اعلام زمان مصاحبه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

اعلام زمان مصاحبه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

جهت مشاوره در زمینه اعلام زمان مصاحبه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اعلام زمان مصاحبه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 99 اعلام شد. سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای از پذیرفته شدگان آزمون تکمیل ظرفیت دانشگاه های فرهنگیان در استان های ايلام، البرز، بوشهر، تهران، سيستان و بلوچستان و خوزستان که بومی استان های مذکور هستند دعوت کرد تا در مصاحبه حضوری این دانشگاه که از تاریخ ۱۸ خرداد ماه لغایت ۱۸ تیرماه برگزار می‌شود شرکت نمایند.

تاریخ دقیق این مصاحبه از سوی دانشگاه های محل برگزاری به داوطلبان اعلام خواهد شد. اما پیش از آن لازم است پذیرفته شدگان قبل از ۱۸ خرداد، با مراجعه به اداره کل آموزش و پرورش استان خود از زمان دقیق آن مطلع شوند.

همچنین داوطلبان می توانند برای اطلاع زمان برگزاری مصاحبه حضوری پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب با مشاوره مجموعه صدای مشاوران از طریق شماره تلفن های موجود در سایت تماس گرفته و در این خصوص کسب اطلاع نمایند.

پذيرفته‌شدگان رشته‌های تحصيلی آزمون سراسری سال 1398 كه در رديف ‌معرفی ‌شدگان هر یک ‌از رشته ‌‌های‌ تحصيلی پرديس های دانشگاه فرهنگيان در مرحله تكميل ظرفيت قرارگرفته‌اند، درصورتی كه برای‌ انجام‌ مراحل‌ مختلف‌ مصاحبه، معاينه مراجعه ‌نموده و به عنوان پذيرفته ‌شده ‌نهایی‌ هر یک از رشته‌های تحصيلی تكميل ظرفيت اعلام‌ قبولی شوند، مطابق ضوابط،  قبوليی قبلی آنان‌ لغو شده و می بايست در رشته قبولی جديد (تكميل ظرفيت) ثبت‌نام و ادامه تحصيل نمايند.

بنابراين ، امكان بازگشت و ادامه تحصيل اين دسته از پذيرفته‌شدگان در رشته قبولی قبلی ميسر نمی باشد. لذا داوطلبان گرامی لازم است در اين خصوص دقت و توجه لازم بعمل آورند.

اسامی پذيرفته ‌شدگان نهایی رشته ‌های مربوط پس از انجام مراحل مصاحبه، معاينه و ساير مراحل گزينش و گزينش علمی نهایی از طريق پايگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان خواهد رسيد.

ثبت نام مصاحبه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 99

اعلام زمان مصاحبه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

ثبت نام مصاحبه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در سال 99 بایستی پس از رعایت انجام شد موارد زیر، در جلسه مصاحبه حضوری این دانشگاه شرکت بوده و به سوالات مصاحبه کنندگان پاسخ دهند.

  • پس از دانلود فرم شماره ۱ سایت سازمان سنجش اقدام به تکمیل و ارسال یک قطعه عکس و مدارک خواسته شده درفرم مورد نظر، ظرف مدت ۴۸ ساعت پس از انتشار این اعلامیه به وسیله پست پیشتاز به هسته گزینش آموزش و پرورش استان بومی خود ارائه دهند.
  • عدم تکمیل فرم و ارسال آن در زمان مشخص شده به منزله انصراف از تحصیل تلقی شده و لازم است داوطلبی در تکمیل فرم اطلاعات فردی یا همان شماره یک وقت کافی را داشته باشند.
  • داوطلبان می بایست در اسرع وقت به دست داشتن پروژه شماره یک و سایر مدارک مربوطه جهت مزایده های عمومی به هسته گزینش آموزش و پرورش استان خود مراجعه نمایید.
  • انجام مصاحبه مجدد به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد.

داوطلبان می بایست شرای تحصیل در دانشگاه فرهنگیان را داشته باشند. در غیر این صورت از پرداخت هزینه ثبت نام در مصاحبه خودداری نمایید.

داوطلبان بنا بر استان بومی خود می توانند مقالات اختصاصی زیر را مالعه نمایند.

ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

شرایط  ثبت نام دانشگاه فرهنگیان برای داوطلبین شامل موارد زیر می باشد. لازم است داوطلبان در صورت دارا بودن همه این شرایط اقدام به انتخاب رشته نمایند.

  1. کسب حداقل تراز 6500 و بالاتر در کنکور سراسری جهت مجاز شدن برای انتخاب رشته.
  2. نداشتن هیچ گونه رابطه استخدامی یا تعهد خدمت “دائم یا موقت” به نهادها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی از آغاز تا پایان دوره تحصیل در دانشگاه
  3. در پذیرش سال 99 دانشگاه فرهنگیان، شرط معدل برداشته شده و داوطلبان با داشتن هرمعدلی می توانند در این دانشگاه مورد پذیرش قرار بگیرند.
  4. طبق ماده 42 و 43 قانون مدیریت خدمات کشوری، داشتن حداکثر سن 22 سال تمام در ابتدای ورود به دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال بختیاری الزامی است.
  • محاسبه سن داوطلبین بر اساس مندرجات اصـل شناسنامه‌ای است که با توجه به آن در کنکور سراسری ثبت ‌نام می‌کنند بنابراین تغییراتی که پس از ثبـت‌ نام در آزمون، در مدارک هویتی، به ویژه تاریخ تولد داوطلب به وجود آمده باشد دارای اعتبار نیست و در صورت پذیرفته‌شدن در آزمون در هر مرحله‌ای، قبولی وی ملغی خواهد شد.
  • انجام خدمت سربازی یا سوابق کاری و موارد دیگر تحت هیچ شرایطی به سقف سنی داوطلب برای کنکور سراسری افزوده نمی‌شود.
  • حداکثر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی تحت هیچ شرایطی تغییـر نخواهد داشت.

زمان مصاحبه تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

زمان مصاحبه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در فاصله زمانی روز يك شنبه مورخ 18/ 3/ 1399 لغايت روز چهارشنبه مورخ 99/04/18 خواهد بود.

  • زمان دقيق انجام مصاحبه از داوطلبان معرفی ­شده، به وسیله مركز مجری مصاحبه، تعيين خواهد شد.
  • معرفی شدگان موظفند با مراجعه به سايت مركز مجری مصاحبه و يا اداره كل آموزش و پرورش استان بومی از زمان و مكان دقيق مصاحبه مطلع شوند. معرفی شدگان لازم است قبل از 99/03/18 از طريق سايت اينترنتی و تلفن پرديس مجری مصاحبه، از روز و ساعت دقيق مصاحبه خود مطلع شوند.
  • هزینه شرکت در مصاحبه مبلغ 340.000 می باشد.
  • پذيرفته‌شدگان آزمون سراسری 1398 در هر یک از كد رشته‌های تحصيلی دارای بورسيه و يا شرايط خاص كه به دستگاه‌های اجرایی تعهد خدمت دارند و همچنين پذيرفته‌شدگان رشته‌های تحصيلی دانشگاه‌های فرهنگيان و تربيت دبير شهيد رجایی كه متعهد خدمت وزارت آموزش و پرورش هستند، مجاز به ثبت‌نام و شركت درگزينش رشته‌های تحصيلی مرحله تكميل ظرفيت نبودند بر اين اساس در صورت معرفي به آموزش و پرورش از مراحل مصاحبه اختصاصی و بررسی صلاحيت ­های عمومی حذف خواهند شد.
  • در صورت قبولی نهايی داوطلبان در گزينش نهايی كدرشته محل هاي مربوط به مرحله تكميل ظرفيت، قبولی قبلی آنان «كان ‌لم يكن» تلقی خواهد شد. بعد از اعلام نتايج تكميل ظرفيت، انصراف از رشته قبولی جديد جهت تحصيل در رشته قبلی، امكان پذير نخواهد بود.

داوطلبان گرامی می‌توانند سؤالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی: www.sanjesh.org و یا با شماره‌ تلفن گویای: 42163 در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان خودداری فرمایند.

مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

نحوه و مراحل مصاحبه دانشگاه فرهنگیان شامل موارد زیر است.

  1. ارسال فرم شماره 1 به مرکز گزینش استان. ( هر استان دارای یک هسته گزینش می باشد.)
  2. جهت دریافت فرم شماره یک و  اطلاع از آدرس پستی هسته گزینش استان خود ، می توانید با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.
  3. مدارک لازم برای مراجعه به پردیس استان و انجام مصاحبه حضوری، با توجه به زمان و مکان مصاحبه در وبسایت پردیس هر استان اعلام می شود.
    داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس بگیرند.
  4. تهیه فیش بابت پرداخت هزینه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان
  5. آمادگی علمی و معنوی برای مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

نکات مصاحبه حضوری دانشگاه فرهنگیان

نکات مصاحبه حضوری دانشگاه فرهنگیان به صورت زیر می باشد.

  • ظاهر و نوع پوشش بسیار مهم می باشد.
    بنابراین سعی کنید با ظاهری آراسته و پوششی مناسب در جلسه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان این استان حاضر شوید.
    برای اشتغال در شغل دبیری در کشور ایران لازم است پوششی مورد تایید جمهوری اسلامی داشته باشید.
  • قدرت فن بیان نیز بسیار مهم می باشد.
    همانطور که می دانید این خصوصیت از معیارهای معلم نشان دهنده توانایی درد تدریس است، بنابراین سعی کنید در حین صحبت با مصاحبه کنندگان زیاده گویی نکنید، فکر کنید و صحبت کنید به نحوه جمله بندی خود توجه داشته باشید محکم، رسا و گویا صحبت کنید.
  • مسائل عقیدتی نیز بدون شک در جلسه صاحبه پرسیده خواهد شد.
    در رابطه با احکام دین، نماز جمعه، مرجع تقلید و روخوانی قرآن و … سوالات علمی در رابطه با رشته انتخابی تان پرسیده می شود.

ضمن اینکه هدف و انگیزه از انتخاب رشته مور علاقه تان هم موضوعی است که برای مصاحبه کنندگان بسیار مهم است. در صورت دارا بودن مدارکی از جمله عضو شورا بودن، بسیج، عضو یا همکاری در انتخابات یا فرمانداری یا شهرداری یا انجمن اسلامی در جلسه مصاحبه، امتیاز محسوب خواهد شد. تسلط بر مسائل سیاسی و احکام مورد نیاز می باشد. سوالات روانشناسی از شما پرسیده می شود تا مشخص شود هدف شما از داشتن شغل دبیری در استان چهارمحال بختیاری چیست؟

جهت مشاوره در زمینه اعلام زمان مصاحبه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید