مدارک لازم جهت دریافت وام دانشجویی دانشگاه آزاد

مدارک لازم جهت دریافت وام دانشجویی دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه مدارک لازم جهت دریافت وام دانشجویی دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

با توجه به اینکه شهریه دانشگاه آزاد هر ساله رو به افزایش است و با توجه به بالا بودن هزینه تحصیل در دانشگاه آزاد بسیاری از دانشجویان در پرداخت شهریه با مشکل مواجه می شوند بنابراین مجبور به استفاده از وام دانشجویی دانشگاه آزاد خواهند بود. داوطلبانی که می‌خواهند وام دانشجویی دانشگاه ازاد دریافت کنند می بایست مدارک زیر آماده کنند. دریافت وام دانشجویی دارای شرایط و ضوابط خاص خود می باشد به این صورت که اگر افراد به صورت دو ترم متوالی مشروط شده باشند نمی توانند وام دانشجویی دریافت نمایند و یا اگر دانشجو در ترم جاری فقط تمدید پروژه داشته باشد شامل شرایط دریافت وام نمی شود و یا مثلا دانشجویانی از پرداخت شهریه معاف هستند و تحت نظر بنیاد اند مجاز به دریافت وام دانشجویی نیستند و چندین شرایط دیگر…

مدارک لازم برای وام دانشجویی دانشگاه آزاد

مدارک لازم برای وام دانشجویی دانشگاه آزاد

دریافت وام دانشجویی در دانشگاه آزاد

وام های دانشجویی به دو دسته وام های بلند مدت و کوتاه مدت تقسیم می‌شود و هرکدام دارای شرایط و مدارک جداگانه ای می باشد که به تفکیک زیر توضیح داده ایم.

مدارک لازم جهت وام های بلند مدت در دانشگاه آزاد از دانشجو و ضامن

(( کپی شناسنامه و کارت ملی و کارت دانشجویی داوطلب ))

مدارکی که ضامن میبایست تهیه کند:

کپی حکم استخدامی کارمندان رسمی یا حکم بازنشستگی

آخرین فیش حقوقی ضامن دانشجو

کپی شناسنامه و کارت ملی ضامن دانشجو

گواهی کسر از حقوق از آخرین حقوق دریافتی

اگر تمایل به دریافت وام کوتاه مدت دارید نیز میتوانید برای اینکار اقدامات لازم را انجام دهید.

اگر ضامن کارمند باشد مدارک زیر را آماده کنید و تحویل صندوق دهید

1- چک حقوقی از ضامن در وجه صندوق رفاه دانشگاه آزاد اسلامی

2- آخرین فیش حقوقی

3- فتوکپی شناسنامه ضامن و دانشجو

4-گواهی کسر از حقوق از ضامن

اگرضامن کاسب باشد مدارک زیر مورد نیاز است

1- چک از کاسب در وجه صندوق رفاه

2- فتوکپی پروانه کسب که به تأييد اتحادیه صنف رسیده و معتبر باشد .

3- فتوکپی شناسنامه ضامن و دانشجو

به گزارش «صدای مشاوران» به نقل از مهر، سید هادی سید فضل الهی اظهار کرد: صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد به منظور رفع دغدغه دانشجویان و خانواده‌های آنها برای تأمین شهریه نسبت به ایجاد زمینه‌های پرداخت شهریه به صورت اقساطی از طریق انعقاد تفاهم‌نامه با بانک‌های عامل جهت اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه و ارزان قیمت و کمک هزینه شهریه دانشجویان اقدام کرده است.

سرپرست مدیریت صندوق رفاه دانشجویان و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد ادامه داد: دانشجویان جدیدالورود و حتی پذیرفته شدگان سنوات گذشته مطابق تفاهم نامه‌های منعقده با ۲ بانک می‌توانند برای مقطع کاردانی تا سقف ۵ میلیون تومان، کارشناسی تا سقف ۹ میلیون تومان، کارشناسی ارشد تا سقف ۱۵ میلیون تومان، دکترای تخصصی و حرفه‌ای تا سقف ۴۰ میلیون تومان از این وام‌ها بهره برداری کنند.

صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد بیان کرد: به منظور ترویج و احیای سنت قرض الحسنه و با توجه به لزوم ایجاد بستر مناسب برای حمایت‌های مالی از دانشجویان و خانواده‌های آنها نسبت به تعامل و انعقاد تفاهم نامه با دو بانک دیگر اقدام کرده است که مطابق این تفاهم نامه‌ها دانشجویان می‌توانند از انواع تسهیلات بر اساس مقاطع تحصیلی تا سقف تعیین شده بهره مند شوند.

این مقام مسئول دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ دانشجویان در مقطع کاردانی تا سقف دو و نیم میلیون تومان، کارشناسی تا سقف هفت و نیم میلیون تومان، کارشناسی ارشد تا سقف ده میلیون تومان و دکترا تا سقف ۲۰ میلیون تومان می‌توانند از این تسهیلات برحسب نیاز استفاده کنند.

سرپرست مدیریت صندوق رفاه دانشجویان و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد بیان کرد: دانشجویان جدیدالورود مقاطع مختلف دانشگاه آزاد می‌توانند از انواع وام‌های قرض الحسنه شهریه کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت از محل منابع داخلی صندوق رفاه و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد، وام‌های بلند مدت قرض الحسنه شهریه وزارتین علوم و بهداشت استفاده کنند.

وی ادامه داد: تمامی فرایندهای مربوط به اخذ تسهیلات بانکی به صورت غیر حضوری در بستر وب از طریق سامانه آموزشیار به نشانی اینترنتی www.edu.iau.ac.ir دانشگاه و سامانه ساجد به آدرس www.sajed.iau.ir صورت می‌پذیرد ویژگی‌های بارز و اصلی تسهیلات بانکی امکان دریافت در سراسر کشور و حتی در محل سکونت دانشجویان و همچنین استفاده توأمان از انواع تسهیلات است.

سید فضلی همچنین به وام‌های اعطایی از منابع تخصیصی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم برای مقاطع مختلف اشاره کرد و گفت: در صورتی که اعتبارات لازم در اختیار دانشگاه آزاد قرار گیرد پرداخت برای مقاطع مقطع کاردانی و کارشناسی تا سقف یک میلیون تومان، کارشناسی ارشد سقف دو و نیم میلیون تومان، دکترا تا سقف ۵ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به دانشجویان دانشگاه آزاد برای چندین ترم متوالی امکان پذیر است.

لینک مطالب مرتبط :

مقایسه دانشگاه آزاد و پیام نور

زمان ثبت نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

شرایط و قوانین انتقالی و مهمانی در دانشگاه آزاد

انصراف از تحصیل در دانشگاه آزاد

تفاوت ثبت نام بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد چیست؟

 

جهت مشاوره در زمینه مدارک لازم جهت دریافت وام دانشجویی دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید