تماس با برترین مشاوران کشور

تماس از تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

ثبت نام مدارس شاهد تبریز

ثبت نام مدارس شاهد کرمان 99-1400

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مدارس شاهد کرمان 99-1400

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

ثبت نام مدارس شاهد کرمان 99-1400 توسط سایت سجا به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد. در گذشته تحصیل در این مدارس ویژه فرزندان شاهد کرمان یعنی فرزندان خانواده‌ی شهید و ایثارگر بود و حق ثبت نام در مدارس شاهد کرمان انحصارا در اختیار این افراد بود. در چند سال اخیر قطعا با گذر سال ها ظرفیت خالی در این مدارس بوجود آمده است و امکان ثبت نام مدارس شاهد  برای فرزندان غیرشاهد کرمان نیز در این مدارس فراهم شده است. از آنجایی که مدارس شاهد کرمان دارای کیفیت آموزشی بالا، فضای آموزشی امن، دارای امکانات ویژه و کادر آموزشی متخصص هستند، ادامه تحصیل در این مدارس دارای متقاضیان زیادی از طرف والدین و دانش آموزان شده است. برای ثبت نام دانش‌آموزان غیرشاهد کرمان شرایط خاصی وجود دارد که در صورت داشتن این شرایط، آن‌ها می‌توانند در مدارس شاهد کرمان ادامه تحصیل بدهند. در این مقاله راهنمای جامع ثبت نام در مدارس شاهد کرمان 99-1400 می باشد. توصیه می کنیم که ثبت نام تیزهوشان و ثبت نام مدارس نمونه دولتی و ثبت نام دبیرستان البرز را نیز بررسی نماید. برای اطلاع از بهترین مدارس کلیک کنید.

داوطلبان می توانند برای ثبت نام در مدارس شاهد کرمان و کسب اطلاعات کامل در رابطه با امتیاز بندی و شرایط ثبت نام مدارس شاهد کرمان، با کارشناسان صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ تماس بگیرند.

ثبت نام مدارس شاهد کرمان

برای ثبت نام مدارس شاهد کرمان لازم است اطلاعات کاملی راجع به شرایط ثبت نام شاهد داشته باشید. هم‌اکنون تعداد 373 هزار و 231 دانش‌آموز در یک هزار و 350 مدرسه شاهد کرمان مشغول به تحصیل هستند. حدود 50 درصد دانش آموزان مدارس شاهد کرمان از میان جامعه ایثارگری هستند، برای افزایش کیفیت مدارس شاهد کرمان در پایان هر سال ارزیابی از فعالیت مدارس شاهد کرمان انجام می‌پذیرد. در این مقاله شرح شرایط ثبت نام ذکر گردیده است و شرح ذیل می باشد،

شرایط ثبت نام دانش آموزان عادی در مدارس شاهد کرمان

  • شرایط ثبت نام دانش آموزان عادی در مدارس شاهد کرمان با توجه به ثبت نام فرزندان شهدای مدافع حرم و ضوابط ثبت نام دانش آموزان عادی در مدارس شاهد کرمان، به صورت شرایط ثبت نام میان پایه ها و ضوابط ثبت نا دانش آموزان عادی در مدارس شاهد کرمان، ثبت نام قطعی فرزندان طرح شاهد کرمان و میزان شهریه مدارس به شرح ذیل می باشد.
  • ثبت‌نام مدارس شاهد کرمان برای ورود به پایه‌های اول ابتدایی، هفتم و دهم دوره متوسطه از طریق سامانه سجا به صورت اینترنتی انجام می باشد که پیش ثبت نام کلاس اولی ها معمولا در خرداد ماه می باشد. تاریخ دقیق ثبت نام مدارس شاهد کرمان هنوز مشخص نشده است برای انجام ثبت نام اینترنتی و اطلاع از زمان دقیق ثبت نام مدارس شاهد کرمان می توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید.
  • پیش ثبت نام دانش آموزان پایه‌ هفتم از اول تیر آغاز شده و تا اواسط تیر ادامه خواهد داشت و پیش ثبت نام دانش آموزان پایه دهم از تیر ماه سال 99 آغاز میشود و تا اواخر تیر99 انجام می‌شود. متقاضیان باید با ورود به سامانه سجا، درخواست خود را ثبت و امتیازات مربوطه را تکمیل کنند و پس از دریافت کد رهگیری ثبت‌نام آنها نهایی می‌شود. درحال حاضر زمان دقیق ثبت نام اعلام نشده است ولی میتوانید برای اطلاع از آخرین اخبار با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید.
  • ثبت نام در مدارس شاهد کرمان فقط از طریق سامانه سجا(saja.medu.ir) انجام می‌شود، پس از ثبت نام اولیه، اسامی پذیرفته شدگان تا دو برابر ظرفیت اعلام می شود، همچنین اطلاعات خانواده شهدا و ایثارگران را از بنیاد شهید داریم.
  • خانواده‌ها پس از پایان فرصت ثبت نام اولیه لازم است به مدارس مراجعه و مدارک مورد نیاز را ارائه نمایند. مدرسه براساس تعداد ظرفیت خود با تائید منطقه و استان ثبت نام قطعی را انجام می‌دهد.
  • ثبت نام دانش آموزان عادی در مدارس شاهد کرمان باید از طریق سامانه سجا انجام شود. درصورت داشتن شرایط علمی و عمومی مطابق با دستورالعمل ثبت نام و ظرفیت خالی مدارس امکان ثبت نام وجود دارد.
  • شرایط ثبت نام در پایه اول ابتدایی دانش آموزان غیرشاهد کرمان عبارت است از دارا بودن شرایط عمومی و کسب امتیاز لازم. شرایط ثبت نام در پایه هفتم و دهم نیز بدین شرح است، در پایه هفتم کسب مقیاس خیلی خوب در تمام دروس یا کسب مقیاس خوب در حداکثر یک درس و خیلی خوب در سایر دروس در امتحانات نوبت دوم پایه ششم ابتدایی سال تحصیلی 99-1400 و کسب امتیاز لازم و در پایه دهم قبول خرداد در پایه نهم با معدل کل حداقل 16 وکسب شرایط ورود به شاخه و رشته مورد نظر بر اساس نمون برگ هدایت تحصیلی و کسب امتیاز لازم.
  • دانش آموزان پایه ششم با اولویت ایثارگری (دانش آموزان جانباز و فرزندان جانبازان 25 تا 49 درصد) در صورتیکه حداکثر در 2 درس مقیاس خوب و مابقی خیلی خوب را در خرداد ماه 99-1400 کسب نموده اند، می توانند ثبت نام موقت در پایه هفتم را در سامانه سجا انجام دهند.
  • مدارس شاهد کرمان در ایام تابستان، کلاس‌های پیش نیاز برای دانش آموزان برگزار می شود، با هدف افزایش سطح آمادگی دانش‌آموزان برای حضور در مدارس در سال تحصیلی جدید برگزار می گردد.

شرایط ثبت نام میان پایه‌ها در مدارس شاهد کرمان

  • در خصوص شرایط ثبت نام میان پایه در مدارس شاهد کرمان، باید گفت که ثبت نام در میان پایه ها اگر مدرسه ظرفیت خالی داشته باشد، امکان ثبت نام وجود دارد. ثبت‌نام میان پایه‌‌ها در مدارس شاهد کرماندر مرداد ماه 99 انجام می‌شود. در حال حاضر زمان دقیق آن اعلام نشده است برای کسب جدیدترین اطلاعات می توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید.
  • ازشرایط عمومی ثبت نام کلیه دانش‌آموزان شاهد کرمان و غیر شاهد کرمان برای ثبت نام در این مدارس
    1. رعایت شئونات و پوشش مناسب با دوره تحصیلی و سن دانش‌آموزان (به ویژه حجاب برتر برای دانش‌آموزان دختر)
    2. التزام و پایبندی خانواده به حفظ شئونات و ارزش‌های اسلامی و تربیت دینی
    3. رعایت مقررات و آئین نامه‌های انضباطی، تربیتی و آموزشی مدارس شاهد کرمان
    4. سکونت در محدوده تعیین شده برای متقاضیان ثبت نام

به منظور احراز شرایط عمومی؛ سابقه تحصیلی و تربیتی دانش‌آموزان با حضور دانش‌آموزان و والدین آن‌ها صورت می‌گیرد.

  • ثبت‌نام قطعی فرزندان طرح شاهد کرمان،شامل فرزند شهید، جانباز بالای 50 درصد و آزادگان است که ثبت‌نام آنها در مدارس شاهد کرمان قطعی است و جامعه ایثارگری نیز شامل هشت گروه از جمله فرزندان جانبازان زیر 50 درصد، رزمندگان و منسوبین شهدا هستند که این گروه به ترتیب اولویت در مدارس شاهد کرمان ثبت‌نام می‌شوند.
  • ثبت‌نام فرزندان شهدای مدافع حرم در مدارس شاهد کرمان گرانقدر مدافع حرم در مدارس شاهد کرمان قطعی است.

 

میزان شهریه مدارس شاهد کرمان 99-1400

میزان شهریه مدارس شاهد کرمان، سرپرست امور شاهد کرمان و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در خصوص دریافت کمک سرانه در مدارس شاهد کرمان گفت:‌ این کمک سرانه بابت فعالیت‌های فوق برنامه و کلاس‌های تقویتی و جبرانی مدارس شاهد کرمان دریافت می‌شود. در سال جاری در دوره ابتدایی حداقل شهریه 380 هزار و حداکثر 580 هزار تومان، دوره متوسطه اول حداقل 440 هزار و حداکثر 660 هزار تومان و دوره متوسطه دوم حداقل 530 هزار و حداکثر 860 هزار تومان است. ساعات مکمل در مدارس ابتدایی دو ساعت در هفته، متوسطه اول و دوم 4 ساعت در هفته است. برای اطلاع از شهریه های مصوب در سال 99 می توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید. برای اطلاع از شهریه مدارس تیزهوشان و شهریه مدارس نمونه دولتی کلیک کنید.

زمان ثبت نام مدارس شاهد کرمان 99-1400

زمان ثبت نام مدارس شاهد کرمان با توجه به تجربیات ما از سال‌های پیش، ثبت نام پایه‌های مختلف در مدارس شاهد کرمانمعمولا از اول خردادماه هر سال تا اواسط مردادماه همان سال صورت می‌گیرد. ثبت نام دانش‌آموزان غیرشاهد کرمان در مدارس شاهد کرمان در دو مرحله و بر اساس جدول امتیازبندی صورت می‌گیرد. آن‌ها بعد از ثبت نام اینترنتی اولیه باید با ارائه اصل مدارک ثبت نام خود را قطعی کنند و باید توجه شود که حضور یکی از والدین در زمان ثبت نام قطعی ضروری است.

نحوه ثبت نام مدارس شاهد کرمان 99-1400

ثبت نام مدارس شاهد کرمان 99-1400 اینترنتی است. دانش‌آموزان می‌توانند به صورت اینترنتی و از طریق سامانه سجا در این مدارس ثبت نام کنند. کلیه‌ی فعالیت‌های مدارس شاهد کرمان از طریق این سامانه صورت می‌گیرد؛ از جمله ثبت نام، دریافت نتایج آزمون، برگزاری کلاس‌های جبرانی و دیگر اقدامات مرتبط. سامانه سجا به منظور دسترسی به اطلاعات جامع و ارائه مناسب خدمات، به سایر سیستم‌های سناد (سامانه ثبت نام الکترونیک دانش‌آموزان)، بکفا (سیستم‌های ساماندهی نیروی انسانی)، سیستم پرسنلی، سیستم واحد سازمانی آموزش و پرورش و سامانه بنیاد شهید متصل است.

 

نحوه امتیازبندی داوطلبان ثبت نام در مدارس شاهد کرمان 99-1400

امتیاز دانش‌آموزان برای ثبت نام در مدارس شاهد کرمان طبق جدول زیر که سامانه سجا اعلام کرده است، محاسبه می‌شود:

نحوه امتیازبندی داوطلبان ثبت نام در مدارس شاهد کرمان با اولویت ایثارگری
ردیف وضعیت دانش‌آموز میزان امتیاز توضیحات و مدارک مورد نیاز
*1 دانش‌آموز جانباز

فرزند جانباز 25 تا 49 درصد

(3000 امتیاز) شناسایی توسط سامانه سجا
*2 فرزند جانباز تا 25 درصد (2000 امتیاز) شناسایی توسط سامانه سجا
3 خواهر و برادر شهید و جانباز 70 درصد و بالاتر هر مورد 500 امتیاز معرفی‌نامه با کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران
نوه شهید و نوه جانباز 70 درصد و بالاتر هر مورد 500 امتیاز-حدااکثر 1000 امتیاز
4 فرزند جهادگر و رزمنده بسیجی خدمت بسیجیان در جبهه در 8 سال دفاع مقدس (شهریور 59 تا شهریور 67-حدااکثر 99 ماه): (هر ماه 30 امتیاز) گواهی معتبر از نیروی مقاومت بسیج یا جهاد سازندگی ( با قید مدت حضور داوطلبانه در جبهه یا منطقه)
5 فرزند رزمنده جبهه مقاومت هر ماه 30 امتیاز گواهی معتبر از حوزه ایثارگران سپاه
6 فرزند رزمنده نظامی یا وظیفه الف) حضور در جبهه و مناطق جنگی در 8 سال دفاع مقدس (شهریور 59 تا شهریور 67-حدااکثر 99 ماه): (هر ماه 15 امتیاز)

ب) حضور در مناطق امنیتی از تاریخ 1/ 7/ 67 به بعد، حدااکثر 90 ماه (به ازای هر ماه 2 امتیاز)

ج) حضور در مناطق عملیاتی از تاریخ 1/ 7/ 67 به بعد، حدااکثر 60 ماه (به ازای هر ماه 1 امتیاز)

گواهی معتبر از مراجع مذکور در بند 2-6 با قید مدت حضور در جبهه، امنیتی و عملیاتی
7 نوه آزاده (2 مورد) هر مورد 100 امتیاز معرفی‌نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امورد ایثارگران
نوه جانباز 50 تا 69 درصد (2 مورد) هر مورد 100 امتیاز
8 -نوه جانباز تا 49 درصد (2 مورد)

-سلاله (نتیجه) شهید (2 مورد)

-خواهرزاده یا برادرزاده شهید و جانباز 70 درصد به بالا (حدااکثر 5 مورد)

هر مورد 50 امتیاز معرفی‌نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امورد ایثارگران
فرزند همسر (شهید، جانباز 50 درصد به بالا و آزاده) 50 امتیاز معرفی‌نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امورد ایثارگران

*متقاضیان ردیف‌های (1 و 2) گروه اولویت‌های ایثارگری نسبت به اولویت‌های (3 تا 17) جدول امتیازبندی در صورت ثبت نام در موعد مقرر در سامانه سجا به ترتیب اولویت جانبازی، ثبت نام قطعی می‌گردند.

**در صورت انبازی یا شهادت رزمندگان جبهه مقاومت تا زمانی که تحت پوشش بنیاد شهید قرار نگرفته‌اند. با گواهی صادره از سوی ایثارگران سپاه ثبت نام قطعی خواهند شد.

تذکر1: گواهی‌های صادره از حضور در مناطق درگیر (شمال غرب ایران) از تاریخ 1/ 1/ 58 (به مدت 18 ماه) هر ماه 15 امتیاز محاسبه گردد.

نحوه امتیازبندی داوطلبان ثبت نام در مدارس شاهد کرمان برای سایر اولویت‌ها
ردیف وضعیت دانش‌آموز میزان امتیاز توضیحات و مدارک مورد نیاز
9 حافظ قرآن کریم هر جز 15 امتیاز گواهی معتبر از اوقاف و سازمان تبلیغات اسلامی یا تایید واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و یا تایید ستاد اجرایی شاهد کرمان منطقه
10 حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ، مفاهیم، قرائت قرآن و نهج‌البلاغه آموزش و پرورش در سطح منطقه، استان، کشور و بین‌الملل مسابقات در سطح منطقه 10 امتیاز

مسابقات در سطح استان 30 امتیاز

مسابقات در سطح کشور 50 امتیاز

مسابقات در سطح بین‌الملل 60 امتیاز

تذکر: حداکثر امتیاز در این بخش 15 امتیاز می‌باشد.

گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه، استان، حوزه ستادی یا تایید ستاد اجرایی شاهد کرمان منطقه
11 حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات مطالعه و تحقیق طرح‌های شاهد کرمان و ایثارگران و مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی دانش‌آموزان منطقه، استان، کشور و بین‌الملل مسابقات در سطح منطقه 10 امتیاز

مسابقات در سطح استان 30 امتیاز

مسابقات در سطح کشور 50 امتیاز

مسابقات در سطح بین‌الملل 60 امتیاز

تذکر: حداکثر امتیاز در این بخش 150 امتیاز می‌باشد.

گواهی صادره از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه، استان، حوزه ستادی

مسابقات علمی شامل المپیادهای علمی و جشنواره خوارزمی

12 فرزند کارمند رسمی و پیمانی آموزش و پرورش و بنیاد شهید شاغل در طرح شاهد کرمان اشتغال فعلی در طرح شاهد کرمان (99-1400):

1. عوامل آموزشی به ازای هر 6 ساعت در هفته 20 امتیاز

2. عوامل اداری به ازای هر 6 ساعت در هفته 15 امتیاز

آخرین حکم استخدامی با ابلاغ رسمی مبنی بر اشتغال موظف در طرح شاهد کرمان در سال تحصیلی جاری (99-1400)

گواهی سوابق خدمت در طرح شاهد کرمان از مراجع ذیربط

3. سابقه سنوات گذشته خدمت (آموزشی)، به نسبت 24 ساعت در طرح شاهد کرمان هر سال 8 امتیاز-سابقه سنوات گذشته (اداری) در طرح شاهد کرمان هر سال 10 امتیاز

حداکثر امتیاز این بند برای زوج کارمند و فرهنگی (شاغل در طرح شاهد کرمان) 300 امتیاز است.

دانش‌آموزان متقاضی ثبت نام در مدرسه شاهد کرمان محل تدریس والدین به ازای هر 6 ساعت 35 امتیاز، با حداقل 12 ساعت

حداکثر 100 امتیاز

جهت بهره‌مندی از امتیاز این بند در سامانه سجا به کارشناسی شاهد کرمان منطقه/ شهرستان مراجعه نمایید.
13 فرزندان کارکنان رسمی آموزش و پرورش شاغل در مدرسه ایثارگران اشتغال فعلی در مدارس ایثارگران:

1. عوامل آموزشی به ازای هر 6 ساعت موظف در هفته 8 امتیاز

2. عوامل اداری به ازای هر 8 ساعت موظف در هفته 8 امتیاز

آخرین حکم استخدامی یا ابلاغ رسمی اشتغال موظف در مدرسه ایثارگران در سال تحصیلی جاری
سابقه خدمت تمام وقت موظف در مدارس ایثارگان هر سال 4 امتیاز
14 فرزندان فرهنگیان شاغل به تدریس در مدارس مناطق امنیتی 100 امتیاز جهت بهره‌مندی از امتیاز این بند در سامانه سجا با ارئه مدرک به کارشناسی شاهد کرمان منطقه/ شهرستان مراجعه نمایید.
15 فرزند کارمند رسمی آموزش و پرورش و بنیاد شهید (شاغل یا بازنشسته)(مامور یا انتقالی به ادارات دیگر) هر سال سابقه خدمت رسمی: 5 امتیاز

حداکثر امتیاز سابقه خدمت زوج کارمند: 300 امتیاز

آخرین حکم استخدامی صادره در سال جاری (برای شاغلین)

آخرین حکم بازنشستگی (برای بازنشستگان) و گواهی سوابق خدمت در آموزش و پرورش (برای مامورین و انتقالی‌ها)

16 فرزند یا نوه خیر مدرسه‌ساز حداکثر 120 امتیاز (با اولویت احداث مدرسه شاهد کرمان) گواهی صادره در سال جاری از اداره کل نوسازی مدارس استان و تایید کتبی ستاد اجرایی شاهد کرمان استان (سال جاری)

جهت بهره‌مندی از امتیاز این بند در سامانه سجا با ارائه مدارک به کارشناسی شاهد کرمان منطقه/ شهرستان مراجعه نمایید

17 امتیاز علمی دانش‌آموز 1. دانش‌آموزان پایه هفتم مطابق جدول ذیل

معدل دانش‌آموزان ورودی پایه دهم (به شرح جدول ذیل)

کارنامه تحصیلی دانش‌آموز

 

داوطلبان می توانند برای ثبت نام در مدارس شاهد کرمان و کسب اطلاعات کامل در رابطه با امتیاز بندی و شرایط ثبت نام مدارس شاهد کرمان، با کارشناسان صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مدارس شاهد کرمان 99-1400

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

همچنین ببینید

دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان قم | qom.natije.ir

دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان قم | qom.natije.ir

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان قم در سایت اداره کل آموزش و پرورش این استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید