دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی 98

سامانه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این صفحه لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی در اختیار داوطلبان قرار داده شده است. بعد از اعلام نتایج اولیه و انتشار کارنامه کنکور سراسری 98  ، نوبت به انتخاب رشته کنکور می رسد. داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی با توجه به تراز و رتبه مندرج در کارنامه می توانند نسبت به انتخاب رشته در سایت سنجش اقدام نمایند. لینک انتخاب رشته کنکور ریاضی به محض آغاز مهلت انتخاب رشته در سایت sanjesh.org فعال می شود.

انتخاب رشته کنکور ریاضی با توجه به رتبه و تراز و تاثیر سهمیه های کنکور، میزان ظرفیت رشته ها و دانشگاه های روزانه ، شبانه – نوبت دوم، دانشگاه پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس بین الملل خودگردان انجام می شود. با توجه به افزایش ظرفیت پذیرش دانشگاه ها در مرحله اول اعلام نتایج تمام داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می باشند. البته داوطلبانی که در کنکور سال قبل شرکت کرده و در دوره های روزانه مجاز شده اند امکان انتخاب کد رشته محل های روزانه را نخواهند داشت. 

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی 1398

لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی 98 از طریق همین مقاله در اختیار داوطلبان عزیز قرار می گیرد. توجه داشته باشید که پیش از اقدام به انتخاب کد رشته محل های مورد علاقه خود، دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی را به دقت مطالعه کنید. برای انجام مراحل انتخاب رشته با آگاهی کامل اقدام نمایید. انتخاب رشته کنکور ریاضی در سایت سنجش انجام می شود. 

برای اطلاع از زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 98 – 99 کلیک کنید.

مشاوره انتخاب موضوع پایان نامه ارشد

داوطلبان واجد شرایط مندرج در دفترچه انتخاب رشته کنکور می توانند برای انتخاب 150 کدرشته محل اولویت بندی نمایند. برای انجام انتخاب رشته صحیح از دو روش می توانید استفاده کنید. روش اول مشاوره با کارشناسان حرفه ای و روش دوم استفاده از نرم افزار رایگان انتخاب رشته کنکور است. پیشنهاد می دهیم برای قبولی در انتخاب رشته ریاضی با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری

این نرم افزار حاوی اطلاعات لازم از جمله رتبه و تراز لازم برای قبولی هر رشته و دانشگاه و ظرفیت دانشگاه ها و … می باشد. برای استفاده از این نرم افزار روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 98

برای دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی روی لینک دانلود کلیک کنید . (لینک در حال حاضر غیر فعال است به محض انتشار دفترچه ، فعال خواهد شد.)

دانلود

لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی 98

داوطلبان عزیز کنکور ریاضی می توانند برای مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98 از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه اقدام نمایند. کارشناسان سامانه صدای مشاور با سال ها تجربه و آگاهی راهنمای شما برای موفقیت در انتخاب رشته و دانشگاه مورد علاقه شما خواهند بود. در پایان مراحل انتخاب رشته یک کد 15 رقمی از کارشناس دریافت کنید. این کد را تا زمان اعلام نتایج نهایی کنکور و انتخاب رشته نزد خود نگه دارید.

 

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید