سامانه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

سامانه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه سامانه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله آدرس سامانه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد را می توانید مشاهده نمایید. این سامانه به آدرس azmoon.iau.ac.ir وجود داشته و هم اکنون برای ثبت نام محصابه دکتری دانشگاه آزاد ویژه متاخرین باز می باشد با ورود به این سامانه می توانید ثبت نام خود را در سایت انجام دهید. در ادامه از تمدید مهلت زمانی در سامانه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد می توانید مطلع شوید.

سامانه ثبت نام مصاحبه آزمون دکتری در دانشگاه آزاد

سامانه ثبت نام مصاحبه آزمون دکتری در دانشگاه آزاد به آدرس interview.azmoon.iau.ac.ir می باشد و داوطلبان مصاحبه دکتری می توانند در این سامانه با توجه به موارد گفته شده در این مقاله ثبت نام خود را انجام دهند. جهت ورود به سامانه ثبت نام ، کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی (عدد 7 رقمی مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور ) و کد ملی خود را وارد نمایید . با توجه به تصویر زیر می توانید اقدام به ثبت نام در سامانه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد نمایید.

سامانه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

مراحل ثبت نام در سامانه ثبت نام مصاحبه دکتری

 می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام مصاحبه دکتری به آدرس azmoon.org نسبت به انتخاب رشته (یا رشته های) مورد نظر خود جهت ثبت نام و حضور در مصاحبه علـمی اقدام نمایند. عدم ثبت نام در سـامانه فوق در موعد مقرر به منزله انصراف از پذیرش خواهد بود. داوطلبان در زمان ثبت نام جهت مصاحبه لازم است نسخه ای از سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی خود را بر اساس فرمی که از از طریق سامانه فوق قابل دریافت است، تهیه و در قالب فایل pdf  در زمان ثبت نام در سامانه بارگذاری نمایند. در این مقاله لینک دریافت این فرم به صورت pdf برای شما قرار گرفته شده است.

برای اطلاع از نحوه برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد می توانید این مقاله را مطالعه نمایید.

سامانه ثبت نام مصاحبه دکتری بدون آزمون ویژه استعداد های درخشان

در این مقاله می توانید سامانه ثبت نام مصاحبه دکتری بدون آزمون ویژه استعداد های درخشان در دانشگاه آزاد را مشاهده نمایید و با استفاده از لینکی که قرار دارد در این سامانه ثبت نام نمایید. نحوه ورود به این سامانه به اینگونه می باشد که داوطلب می بایست نام و نام خانواتدگی ، کدملی ، شماره شناسنامه، سال تولد (۴ رقم مثال ۱۳۶۵) و مجموعه مورد ثبت نام را  در قسمت مشخص شده وارد نماید. در تصویر زیر می توانید این موارد را مشاهده نمایید.

سامانه ثبت نام مصاحبه دکتری

در زیر لینک ورود مستقیم به سامانه ثبت نام مصاحبه دکتری بدون آزمون قرار داده شده است.

سامانه ثبت نام مصاحبه دوره دکتری تخصصی بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) سال 99

داوطلبان باید به این نکته توجه نمایند که برای ثبت نام نیازمند ارسال مدارک سوابق تحصیلی، علمی، آموزشی و پژوهشی می باشند و این سوابق را می تواید از طریق فرم زیر تکمیل کرده و ارسال نمایید.

فرم سوابق تحصیلی، علمی، آموزشی و پژوهشی داوطلبان دوره دکتري تخصصی سال 99 دانشگاه آزاد اسلامی

مهلت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

بنا بر اعلام روابط عمومی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد، پیرو تماس های مکرر داوطلبان در خصوص ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه دکتری با آزمون و بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دانشگاه آزاد به اطلاع می رساند، ثبت نام برای جاماندگان مصاحبه از ساعت ۱۱ امروز چهارشنبه ۹ مهر آغاز می شود و تا ساعت ۲۴ فردا پنج شنبه ۱۰ مهر ادامه دارد. داوطلبانی که بر اساس نتایج اولیه انتخاب رشته واجد شرایط دعوت به مصاحبه شده و در موعد مقرر ثبت نام نسبت به این امر اقدام نکرده‌اند، می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به آدرس azmoon.org نسبت به ثبت نام و حضور در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اقدام نمایند.

داوطلبانی که در مرحله قبل اقدام به ثبت نام مصاحبه دکتری در سامانه نموده اند نیز در صورت تمایل می توانند با مراجعه مجدد به سامانه نسبت به اصلاح مستندات علمی، پژوهشی خود اقدام نمایند. بنا بر اعلام مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد، شایان ذکر است این مهلت به هیچ وجه قابل تمدید نمی باشد و عدم ثبت نام در سـامانه فوق در موعد مقرر به منزله انصراف از پذیرش خواهد بود.

جمع بندی

در این مقاله می توانید از سایت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد مطلع شوید این سامانه به صورت مستقیم اقدام به ثبت نام می نماید. در مقاله بالا تمامی مراحل ثبت نام در سامانه را می توانید مشاهده نمایید.

 

سامانه ثبت نام مصاحبه آزمون دکترای تخصصی سال 99 (ویژه متاخرین) چیست ؟

این سامانه به آدرس interview.azmoon.iau.ac.ir می باشد جزئیات ورود و ثبت نام را می توانید در مقاله مشاهده نمایید.

اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام در سامانه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد چیست ؟

با توجه به فرم ثبت نام قرار گرفته در این مقاله می توانید از این مورد مطلع شوید.

جهت مشاوره در زمینه سامانه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید