تماس با برترین مشاوران کشور

تماس از تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99-1400

جهت مشاوره در زمینه آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99-1400

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

آزمون تیزهوشان نهم به دهم هر سال برای جذب دانش آموزان مستعد و فعال در مدارس سمپاد برگزار می شود. سمپاد همان مدارس تیزهوشان می باشند که دارای امکانات بسیار مناسب تحصیلی می باشند و به این دلیل رقایت برای ورود به این مدارس بسیار بالا می باشد. داوطلبان متقاضی ورود به مدارس تیزهوشان می توانند جهت کسب راهنمایی در هر مرحله از آزمون، از جمله ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم، زمان دقیق ثبت نام  آزمون تیزهوشان، شرایط و نحوه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم، زمان دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم، اعلام نتایج و ثبت نام نهایی تیزهوشان نهم به دهم با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایند.

آزمون تیزهوشان نهم به دهم

داوطلبان ورود به مدارس تیزهوشان برای شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99-1400 ملزم به کسب معدل سالانه پایه هشتم بالای 19 میباشد. دانش آموزان داوطلب آزمون تیزهوشان نهم به دهم، باید در حال تحصیل در پایه نهم باشند.یکی از شرایط ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم این است که دانش آموز باید دارای تابعیت ایرانی باشد، ولی دانش آموزان غیر ایرانی هم با شرایط خاص می توانند در آزمون تیزهوشان 99-1400 در پایه نهم به دهم ثبت نام و شرکت کنند. آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 – 1400 شامل 90 سوال و 100 دقیقه زمان پاسخگویی است.

زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99-1400

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم در حال حاضر اعلام نشده است ولی احتمالا قبل از نیمه دوم بهمن آغاز می شود، برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99-1400 می توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید. داوطلبان پس از آغاز ثبت نام آزمون تیزهوشان، لازم است به سایت Azmoon.medu.ir مراجعه نموده و مرحله اول ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99-1400 را انجام دهند که شامل وارد کردن اطلاعات دانش آموزی در فرم ثبت نام می باشد، مرحله بعد ثبت نام نهایی آزمون تیزهوشان است که احتمالا در فروردین99 می باشد دانش آموزان با پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان می بایست ثبت نام خود را قطعی کنند.

سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99-1400

حدود 30 درصد سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99-1400 از کتاب های درسی پایه هشتم طراحی می شود و حدود 70 درصد سوالات از کتاب های درسی پایه نهم طراحی می شود. سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم دو شیوه مطرح می شود که منابع آنها با هم متفاوت است، منابع سوالات استعداد تحلیلی خارج از کتاب های درسی می باشد و به صورت مفهمومی طرح می شود و دسته بعدی سوالات استعداد تحصیلی است که با توجه به مطالب کتاب های درسی طرح می گردد.

تعداد سوالات استعداد تحلیلی و تعداد سوالات استعداد تحصیلی و ضرایب آن در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99-1400 به شرح جدول  ذیل می باشد:

استعداد تحصیلی
درس تعداد سوالات ضریب درس زمان پاسخگویی
قرآن و معارف اسلامی-آموزش قرآن و پیام های آسمان 8 2 یک ساعت و 25دقیقه
فارسی و زبان انگلیسی 15 2
مطالعات اجتماعی 15 1
علوم 17 2
ریاضی 20 3
سوالات استعداد تحلیلی
درس تعداد سوال زمان پاسخگویی
استعداد تحلیلی 15 15دقیقه

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم (نهم) 99-1400

همانطور که قبلا نیز شرح دادیم مهم ترین منابع آزمون تیزهوشان کتاب های درسی می باشد، در آزمون نهم به دهم نیز همینطور می باشد و بخش عمده سوالات از کتاب های درسی مطرح خواهد شد. اما برخی از سوالات خارج از کتاب است که در این مقاله به شرح این موضوع می پردازیم. در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99-1400، حدود یک سوم سوالات هر ماده درسی از پایه هشتم و حدود دو سوم سوالات نیز از پایه نهم سال تحصیلی 99-1400 طراح خواهد شد. سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم، از کتاب علوم تجربی، کتاب های ریاضی، کتاب مطالعات اجتماعی(تاریخ، جغرافیا، اجتماعی)، زبان و ادبیات فارسی و قرآن و معارف اسلامی (آموزش قرآن و پیام های آسمان) به صورت 4 گزینه ای طرح خواهد شد.

جهت مشاوره در زمینه آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99-1400

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

همچنین ببینید

دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان قم | qom.natije.ir

دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان قم | qom.natije.ir

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان قم در سایت اداره کل آموزش و پرورش این استان …

یک دیدگاه

  1. با اجازه تون مطلب رو توی سایتم
    میزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید