برنامه ریزی دو ماهه برای کنکور

برنامه ریزی دو ماهه برای کنکور

جهت مشاوره در زمینه برنامه ریزی دو ماهه برای کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله آموزشی با هدف برنامه ریزی دو ماهه برای کنکور 99 در اختیار داوطلبان کنکور 99 قرار گرفته است. برنامه ریزی و آمادگی برای کنکور سراسری به داوطلبانی که تا این زمان برنامه ریزی اصولی برای مطالعه کنکور 99 نداشته اند بسیار مناسب بوده و در موفقیت داوطلبان در کنکور 99 کمک خواهد کرد. بنابراین اگر تا به امروز به هر دلیل موفق به مطالعه اصولی برای کنکور نشده اید استرس و نگرانی را از خود دور کنید، با برنامه ریزی حرفه ای و اختصاصی کنکور به صورت کوتاه مدت ، امکان موفقیت در کنکور را خواهید داشت. در این مقاله در رابطه با نحوه برنامه ریزی برای کنکور (برنامه ریزی روزانه کنکور، برنامه ریزی هفتگی کنکور و برنامه ریزی ماهانه کنکور ) در اختیار داوطلبان عزیز قرار داده شده است.

برای کسب راهنمایی و یا دریافت برنامه اختصاصی کنکور 99 می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

نحوه برنامه ریزی دو ماهه برای کنکور 99

نحوه برنامه ریزی دو ماهه برای کنکور 99 مطابق اصولی از قبیل بودجه ریزی دروس کنکور 99 و شرایط عمومی و شرایط اختصاصی هر داوطلب متفاوت می باشد. استفاده از یک برنامه ریزی کلی ، تحت عنوان برنامه ریزی برای کنکور برای تمامی داوطلبان صحیح نیست و به هیچ عنوان توصیه نمی گردد، زیرا در عمل قابل اجرا نخواهد بود.

شرایط مطالعه و استعداد و توانایی هر داوطلب متفاوت می باشد. برنامه ریزی کنکور حتما باید برای هر داوطلب به صورت اختصاصی در نظر گرفته و تهیه شود. برنامه ریزی صحیح کنکور هدفمند و مدون می باشد و داوطلب با توجه به بودجه ریزی و وضعیت فعلی درسی و با توجه به رشته و دانشگاهی که تمایل به تحصیل در آن را دارد، مباحث مهم و تاثیرگذار در کسب رتبه را در مدت محدود و بدون دل زدگی مطالعه نماید.

حتی افرادی که تا به امروز هیچ مطالعه ای برای کنکور انجام نداده اند. داشتن یک برنامه حرفه ای برای کنکور از اهمیت و ارزش بسیاری برخوردار بوده و با تاثیر در رتبه قبولی کنکور ، سرنوشت ساز می باشد. 

روش آمادگی دو ماهه برای کنکور

روش آمادگی دو ماهه برای کنکور 99 در مباحث مهم دورس مختلف کنکور به شرح زیر می باشد.

  • مباحث مهم دروس کنکور حداقل یک بار خوانده شود ولی دروس با ضریب بالا با توجه به بودجه ریزی کنکور 99 هر کدام دو دور مرور و جمع بندی و تست زنی شود.
  • اطلاع از آخرین بودجه ریزی منابع کنکور 99 و لیست حذفیات کنکور
  • اطلاع از لیست منابع کنکور
  • در اختیار داشتن جزوات کنکوری که با توجه به پر تکرارترین سوالات کنکور سال های قبل جمع آوری شده است.
  • برنامه ریزی مداوم به صورت هدف گذاری شده بر اساس زمان (برنامه ریزی روزانه، برنامه ریزی هفتگی و برنامه ریزی ماهانه)
  • در برنامه ریزی کوتاه مدت (برنامه ریزی دو ماهه کنکور) لیست بخش هایی از هر درس که یادگیری آن ساده بوده و بیشترین سهم سوالات را در کنکور سال های گذشته داشته است، در اختیار داوطلبان قرار داده می شود.

برنامه ریزی دو ماهه برای کنکور

  • برای قبولی در کنکور نیازی به مطالعه تمام مباحث ندارید! پس ذهن خود را با مباحث بی اهمیت پر نکنید. می توانید وقت خود را به مطالعه بخش های مهم هر درس که توسط کارشناس در اختیار داوطلب قرار داده می شود ، اختصاص دهید.
  • میانگین درصد های قبولی رشته های پر متقاضی مانند پزشکی 60 الی 65% می باشد. درصورتی که به برنامه ریزی کوتاه مدت اختصاصی خود عمل نمایید می توانید درصدهای میانگین رشته ها و دانشگاه های برتر را کسب نمایید.
  • 19 سوال از سوالات شیمی که در کنکور مطرح می شود حفظ کردنی بوده و نیازی به حل مسئله نخواهد داشت.
  • با مطالعه مباحث کوتاه ریاضی و فیزیک و حل تستی تمرین ها میتوانید این درس ها را تا 50% بزنید
  • با حل تستی و موضوعی ادبیات و دروس عمومی می توانید این دروس را 70% بزنید.
  • داوطلبان رشته تجربی با مطالعه فصل های مهم که کارشناس در اختیار شما قرار می دهد می توانید این درس را تا 70% بزنید.
  • میزان مطالعه از هر درس در هر روز باید کاملا مشخص باشد و اینکه هر شخص با توجه به شرایط و خصوصیات فردی در چه ساعت از روز چه درسی را مطالعه نماید از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد و تاثیر مستقیم در بهبود توانایی یادگیری داوطلب خواهد داشت.
  • تکرار دروسی که در یک هفته مطالعه شده است به صورت اجمالی
  • زمان مطاله در هر روز بین 7-8 ساعت خواهد بود. استراحت و تغذیه مناسب تاثیر بسیاری در به خاطر سپردن و افزایش سطح یادگیری دارد.
  • در برنامه ریزی کوتاه مدت دو ماه مانده به کنکور داطلب از شیوه های تست زنی و نمونه سوالات تستی استفاده خواهد کرد.
  • عدم قبولی در کنکور برای داوطلبان تاثیرات مخرب روحی و اتلاف وقت بسیاری را به دنبال خواهد داشت. چیزی تحت عنوان شانس وجود ندارد و برای موفقیت در کنکور نیاز به برنامه ریزی صحیح و حساب شده می باشد بنابراین زمان را از دست ندهید و برای دریافت برنامه اقدام نمایید.

برای کسب راهنمایی و یا دریافت برنامه اختصاصی کنکور 99 می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

لینک های مرتبط:

قبولی کنکور پزشکی در دو ماه

جهت مشاوره در زمینه برنامه ریزی دو ماهه برای کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید