نحوه برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

برگزاری مصاحبه آزمون دکتری

جهت مشاوره در زمینه نحوه برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از نحوه برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد صحبت شده است.  مصاحبه علمی متقاضیان دوره دکتری تخصصی سال ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی، راه یافته به مرحله مصاحبه به صورت مجازی از روز شنبه مورخ ۹۹/۷/۱۹ آغاز می‌شود و تا روز چهارشنبه ۹۹/۷/۳۰ ادامه خواهدداشت. داوطلبان و متقاضیان شرکت کننده می توانند با استفاده از نحوه برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد که در این مقاله آورده شده در مصاحبه شرکت نمایند و نتیجه مطلوب را دریافت نمایند.

نحوه برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد در سال 99

نحوه برگزاری مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد در سال 99 به گونه ای تغییر کرده است که داوطلبان برای شرکت در مصاحبه در سال های گذشته باید به مرکز استان خود مراجعه کرده و در این مصاحبه شرکت نمایند این شرایط به دلیل وجود سختی ها د رسال جدید برداشته شده و نحوه برگزاری مصاحبه آزمون دکتری متفاوت می باشد . همچنین به دلیل شرایط کرونا درکشور امکان مصاحبه به صورت حضوری برای افراد فراهم نیست. داوطلبان می توانند با استفاده از راهنمایی های زیر،از نحوه شرکت در مصاحبه آزمون دکتری در مصاحبه مطلع شوند.

  • با توجه به شیوع کرونا، مقرر شده است مصاحبه های دکتری دانشگاه آزاد به صورت مجازی برگزار شود.
  • گام اول مراجعه به سایت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.iau.ac.ir می باشد.
  • گام دوم وارد کردن کد ملی و کد دسترسی به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد است.
  • مرحله بعد آپلود کردن مدارک کلیه سوابق تحصیلی علاوه بر فرم PDF سوابق آموزشی و پژوهشی می باشد
  • سپس انتخاب مکان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد که داوران مصاحبه مجازی در روز مصاحبه در آن حضور به عمل می آورند.
  •  گام بعد انتخاب رشته جهت مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد است.
  • و در آخر هزینه ثبت نام برای شرکت در مصاحبه دکتری را در سایت پرداخت کرده و رسید ثبت نام را از سامانه دریافت نمایید.

به کلیه داوطلبان شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد پیشنهاد می شود برای جلوگیری از هر گونه خطا و اشتباه در این روند می توانید روند ثبت نام در برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد خود را به ما بسپارید تا در کمترین زمان برای شما انجام شود.

کافی ست با شماره های درج شده در همین مقاله تماس حاصل نمایید.

  • توجه کنید که مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد به صورت مجازی اما در محل واحد دانشگاهی که خودتان در این مرحله انتخاب میکنید برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۹۹

زمان مصاحبه دکتری ۹۹ دانشگاه آزاد از روز شنبه ۵ مهر آغاز و تا روز چهارشنبه ۱۶ مهر ماه ادامه خواهد داشت. داوطلبان می توانند با ارائه مدارک مربوطه نسبت به شرکت در مصاحبه اقدام نمایند. تاریخ و زمان مصاحبه هر فرد و آدرس محل برگزاری مصاحبه بر اساس واحد دانشگاهی انتخابی فرد در زمان ثبت نام، در کارت ورود به جلسه درج شده است. در ادامه لینک دریافت کارت ورود به جلسه مصاحبه دکتری برای شما قرار داده شده است. داوطلبان می توانند  به مقاله تجربیات افراد از مصاحبه آزمون دکتری مراجعه نمایند و از تجربیات افراد که در این مصلحبه شرکت کرده اند مطلع شده و مصاحبه خود را با انگیزه و آگاهی بیشتری پشت سر بگذارند.

مکان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

برای اطلاع از نحوه برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد، داوطلبان می توانند مکان مصاحبه خود را انتخاب کرده و نسبت به آن  در مکان انتخابی زمان شرکت در آزمون، مراجعه نمایند. داوطلبان شرکت کننده در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد لازم است در واحد دانشگاه منتخب حضور پیدا کرده و در مصاحبه مجازی دکتری شرکت نمایند.

نحوه برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

سامانه دریافت کارت ورود به جلسه مصاحبه دکتری

برگه ورود به جلسه به منظور شرکت در مصاحبه دکتری تخصصی سال ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی (باآزمون و بدون آزمون) منتشر شد. کلیه داوطلبان دعوت شده به مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال ۹۹ و دوره بدون آزمون این مقطع ویژه استعدادهای درخشان که در موعد مقرر نسبت به ثبت نام برای شرکت در مصاحبه اقدام کرده اند، می توانند با مراجعه به سامانه azmoon.org نسبت به دریافت برگه ورود به جلسه مصاحبه خود اقدام کنند. در زیر می توانید لینک ورود مستقیم برای دریافت کارت ورود به جلسه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد را مشاهده نمایید.

سامانه دریافت کارت ورود به جلسه مصاحبه آزمون دکتری سال 99

سامانه دریافت برگه اطلاعات ورود به جلسه مصاحبه بدون آزمون دکتری تخصصی سال 1399

مدارک مورد نیاز برای مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

داوطلبان برای آگاهی از نحوه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد می توانند مدارک زیر را به همراه داشته باشند در صورت همراه نداشتن هر کدام از این مدارک انجام مصاحبه از افراد دچار مشکل خواهد شد.

  • اصل شناسنامه و کارت ملی
  • تصویر مدرک کارشناسی و ریز نمرات مقطع مذکور
  • تصویر مدرک کارشناسی ارشد و ریز نمرات مقطع مذکور
  • یک نسخه از پایان نامه کارشناسی ارشد

هزینه شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

هزینه مصاحبه‌ دکتری دانشگاه آزاد در سال 99 معادل مبلغ 106 هزار تومان است. داوطلبان جهت ثبت نام و شرکت در مصاحبه لازم است نسبت به پرداخت هزینه به صورت آنلاین اقدام نمایند.

سامانه برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

درشیوه جدید برگزاری مصاحبه داوطلبان لازم است با دریافت نام کاربری و کلمه عبور که از 99/7/15 از طریق سامانه azmoon.org قابل دریافت است، درتاریخ و زمان مقرر با مراجعه به سامانه phdinterview.azmoon.iau.ac.ir  در جلسه مصاحبه مجازی شرکت نمایند. داوطلبان لازم است ضمن دریافت نرم افزارهای مورد نیاز به منظور شرکت در مصاحبه مجازی از طریق سامانه فوق نسبت به نصب آنها اقدام نمایند. راهنمای نحوه چگونگی برگزاری و شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد از طریق همین سامانه و مقاله بالا قابل دریافت خواهد بود.

در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد چه سوالاتی پرسیده می شود

در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد با توجه به رشته تحصیلی داوطلب سوالات تخصصی و عمومی پرسیده می شود. برای مثال از داوطلبانی که در درس های خود، روش تحقیق و آمار را گذرانیده‌اند، ممکن است از مباحث مهم ارزیابی، سوالات روش تحقیق و آمار باشد. سوال در رابطه به پایان نامه کارشناسی ارشد از جمله متداول ترین سوالات در برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد می باشد. موضوعات کلی سوالات پایان نامه ارشد مانند:

  • موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد
  • روش تحقیق پایان نامه
  • بروز کردن اطلاعات درمورد پایان نامه ارشد
  • شیوه ارجاع دهی پایان نامه
  • سوالات انگلیسی از پایان نامه در مصاحبه دکتری و …

سوالات متداول 

آیا شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد رایگان است ؟

خیر این آزمون با پرداخت هزینه همراه است داوطلبان با توجه به راهنمایی های بالا باید نسبت به پرداخت هزینه مصاحبه اقدام نمایند.

نحوه برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد به چه صورت است ؟

در سال جدید به دلیل شرایط کرونا این مصاحبه به صورت مجازی انجام خواهد شد.

جمع بندی 

با مطالعه مقاله بالا می توانید تمامی اطلاعات مورد نیاز در مورد نحوه برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد را دریافت نمایید تا به راحتی در این آزمون شرکت کرده و با راهنمایی های بالا بتوانید مصاحبه خود را با موفقیت پشت سر بگذارید.

جهت مشاوره در زمینه نحوه برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید