رشته‌های پولساز دانشگاهی در ایران

لیست رشته های فنی حرفه ای,رشته های پولساز فنی حرفه ای,رشته های دانشگاهی فنی حرفه ای,رشته های هنرستان دخترانه,رشته های کاردانش,بهترین رشته فنی حرفه ای برای پسران,رشته های جدید هنرستان,بهترین رشته فنی در هنرستان

جهت مشاوره در زمینه رشته‌های پولساز دانشگاهی در ایران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

رشته های پولساز دانشگاهی در ایران کدامند ، بهترین رشته پولساز در ایران, بهترین رشته های دانشگاهی علوم انسانی, بهترین رشته مهندسی در ایران, رشته های پردرآمد تجربی, بازار کار رشته های مهندسی, بدترین رشته های دانشگاهی, بهترین رشته مهندسی در دنیا, پرکارترین رشته های دانشگاهی کدامند؟ سوالاتی که برای اغلب داوطلبان تحصیل در رشته های پولساز دنیا و ایران وجود دارد. در این مقاله رشته های پولساز در ایران و رشته های پردرآمد در ایران را به اطلاع علاقمندان خواهیم رساند.

رشته های پولساز دانشگاهی ایران 97

اغلب رشته های پولساز دانشگاهی ایران، رشته های پرمتقاضی می باشند که اغلب تحت عنوان زیر مجموعه های مهندسی و پزشکی دسته بندی می شوند. لیست رشته های پولساز دانشگاهی در این مقاله در اختیار شما قرار داده شده است. در حال حاضر اغلب داوطلبان ادامه تحصیل در مقاطع مختلف با هدف کسب درآمد بیشتر به تحصیل می پردازند و در جستجوی پولسازترین رشته ها هستند ، لازم است این را به خاطر داشته باشید که اگر به دنبال کسب درآمد بالا می باشید یکی از راههای رسیدن به ثروت زیاد تحصیل در زمینه شغل مورد علاقه تان می باشد، نکته ای که وجود دارد این است که اغلب مردم صرفا به پولساز بودن رشته فکر می کنند و غافل از اینکه حتی پولسازترین رشته ها هم ، اگر مورد علاقه فرد نباشد ، پولساز نخواهند بود. بنابراین با توجه به علاقه خود ابتدا شغلی که مورد علاقه شما می باشد انتخاب کنید و سپس بهترین شرایط  و بهترین رشته برای تحصیل در زمینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. بسیاری از داوطلبان حتی نمی دانند زمینه کاری مورد علاقشان چیست؟ و در قدم اول متوقف می شوند و در نهایت سعی می کنند یک رشته پر متقاضی را به عنوان رشته پولساز انتخاب نمایند و متاسفانه بعد از سال ها به این درک می رسند که به هیچ عنوان علاقه ای برای کار کردن در زمینه رشته خود را ندارند و خسته و ناامید خواهند شد. پس در انتخاب خود دقت کنید اگر برای تصمیم گیری به اطلاعات بیشتر نیاز دارید و یا احتیاج به کمک و مشاوره برای یکی از مهمترین انتخاب پولساز زندگی خود هستید می توانید از راهنمایی مشاوران حرفه ای بهرمند شوید و از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید کارشناسان پاسخگوی سوالات تمامی عزیزان متقاضی انتخاب رشته های پولساز دانشگاهی در سراسر کشور می باشند.

پردرآمدترین و پولسازترین رشته های دانشگاهی ایران 98

پردرآمدترین و پولسازترین رشته های دانشگاهی ایران کدامند؟  پول‌سازترین رشته‌های دانشگاهی در ایران با توضیحات کامل از طریق این مقاله منتشر شده است.

رشته کامپیوتر: در دنیای امروز رشته کامپیوتر تا حد زیادی تاهمین کننده رفاه آینده جوامع بشری خواهد بود. روند رو به رشد استفاده از کامپیوتر در زندگی روزانه، اشتغال فارغ التحصیلان این رشته را فراهم نموده است که در قالب شرکت های تولید کننده قطعات، شرکت های تولیدی و خدماتی، شرکت‌های تولیدکننده نرم افزارها می باشند. رشته کامپیوتر دارای دو گرایش سخت افزاری و نرم افزاری می باشد. فارغ‌التحصیلان گرایش نرم افزار در صورتی که از برنامه‌نویسان حرفه‌ای باشند با درآمد بالا به‌ راحتی جذب بازار کار شوند توجه داشته باشید که صرفا داشتن مدرک تحصیلی و و نداشتن تجربه کاری هیچ ارزشی ندارد زیرا در بازار کار مدرک تحصیلی شما توانایی عملی شما را به اثبات نمی رساند و تنها در عمل است که می توانید توانایی خود را به نمایش بگذارید و کسب درآمد نمایید هرچقدر در بازار کار رشته پولساز کامپیوتر حرفه ای تر باشید درآمد بالاتری خواهید داشت.افراد ثروتمندی در دنیا هستند که تنها با برنامه نویسی یک اپلیکیشن پولساز به ثروت های چندین ملیون دلاری رسیده اند و به راستی که ایشان نه تنها مهارت حرفه ای داشتند بلکه نیاز مردم را به درستی تشخیص داده اند.

رشته مدیریت MBA: رشته MBA در حدود 12 سال است که در دانشگاه‌های کشور تدریس می شود. این رشته، یکی از پرطرفدارترین و پرسودترین رشته‌های دانشگاهی است که در دوره کارشناسی ارشد، سومین مدرک در مدیریت کسب و کار به حساب می‌آید و به‌ طور کلی برای ایجاد مهارت‌های مختلف مدیریتی در مهندسان رشته‌های مختلف به کار می‌رود. از آنجایی که در تمامی شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی نیاز به نیروی دارای مهارت در زمینه مدیریت بازاریابی و مارکتینگ، مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع انسانی، تجارت و کارآفرینی احساس‌می‌شود، این رشته از بازار کار خوبی برخوردار است.

رشته مدیریت بازرگانی گرایش بیمه: فارغ التحصیلان این رشته به دلیل داشتن اطلاعات وسیعی در مورد بازرگانی و بازاریابی، روابط انسانی و امور مالی و اقتصادی به‌ خصوص بیمه، می‌توانند به عنوان مدیران اجرایی در شرکت‌های بیمه مشغول به‌ کار شوند.

رشته داروسازی: زمینه کاری این افراد شامل ارائه خدمات دارویی، مشاوره دارویی و بررسی روش‌های دارو سازی و ضعف‌های احتمالی موجود در رژیم های دارو درمانی است. در حال حاضر حدود 97 درصد داروهای مورد نیاز کشور در کارخانه‌های متعدد داروسازی داخل کشور ساخته می شوند که بدون شک متخصصان مورد نیاز در این کارخانه‌ها، فارغ التحصیلان این رشته نیزهستند. هم‌اکنون از بین 90 درصد فارغ التحصیلان این رشته، 80 درصد آن‌ها جذب داروخانه ها شده و مابقی در صنایع داروسازی و آرایشی یا در کارهای اجرایی وزارت بهداشت و درمان فعالیت می‌کنند.

رشته علوم آزمایشگاهی: شناخت علل ایجاد بیماری‌های مختلف و عوامل ایجاد کننده آنها از وظیفه مهم رشته علوم آزمایشگاهی است. رادیولوژی، رشته‌های توان‌بخشی و… از گرایش‌های این رشته محسوب‌می‌شود. این رشته از نظر کاربرد و بازارکار، یکی از رشته‌های خوب و البته پردرآمد است. بیشتر فارغ التحصیلان این رشته به راحتی می‌توانند وارد بازار کار شوند.

رشته کاردرمانی و فیزیوتراپی: این رشته‌ها جزو رشته‌های پردرآمد ایران ‌هستند که پیش‌بینی شده تا سال 2022به ترتیب 30 و 35 درصد رشد داشته باشند؛ به‌ خصوص که آمار سن پیری جامعه متاسفانه بالا رفته است. در حال حاضر فارغ‌التحصیلان این رشته می‌توانند در مراکز دولتی مانند بیمارستان‌ها، مراکز توان‌بخشی یا حتی فدراسیون‌های ورزشی فعالیت داشته باشند یا بعد از گذراندن دوران طرح و به‌ دست آوردن ۶ سال سابقه کار در بیمارستان‌ها و … خود اقدام به تاسیس کلینیک خصوصی فیزیوتراپی کنند.

رشته‌های پزشکی: فارغ التحصیلان رشته پزشکی اگر فقط کمی صبر داشته باشند و بتوانند در دوران تحصیل مهارت و دانش خود را بالا ببرند، می‌توانند در آینده، پزشکی سرشناس با درآمد بالا باشند. از طرفی این افراد با ادامه تحصیل می‌توانند یکی از رشته‌های پردرآمد پزشکی را انتخاب کنند. یکی از این پردرآمدها، متخصص زیبایی گوش، حلق و بینی و متخصص پوست و مو است که امروز در صدر لیست پردرآمدها قرار گرفته‌اند و دلیل آن نیز گرایش بسیار مردم به زیباتر شدن و زیباتر دیده‌شدن در جامعه است که این رشته را به پول‌سازترین رشته دانشگاهی تبدیل می‌کند.

برای اطلاع از رشته های پزشکی بدون کنکور و نحوه ثبت نام بدون کنکور رشته های پزشکی می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

دندان‌پزشکی: با وجود این که افراد بسیاری در این رشته فارغ التحصیل شده‌اند و به مرز اشباع رسیده است اما همچنان در کشورهای جهان سوم نیاز به این رشته احساس می‌شود. پیش‌بینی شده است در 2030 میلادی، بهداشت دهان و دندان مردم به اندازه ای خوب خواهد شد که دیگر نیاز به دندان‌پزشکی عمومی نخواهد بود و فقط به‌ صورت تخصصی، افراد در این حرفه فعالیت می‌کنند‌ اما در حال حاضر، دندان‌پزشک‌های ما جزو افراد پردرآمد جامعه محسوب می‌شوند. پیش بینی شده است که رشته پیراپزشکی تا سال 2022 جزو رشته های پردرآمد محسوب شود و رشد 37 درصدی داشته باشد.

جهت مشاوره در زمینه رشته‌های پولساز دانشگاهی در ایران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید