نتایج آزمون دانشگاه علوم رضوی مشهد

دانشگاه علوم رضوی مشهد

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون دانشگاه علوم رضوی مشهد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانشگاه علوم رضوی مشهد

زمان نتایج آزمون دانشگاه علوم رضوی مشهد در سال 98 به اطلاع شرکت کنندگان آزمون اختصاصی دانشگاه علوم رضوی می رسد. امکان دریافت نتایج آزمون دانشگاه رضوی مشهد و پیگیری نتایج آزمون و مصاحبه ، از طریق تماس تلفنی با کارشناسان فراهم شده است. داوطلبان گرامی می توانند برای اطلاع از نتایج آزمون اختصاصی دانشگاه رضوی مشهد ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

نتایج آزمون دانشگاه علوم رضوی مشهد در سال 98

زمان نتایج آزمون دانشگاه علوم رضوی مشهد در سال 98 ، که به صورت اعلام نتایج چند برابر ظرفیت آزمون کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه علوم اسلامی رضوی که کف نمره سازمان سنجش آموزش کشور را کسب نموده اند ، احتمالا در دومین دهه کرامت خواهد بود.  زمان دقیق اعلام نتایج آزمون دانشگاه علوم رضوی هنوز اعلام نشده است، داوطلبان برای ارتباط با کارشناسان و اطلاع از اخبار مربوط به اعلام نتایج می توانند از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

زمان مصاحبه دانشگاه علوم رضوی مشهد احتمالا در اواخر مرداد ماه 98 خواهد بود. طی هر روز برای 40 نفر از داوطلبان مصاحبه انجام می شود، داوطلبان مقطع کارشناسی ویژه پیش دانشگاهی فقط در مصاحبه عمومی شرکت خواهند داشت و داوطلبان مقطع کارشناسی ویژه طلاب پایه شش و مقطع کارشناسی ارشد ، در مصاحبه علمی و عمومی شرکت می کنند.

نحوه مصاحبه کارشناسی دیپلمه ها به صورت عمومی خواهد بود و مصاحبه در مقطع کارشناسی طلاب و کارشناسی ارشد به صورت عمومی و علمی انجام می شود.

دانشگاه رضوی شرایط مصاحبه دانشگاه علوم رضوی مشهد

زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه علوم رضوی مشهد که بعد از مرحله مصاحبه است و در شهریور ماه 98 خواهد بود.

مرحله بعد از اعلام نتایج آزمون دانشگاه رضوی مشهد :

اطلاع از نتایج آزمون دانشگاه علوم رضوی مشهد در سال 98 به صورت اینترنتی و تلفنی امکانپذیر است، پذیرفته شدگان بعد از اعلام نتایج به نکات زیر توجه داشته باشند:

  • بعد از اعلام نتایج آزمون دانشگاه رضوی مشهد پذیرفته شدن آن دسته از طلاب مقطع کارشناسی که تا پایان شهریور 98 که  گواهی اتمام دروس پایه ششم از مراکز سه گانه حوزه علمیه ( قم – مشهد- اصفهان) را ارائه نکنند ، لغو خواهد شد.
  • مدارک لازم برای مصاحبه دانشگاه رضوی، دو قطعه عکس 3×4 ، کارت شناسایی معتبر  و کپی شناسنامه، کارنامه آزمون تستی که از سایت دانشگاه پرینت گرفته می شود، ارائه تاییدیه معدل کارشناسی  و ریز نمرات دوره کارشناسی برای داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد و به همراه داشتن یک خودکار مشکی یا آبی در روز مصاحبه الزامی است .
  • پذیرفته شدن برادران دارای دیپلم، مشروط به ارائه گواهی اتمام دوره پیش دانشگاهی در زمان ثبت نام در دانشگاه رضوی است.

مطالب مرتبط ، برای مشاهده کلیک نمایید:

دانشگاه رضوی زمان ثبت نام دانشگاه علوم رضوی مشهد

دانشگاه رضوی راهنمای ثبت نام دانشگاه علوم رضوی مشهد

 

داوطلبان گرامی می توانند، برای اطلاع از زمان دقیق نتایج آزمون دانشگاه علوم رضوی مشهد و دریافت نتایج و مشاوره در زمینه نحوه قبولی در مصاحبه و گزینش دانشگاه علوم رضوی، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون دانشگاه علوم رضوی مشهد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید