رشته‌های تحصیلی پولساز دنیا 2018

لیست رشته های فنی حرفه ای,رشته های پولساز فنی حرفه ای,رشته های دانشگاهی فنی حرفه ای,رشته های هنرستان دخترانه,رشته های کاردانش,بهترین رشته فنی حرفه ای برای پسران,رشته های جدید هنرستان,بهترین رشته فنی در هنرستان

جهت مشاوره در زمینه رشته‌های تحصیلی پولساز دنیا 2018

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

رشته‌های تحصیلی پولساز دنیا در سال 2018 ، رشته هایی با درآمد قابل توجه و بسیار بالا می باشند که در این مقاله به اطلاع علاقمندان تحصیل در رشته های تحصیلی پولساز در دنیا ، می رسد. رشته های دانشگاهی پولساز حارج از کشور در سال 2018 به صورت حدودی اعلام گردیده است برای اطلاع از درآمد هر رشته ای در سطح جهانی من توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید تا بهترین انتخاب رشته را داشته و در آینده شغلی در زمینه یکی از رشته های پولساز دنیا کسب درآمد بالا داشته باشید.

رشته های پولساز دنیا 2018

رشته های پولساز دنیا در سال 2018 و یا بهتر بگوییم زمینه های پولساز در سطح دنیا بیشتر در رشته های پزشکی می باشند. رشته هایی نظیر پزشکی و مهندسی و کالت و  حتی شاخه ای فروش و بازاریابی و فروش امروزه در دنیا برای صاحبان مشاغل درآمدهای بسیاری را به همراه داشته است. در این مقاله رشته های دانشگاهی پول ساز خارج از کشور در سال 2018 به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

رشته‌های دانشگاهی پولساز خارج از کشور 2018

مطالعات نشان می دهند که رشته های دانشگاهی پولساز خارج از کشور، شامل پزشکی و دندانپزشکی است ، میانگین درآمد برای رشته های پولساز در خارج از کشور و پیاده‌سازی نظریه‌ها، تست محصولات مختلف، طراحی منابع تغذیه و کارهایی از این قبیل، کارهای رایج این مهندسان می باشند. بیشتر رشته‌های پردرآمد در شاخه مهندسی می باشند. پردرآمدترین رشته‌های دانشگاهی که می‌توانند هزینه صرف شده در تحصیلات را به شما برگردانند، شامل:

  • یک پزشک و یا دنداپزشک جوان بین 40 تا 50 هزار پوند در سال است.
  • در کشورهای اروپایی، مهندسان هسته‌ای می‌توانند در زمان مبتدی بودن و نداشتن سابقه کار، حدود 70000 دلار و در زمان نیمه‌حرفه‌ای بودن 117000 دلار درآمد داشته‌ باشند.
  • مهندسی نفت با 160000 دلار درآمد
  • متخصصان ریاضیات آماری با 12000 دلار درآمد
  • مهندسی هسته‌ای با 117000 دلار درآمد
  • مهندسی شیمی با 116000 دلار
  • مهندسی هوا‌وفضا با 109000 دلار درآمد
  • البته این رشته‌ها و درآمد آنها با توجه به منطقه زندگی ممکن است کمی متفاوت باشد اما در مجموع برخی رشته‌ها با مقدار ساعت کاری کمتر و فعالیت سبک‌تر در بیشتر مناطق زمین، درآمد بهتری دارند و به همین دلیل به‌ عنوان پردرآمدترین رشته‌ها در جهان معرفی شده‌اند.همانطور که گفتیم درآمد یک رشته نباید تنها دلیل انتخاب آن رشته دانشگاهی باشد اما آشنا بودن با این رشته‌ها می‌تواند کمک زیادی به انتخاب رشته افراد کند. برای مشاوره انتخاب رشته و مشاوره تحصیلی می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاوره در زمینه رشته‌های تحصیلی پولساز دنیا 2018

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید