درس خواندن در عید برای کنکور و اهمیت نوروز در کنکور

برنامه ریزی هفتگی برای کنکور 98

جهت مشاوره در زمینه درس خواندن در عید برای کنکور و اهمیت نوروز در کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

رتبه های برتر کنکور ، از درس خواندن در عید برای کنکور و اهمیت نوروز در کنکور 98 غافل نمی شوند. اگر می خواهید بدانید چگونه در تعطیلات عید نوروز برای کنکور درس بخوانیم و درس خواندن در دوران عید برای کنکور چطور است این مقاله را حتما بخوانید.

دوران عید 98 فرصتی طلایی برای داوطلبان کنکور است. داوطلبانی که از مطالعه کنکوری جامانده اند، در فروردین ماه فرصت جبران زمان های از دست رفته را خواهند داشت. داوطلبانی هم که تاکنون با برنامه ریزی به مطالعه کنکور پرداخته اند، با درس خواندن در عید برای کنکور ، سعی می کنند گوی سبقت را از رقبای خود بربایند.

برای دریافت برنامه درس خواندن در عید برای کنکور با توجه به اهمیت نوروز در کنکور ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. (شماره تلفن های موجود در همین صفحه).

 برنامه ریزی هفتگی برای کنکور 98

درس خواندن در عید برای کنکوربرنامه ریزی برای کنکور در ایام تعطیلات نوروز 98

اهمیت نوروز و درس خواندن در عید برای کنکور 98

درس خواندن در عید برای کنکور ، با توجه به رفت و آمدهای دوستان و اقوام ، ساده به نظر نمی رسد. حال و هوای عید و دور شدن از جمع دوستان و جو رقابتی، باعث می شود که بیش از 50درصد از رقیبان شما در تعطیلات عید برای کنکور درس نخوانند.

برای اغلب داوطلبان ، منزل محیطی مناسب برای درس خواندن در تعطیلات عید، نیست. شما برای تمرکز نیاز به مکانی خلوت و آرام دارید. شما در تعطیلات عید زمان بیشتری برای مطالعه دارید و می توانید حداقل روزی 12 ساعت مطالعه مفید داشته باشید. 

برخی از داوطلبان برای درس خواندن در عید، به کتابخانه ها مراجعه میکنند، برخی دیگر به منزل اقوامی که در آن رفت و آمد کمتری وجود دارد می روند. بعضی از داوطلبان نیز به ویلا و آپارتمان فصلی خانوادگیشان می روند ،بعضی ها هم در اتاق خود را می بندند و مسمم به مطالعه کنکور ادامه می دهند. پیشنهاد می دهیم با توجه به عادات شخصی خود ، محلی مناسب برای مطالعه انتخاب کنید. بعد از فراهم کردم شرایط مساعد محیطی به مطالعه بپردازید و مطابق با برنامه ریزی کنکوری برای تعطیلات عید نوروز ، بپردازید.

درس خواندن در عید برای کنکور برنامه ریزی هفتگی برای کنکور 98

نحوه درس خواندن در عید برای کنکور- چگونه در عید درس بخوانیم

برنامه ریزی عید برای کنکوری ها ، و پیروی از برنامه ای اصولی و حرفه ای، تعیین کننده این است که چگونه در عید درس بخوانیم. دوران عید با توجه به اهمیت نوروز در کنکور، بسیار مهم است. البته نباید از اهمیت برنامه ریزی بعد از عید برای کنکور غافل شد. 

برای اطلاع از نقاط ضعف و قوت خود در دروس، لیستی تهیه کنید.

لیست جدید بودجه بندی کنکور 98 را دریافت کنید. اهمیت دروس برای مطالعه کنکور با توجه به بودجه بندی کنکور مشخص می شود. برای دریافت بودجه بندی کنکور 98 می توانید با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

درس خواندن در عید برای کنکور بودجه بندی کنکور 98

از جدیدترین منابع کنکور 98 استفاده کنید. برای مشاهده لیست منابع کنکور نظام جدید و منابع کنکور نظام قدیم روی لینک زیر کلیک نمایید:

درس خواندن در عید برای کنکور لیست منابع کنکور نظام جدید و قدیم کنکور 98

درس خواندن در عید برای کنکور لیست حذفیات منابع کنکور سراسری

برای درس خواندن در تعطیلات عید نیاز به برنامه اختصاصی مطالعه کنکور خواهید داشت. مقالات متعددی برای راهنمایی داوطلبان و برنامه ریزی کنکور ، وجود دارد. مطالعه این مقالات خالی از لطف نیست و اطلاعات مفیدی بدست میاورید. اما در نهایت برای موفقیت در کنکور نیاز به مشاوره با کارشناس تحصیلی و دریافت برنامه ای مخصوص به خودتان ، خواهید داشت. برنامه ای اختصاصی که با توجه به هدف شما و شرایط تحصیلی و شخصی شما تهیه شده است.

درس خواندن در عید برای کنکوربرنامه ریزی رایگان روزانه و هفتگی کنکور در فروردین 98

درس خواندن در عید برای کنکور برنامه ریزی به روش رتبه های برتر کنکور 

درس خواندن در عید برای کنکور و اهمیت نوروز در کنکور

درس خواندن در عید برای کنکور برنامه ریزی دو ماهه برای کنکور 98

پیشنهاد می دهیم مقالات زیر را مطالعه نمایید و برای دریافت برنامه درس خواندن در عید برای کنکور با توجه به اهمیت نوروز در کنکور ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. (شماره تلفن های موجود در همین صفحه).

جهت مشاوره در زمینه درس خواندن در عید برای کنکور و اهمیت نوروز در کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید