زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 98 – 99

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری

جهت مشاوره در زمینه زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 98 – 99 و جزئیات خبری مربوط به انتخاب رشته کنکور مطلع می شوید. کنکور سراسری 13 و 14 تیر ماه برگزار شد. نتایج اولیه کنکور سراسری و آزاد از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود. بعد از اعلام نتایج داوطلبان با توجه به رتبه و تراز مندرج در کارنامه کنکور سراسری 98 برای انجام انتخاب رشته کنکور اقدام می کنند.

انتخاب رشته کنکور از میان کد رشته محل های روزانه، شبانه – نوبت دوم، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس های بین الملل خودگردان انجام می شود. داوطلبان می توانند نسبت به انتخاب 150 کدرشته محل اقدام نمایند.

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 98 – 99

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 98 – 99 از 20مرداد 98 خواهد بود.انتخاب رشته دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد به صورت مجزا انجام می شود. انجام مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری در سایت سنجش به نشانی sanjesh.org خواهد بود. اگر از انتخاب رشته کنکور سراسری به هر دلیلی جامانده اید، می توانید برای اطلاع از زمان تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

انتخاب رشته صحیح کنکور از دو طریق امکانپذیر است. روش اول با مشاوره کارشناسان راهنمای تحصیلی با تجربه و آگاه و روش دوم استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری می باشد که به شرح آن توضیحی مختصر می پردازیم:

روش اول (انتخاب رشته کنکور با راهنمایی مشاور تحصیلی): برای انجام انتخاب رشته حتما از راهنمایی و مشاوره مراکز بزرگ و معتبر آموزشی که سال ها در این زمینه فعالیت داشته اند استفاده نمایید. پیشنهاد می دهیم برای انجام انتخاب رشته صحیح با سامانه صدای مشاور تحصیلی تماس بگیرید.

روش دوم (انتخاب رشته کنکور با استفاده از نرم افزارهای انتخاب رشته) : نرم افزارهای انتخاب رشته به صورت رایگان برای استفاده تمام داوطلبان کنکور قرار گرفته است. این نرم افزار حاوی اطلاعات کارنامه داوطلبان کنکور دوره های قبل و رتبه و تراز لازم برای قبولی می باشد. اساس کار این نرم افزار به این صورت است که رتبه و تراز خود را وارد می کنید و با توجه به اطلاعاتی که درمورد رتبه و تراز لازم برای قبولی هر دانشگاه و رشته مورد رد آن وجود دارد، انتخاب رشته ای نزدیک به واقعیت خواهید داشت.

برا استفاده از نرم افزارهای انتخاب رشته کنکور سراسری 98 روی لینک های زیر کلیک کنید:

داوطلبان گرامی کنکور 98 می توانند برای اطلاع از زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 98 – 99 و مشاوره انتخاب رشته با صدای مشاور تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید