زمان انتشار کارنامه سبز کنکور 1400

کارنامه سبز کنکور

جهت مشاوره در زمینه زمان انتشار کارنامه سبز کنکور 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از زمان انتشار کارنامه سبز کنکور 1400 مطلع می شوید. یک هفته بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور، کارنامه سبز کنکور منتشر می شود. به کارنامه سبز ، اصطلاحا کارنامه نهایی و یا کارنامه محرمانه نیز می گویند. این کارنامه برای داوطلبان کنکور سراسری که مطابق با اعلام نتایج اولیه کنکور، مجاز به انتخاب رشته شده و در انتخاب رشته کنکور سراسری شرکت کرده اند، صادر می شود.

تاریخ و زمان انتشار کارنامه سبز کنکور 1400

زمان انتشار کارنامه سبز کنکور 1400 بعد از انتخاب رشته کنکور است. زمان دریافت کارنامه سبز در تاریخ 1400/06/28 است. برای اطلاع از نحوه دریافت کارنامه سبز میتوانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

برای اطلاع از زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 کلیک نمایید.

کارنامه سبز کنکور چیست و چه کاربردی دارد؟

داوطلبانی که در کنکور قبول شده اند ولی به هر دلیل تمایل به تحصیل در رشته مورد پذیرش خود را ندارند، با استفاده از کارنامه سبز شانس دوباره ای بدست خواهند آورد.

توجه داشته باشید که کارنامه سبز، مورد استفاده داوطلبانی که مردود شده اند، قرار نمیگیرد. علامت ستاره (*) در ستون نتیجه کارنامه سبز ، نشان دهنده، قبولی در رشته محل انتخابی است. داوطلبان با استفاده از کارنامه سبز کنکور، می توانند رشته خود را تغییر دهند و از احتمال قبولی در رشته دیگر استفاده نمایند.

در واقع کارنامه سبز یا کارنامه نهایی کنکور، برای داوطلبان مجاز در مرحله دوم اعلام نتایج، کاربرد دارد. این داوطلبان می توانند برای انتخاب ها و اولویت های پایین تر خود، انتقالی بگیرند. اگر امکان قبولی در اولویت های پایین تر خود را داشته باشید، می توانید از این فرصت استفاده نمایید.

زمان انتشار کارنامه سبز کنکور

برای استفاده از کارنامه سبز یا همان کارنامه محرمانه که بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته منتشر می شود، باید دو عدد داخل این کارنامه را با هم مقایسه کنید. ستون رتبه داوطلب، در کارنامه سبز اولین عدد برای مقایسه است. دومین عدد مربوط به ستون آخرین رتبه قبولی می باشد. محل قبولی داوطلب، اولین ردیفی است که در آن رتبه آخرین نفر قبولی کمتر و یا حتی برابر باشد. هر ردیفی که مقابل آن علامت ستاره باشد، همان رشته محل قبولی داوطلب است. لازم است فقط، انتخاب ها و ردیف های پایین تر از کدرشته ی قبولی را ببینید.

با استفاده از برگه انتخاب رشته ، کارنامه نهایی را مطابقت داده و از انتخاب های پایین تر مطلع شوید. می توانید با استفاده از کد ستون اول و یا استفاده از دفترچه انتخاب رشته کنکور، رشته محل مورد نظر خود را ببینید.
داوطلبان عزیز کنکور می توانند درصورت وجود هرگونه سوال و ابهام در زمینه کارنامه سبز کنکور سراسری و نحوه استفاده از آن، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه زمان انتشار کارنامه سبز کنکور 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
1 دیدگاه برای “زمان انتشار کارنامه سبز کنکور 1400”
  1. سلام من تو کارنامه کد ۳ در کنار ستاره زده یعنی می تونم اولویت بعدیم که فرهنگیان است ثبت نام کنم

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید