استخدام سازمان محیط زیست سال ۹۹

با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش کشور در خصوص هشتمین آزمون مشترک فراگیر استخدام دستگاه های اجرایی کشور در سال ۹۹؛ زمان ثبت نام آزمون استخدام سازمان محیط زیست در سال ۹۹ از ساعت 12:00 ظهر روز پنج شنبه مورخ 1399/06/20  لغایت ساعت 24:00 روز شنبه مورخ 1399/06/29 می باشد. شایان ذکر است که ثبت نام آزمون استخدام از طریق سامانه سازمان سنجش کشور به نشانی http://sanjesh.org/ امکان پذیر است.

مهلت ثبت نام آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور
زمان و تاریخ آغاز زمان و تاریخ پایان
1403/06/20 1403/06/29
12:00 24:00

مدارک مورد نیاز آزمون استخدام سازمان محیط زیست

در این بخش باید به مدارک مورد نیاز آزمون استخدام سازمان محیط زیست توجه نمایید. پذیرفته شدگان آزمون استخدام سازمان محیط زیست باید نسبت به تکمیل مدارک خود با توجه به لیست زیر اقدام نمایند.کلیه مدارک ذکر شده در تصویر پایین به طور حتم باید توسط پذیرفته شدگان نهایی، به اداره کل توسعه مدیریت و منابع تحویل داده شوند.

مدارک مورد نیاز برای آزمون استخدام سازمان محیط زیست

سهميه ايثارگران در آزمون استخدام

امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرايی، رقابت بين کليه داوطلبان ایثارگران در هر یک از سهمیه های 25 درصد و 5 درصد (در هر یک از مجوزهای کلی سازمان اداری و استخدامی کشور به دستگاه اجرايی) بر اساس نمره کسب شده در امتحان مشترک فراگیر به میزان دو برابر ظرفیت جهت معرفی به مصاحبه استخدامی و با رعایت ساز و کارهای ذیل صورت می پذیرد.

  • در فرآیند جذب و استخدام مشمولین سهمیه 25 درصد ایثارگران، استخدام آنان مطابق ضوابط و مقررات جاری و با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت می پذیرد.
  • با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سهمیه استخدامی مربوط به مشمولین سهمیه 25 درصد ایثارگران در دفترچه امتحان مشترک فراگیر مشخص و از سهمیه ساير داوطلبان مجزا گردیده است و داوطلبان ايثارگر تأييد شده مشمول این سهمیه، برای اعمال سهمیه مذکور صرفا باید شغل محل های مشخص شده در سهمیه ایثارگران 25درصد را انتخاب نمایند. ضمناً این سهمیه قابل تخصیص به ساير داوطلبان نبوده و در صورت عدم تکمیل، باقیمانده سهمیه فوق الذكر محفوظ خواهد ماند.
  • ایثارگران متقاضی بهرهمندی از سهمیه استخدامی 25 درصد موضوع ماده ( 21 ) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران برای ثبت نام و بهرهمندی از سهمیه مزبور، لازم است ابتدا اطلاعات خود را در سیستم سجایا (سیستم جامع اطلاعات یکپارچه ایثارگران)ثبت نموده و توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تأييد گردد و در صورت عدم تأييد بنیاد مذکور مجاز به انتخاب شغل محل های مشخص شده برای سهمیه ياد شده نیم باشند.
  • جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر از شرط حداقل معدل و حداکثر سن معاف می باشند.
  • کسب حد نصاب نمره امتحان مشترک فراگیر برای مشمولین سهمیه 25 و 5 درصد ایثارگران تا سقف سهمیه الزامی نمی باشد. بدیهی است در صورتی که ایثارگران موضوع این سهمیه ها در شغل محل های سهمیه آزاد شرکت نمایند کسب حد نصاب نمره امتحان در شغل مربوط الزامی است.
    تبصره: بر اساس تبصره 3 ماده 21 قانون جامع ایثارگران، کليه ایثارگران مشمول سهمیه های 25 و 5 درصد متقاضی استخدام در ادارات آموزش و پرورش و وزارت علوم تحقیقات و فناوری باید حداقل هشتاد درصد ( 80 درصد) حد نصاب علمی آخرین نفر پذیرفته شده را کسب نمایند.
  • آن دسته از فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی، آزادگان از کار افتاده کلی و فرزندان آنان که علاوه بر سهمیه 25 درصد ایثارگران با کسب حد نصاب قبولی و رعایت ترتیب نمرات کسب شده در سهمیه آزاد پذیرفته می شوند، می توانند همانند ساير فرزندان شاهد، جانبازان و آزادگان از شرط معافیت حداقل معدل و حداکثر سن بهره مند گردند.
  • سهمیه استخدامی مربوط به مشمولین سهمیه 5 درصد ایثارگران در دفترچه امتحان مشترک فراگیر مشخص و از سهمیه ساير داوطلبان مجزا گردیده است و داوطلبان ايثارگر برای اعمال سهمیه مذکور صرفاً باید شغل محل های مشخص شده در سهمیه ایثارگران 5 درصد را انتخاب نمایند. ضمناً این سهمیه قابل تخصیص به ساير داوطلبان نبوده و در صورت عدم تکمیل، باقی مانده سهمیه فوق الذكر محفوظ خواهد ماند.
  • استخدام مازاد بر سهمیه استخدامی ( 25 درصد و 5 درصد) ایثارگران در صورت کسب حد نصاب آزمون، از طریق رقابت با داوطلبان سهمیه آزاد در صورت وجود ظرفیت و جنسیت متناسب، صرفاً در مرحله معرفی افراد برای بررسی مدارک و تا قبل از مرحله مصاحبه استخدامی در همان شغل محل جنسیت صورت می پذیرد.

تذكر:
معرفی نهایی ایثارگران در سهمیه استخدامی مربوط به آنها صرفاً از میان آن دسته از ایثارگران واجد شرایطی خواهد بود که سهمیه ثبت نامی و شرکت در آزمون کتبی آنان در سهمیه ایثارگران صورت گرفته باشد.

در صورتی که داوطلب ایثارگری براساس نمره فضلی در آزمون کتبی در رقابت با داوطلبان سهمیه آزاد در همان شغل محل جنسیت به عنوان داوطلب آزاد معرفی شده باشد، ساير مراحل آزمون و فرآیند استخدام خود را به عنوان داوطلب سهمیه آزاد ادامه خواهد داد.

سهميه ايثارگران در آزمون استخدام

سهميه معلولين در آزمون استخدام

جذب معلولین مورد تأیید سازمان بهزیستی کشور، از محل سهمیه استخدامی ( 3 درصد قانون جامع حمایت از معلولان) صرفاً از طریق شرکت در امتحان مشترک فراگیر، کسب حد نصاب و رقابت بين کليه داوطلبان معلول در همان شغل محل بر اساس نمره مکتسبه در امتحان مشترک فراگیر (به میزان حداکثر دو برابر ظرفیت جهت معرفی به مصاحبه استخدامی) و با رعایت ساز و کارهای ذیل صورت می پذیرد:

  • سهمیه استخدامی مربوط به مشمولین سهمیه 3 درصد معلولین مورد تأیید سازمان بهزیستی کشور در دفترچه امتحان مشترک فراگیر مشخص و از ساير سهمیه های استخدامی مجزا گردیده است. داوطلبان معلول تأیید شده مشمول این سهمیه، برای اعمال سهمیه مذکور صرفاً باید شغل محلهای مشخص شده در سهمیه معلولان را انتخاب نمایند. ضمناً این سهمیه قابل تخصیص به ساير داوطلبان نبوده و در صورت عدم تکمیل، باقی مانده سهمیه فوق الذكر محفوظ خواهد ماند.
  • معلولین باید توانایی لازم برای انجام کاری که جهت آن استخدام می شوند را داشته باشند.
  • بر اساس ماده( 5) آیین نامه شماره 88384/44178  مورخ   22/04/13۱۴۰۳  وزیران عضو کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک، استخدام معلولان به شرط آنکه به تشخیص سازمان بهزیستی کشور، معلولیت آنان مانع از مأموریت کاری آنها نباشد، بلامانع می باشد.
  • استخدام ما زاد بر سهمیه استخدامی 3 درصد معلولین از طریق رقابت با داوطلبان سهمیه آزاد در صورت وجود ظرفیت و جنسیت متناسب در همان شغل محل جنسیت صورت میپذیرد.

تذكر:

  • معرفی نهایی معلولین در سهمیه استخدامی مربوط به آنها صرفاً از میان آن دسته از معلولین واجد شرایطی خواهد بود که سهمیه ثبت نامی و شرکت در آزمون کتبی آنان در سهمیه معلولین صورت گرفته باشد.
  • در صورتی که داوطلب معلول براساس نمره فضلی در آزمون کتبی در رقابت با داوطلبان سهمیه آزاد در همان شغل محل جنسیت به عنوان داوطلب آزاد معرفی شده باشد، ساير مراحل آزمون و فرآیند استخدام خود را به عنوان داوطلب سهمیه آزاد ادامه خواهد داد.

سهميه معلولين در آزمون استخدام

زمان برگزاري هشتمين امتحان مشترك فراگير

کارت شرکت در امتحان مذکور از روز سه شنبه 1399/08/06  برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی   www.sanjesh.org  قرار خواهد گرفت. هشتمین امتحان مشترک فراگیر در روز جمعه  08/09/ 1399 در تهران و با توجه به آمار شرکت کنند گان، حسب مورد در مراکز استانها برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان شهرستان محل اقامت فعلی می باشد که در تقاضانامه درج خواهند نمود. ساعت شروع و محل برگزاری امتحان مشترک فراگیر بر روی کارت شرکت در امتحان مشترک فراگیر درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در امتحان مشترک فراگیر به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای امتحان مشترک فراگیر توسط دستگاه اجرايی مربوط مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

زمان برگزاري هشتمين امتحان مشترك فراگير

شرايط عمومي داوطلبان آزمون استخدام

  • داشتن تابعیت ایران؛
  • اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
  • التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
  • انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان؛
  • داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند؛
  • عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر؛
  • نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر؛
  • عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذی صلاح؛
  • داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای باز خرید خدمت دستگاه های اجرایی و همچنین بازنشسته باشند؛
  • به استناد ماده ( 94 ) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنان که تصدی یکی از پستهای سازمانی در هر یک از دستگاه های اجرايی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا می باشند، پس از پذیرفته شدن در امتحان مشترک فراگیر در زمان استخدام، نباید جزء مستخدمین رسمی یا پیمانی ساير دستگاه های اجرايی باشند.

تبصره: مسئولیت قبول یا عدم قبول استعفای پذیرفته شده نهایی بر اساس قوانین و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرایی، در

زمان صدور شماره مستخدم و انعقاد قرارداد پیمانی و یا صدور حکم کارگزینی، به عهده داوطلب پذیرفته شده آزمون می باشد.

  • داشتن حداقل بیست ( 20 ) سال تمام و حداکثر بیست و پنج ( 25 ) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم، حداکثر سی سال30 ) برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم، حداکثر سی و پنج ( 35 ) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس، حداکثر )چهل ( 40 ) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس و حداکثر چهل پنج ( 45 ) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری.
مدرک تحصیلی سن مورد نیاز برای استخدام در سال ۹۹
دیپلم حداقل 20 سال و حداکثر 25 سال
فوق دیپلم حداکثر 30 سال
لیسانس حداکثر 35 سال
فوق لیسانس حداکثر 40 سال
دکتری حداکثر 45 سال

 

تبصره 1: جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف می باشند.

تبصره 2: موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذی ربط، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:

  •  پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال؛
  • داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها؛
  • میزان مدت خدمت ضرورت؛
  • داوطلباني که به صورت غیررسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکت های دولتی، بانک ها و شرکت های تحت پوشش آنها، شرکت های بیمه های دولتی، شهرداری ها و موسسات و شرکت های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند،. نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت های تحت پوشش آنها از تاریخ 22/11/ 1357 به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیررسمی آن ها.
  • ملاك عمل در خصوص تاريخ فراغت از تحصيل، تاريخ فارغ التحصيلي مندرج در متن گواهينامه موقت يا دانشنامه، و در ارتباط با اتمام خدمت دوره ضرورت (تاريخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت، كارت پايان خدمت) و همچنين در خصوص معافيت دائم (تاريخ مندرج در قسمت صدور كارت معافيت دائم)، آخرين روز ثبت نام امتحان مشترك فراگير 1399/06/29 مي باشد؛
  • ملاك عمل براي محاسبه سن افراد، اولين روز ثبت نام امتحان مشترك فراگير   1399/06/20 می باشد.

شرايط عمومي داوطلبان آزمون استخدام

شرايط اختصاصي استخدام سازمان محیط زیست سال ۱۴۰۳

  • داوطلبان بايد داراي حداقل قد 165 سانتي متر و BMI  ( شاخص حجم و توده بدن ) بين 18,5 الي 29,9 باشند.
  • با توجه به ماهيت شغل محيطبان، داوطلب بايد آمادگي لازم براي خدمت بصورت شبانه روزي در پاسگاههاي محيط باني استان مورد درخواست را دارا باشند.
  • پذيرفته شدگان نهايي حداكثر تا دو ماه پس از اعلام نتايج گزينش ملزم به اخذ گواهينامه پايه دوم و يا سوم اتومبيل و موتور سيكلت مي باشند. صدور حكم كارگزيني پس از ارايه گواهي نامه هاي مذكور صورت خواهد پذيرفت.
  • موفقيت در سنجش آمادگي جسماني (حداقل 40 درصد نمره) الزامي است و در صورت عدم موفقيت داوطلب در آزمون مذكور وي، ازادامه فرايند استخدام حذف خواهد شد.
  • دوره آموزش بدو خدمت پذيرفته شدگان نهايي به صورت شبانه روزي و در دانشكده محيط زيست برگزار خواهد شد.
  • شغل مامور اجرايي محيط زيست ( 1)، براي پست محيط بان راننده در نظر گرفته شده است.
  • شغل مامور اجرايي محيط زيست (2)، براي پست محيطبان نگهبان در نظر گرفته شده است.
  • شغل مامور اجرايي محيط زيست ( 3)، براي پست محيطبان اسلحه دار در نظر گرفته شده است.
  • شغل مامور اجرايي محيط زيست ( 4)، براي پست محيطبان جانشين در نظر گرفته شده است.
  • شغل مامور اجرايي محيط زيست ( 5)، براي پست محيطبان در نظر گرفته شده است.
  • شغل مامور اجرايي محيط زيست ( 6)، براي پست محيطبان قايقران در نظر گرفته شده است.

تذکر: در شغل مامور اجرايي محيط زيست دارندگان معافيت پزشكي، امكان شركت در آزمون را ندارند.

 

شرايط اختصاصي استخدام سازمان محیط زیست سال 99

شغل محل های سازمان اداری و استخدام سازمان محیط زیست

سازمان محیط زیست مشاغل بسیاری را برای متقاضیان ارائه داده است. اما ظرفیت پذیرش آنها بسیار کم است. شغل های محل های سازمان اداری و استخدام سازمان محیط زیست در هر یک از استان ها متفاوت است. تمامی مشاغل را می توانید در دفترچه مربوطه مشاهده نمایید. فهرست شغل محل های سازمان اداری و استخدام سازمان محیط زیست کشور در صفحات (48و323و325و343و377  تا 385 و 402 تا 409، 412، 423، 447، 484) درج شده است.

 

مراحل ثبت نام آزمون استخدام سازمان محیط زیست سال ۹۹

مراحل ثبت نام آزمون استخدام سازمان محیط زیست سال ۹۹

داوطلبان شرکت در آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی کشور می بایست برای ثبت نام چند مرحله را طی نمایند. تمامی این مراحل به تفصیل در دفترچه راهنمای آزمون فراگیر منتشر شده از سوی سازمان سنجش نوشته شده است و ما به طور خلاصه به آن می پردازیم.

  1. داوطلب باید یک عکس پرسنلی با شرایط مندرج در دفترچه آماده نموده و آن را برای آپلود در سامانه ثبت نام آماده نماید.
  2. متقاضیان واجد شرایط می بایست به سامانه سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و پس از پرداخت مبلغ 610000 ریال (معادل شصت و یک هزار تومان ) به صورت الکترونیکی نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.
  3. تقاضانامه ثبت نام را طبق قوانین مندرج در دفترچه راهنما تکمیل نمایید.

مراحل ثبت نام

  • برای ثبت نام ابتدا به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و گزینه استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی را انتخاب نمایید.
    مرحله 1 ثبت نام آزمون استخدام سازمان محیط زیست سال ۹۹
  • در صفحه بعدی روی گزینه ثبت نام هشتمین آزمون استخدامي متمركز دستگاه‌هاي اجرايي كشور سال 13۱۴۰۳ کلیک نمایید.مرحله 2 ثبت نام آزمون استخدام سازمان محیط زیست سال ۹۹
  • در این صفحه پس از مطالعه کامل قوانین، گزینه تایید و ادامه – گام بعدی را انتخاب نمایید.
    مرحله 3 ثبت نام آزمون استخدام سازمان محیط زیست سال ۹۹
  • شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده را وارد نمایید و وارد صفحه ثبت نام شوید.

باقی مراحل را می توانید با مطالعه دفترچه راهنمای منتشر شده در سایت سازمان سنجش که در این مقاله لینک دانلود آن قرار داده شده است، انجام دهید.

اگر علاقه مند به شرکت در آزمون های استخدامی هستید می توانید از شرایط آزمون های دیگر نیز اگاه شوید. آزمون استخدامی وزارت بهداشت،آزمون استخدامی مربی پیش دبستانی، آزمون استخدامی سازمان تبلیغات اسلامی، آزمون استخدامی هواشناسی.

سوالات متداول آز

دانلود دفترچه استخدام سازمان سنجش

 

انطباق رشته یا گرایش های تحصیلی آزمون استخدام سازمان محیط زیست سال ۱۴۰۳

جدول انطباق رشته يا گرايشهاي تحصيلي همانند يا جايگزين در هشتمين امتحان مشترك فراگير دستگاههاي اجرايي (آزمون استخدام سازمان محیط زیست سال ۱۴۰۳) را در صفحات (496، 500، 506 ،509، 512 تا 522، 524، 529، 531 تا 538) قابل مشاهده است. گرایش ها در تمامی مقاطع مشخص شده اند.

جهت مشاوره در زمینه استخدام سازمان محیط زیست ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید